Πέμπτη 7 Αυγούστου 2014

ΑΠΟΛΕΙΣΤΙΚΟ: Σπάτα, Άρτεμις - Ο Δ. Μάρκου πιέζει για τιμή εισητηρίου στα ΜΜΜ

Λόγω της σοβαρότητας της πιθανής αλλαγής στα δρομολόγια της Αρτέμιδος, ο Δήμαρχος Σπάτων-Αρτέμιδος, κ. Δημήτρης Μάρκου (όπως μας πληροφόρησε ο ίδιος) ήρθε σε επικοινωνία με τον αρμόδιο στο υπουργείο Υποδομών και στο ΚΤΕΛ Αττικής σχετικά με την προοπτική υλοποίησης της συντόμευσης του δικτύου στην
Αρτέμιδα".
Αφού τους ανέλυσε την δομή και τις ανάγκες των κατοίκων, καθώς και των επισκεπτών στην Αρτέμιδα, επέμεινε ότι δεν θα πρέπει να προβούν σε αύξηση του εισιτηρίου και σε οποιασδήποτε άλλη μορφή πρόσθετης επιβάρυνσης για το επιβατικό κοινό.
Εκείνοι, από την πλευρά τους δεσμεύθηκαν ότι  το ενιαίο εισιτήριο για ΚΤΕΛ-Μετρό  δεν θα καταργηθεί και ότι η τιμή του θα παραμείνει περίπου η ίδια με την σημερινή.
Τον Σεπτέμβριο θα υπάρξουν εκτενέστερες επαφές για αυτό το θέμα ώστε να αποφευχθούν αλλαγές που  θα επιβαρύνουν τους δημότες.
Στόχος του Δημάρχου είναι να μην ακριβύνει η τιμή του εισιτηρίου ώστε να μην προστεθεί ένα επιπλέον βάρος στα πολλά προβλήματα του Δήμου Σπάτων, Αρτέμιδος.
Αναλυτικά το σχετικό άρθρο της «ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ» έχει ώς εξής:
Αρδην αλλαγή στις αστικές συγκοινωνίες
Της Μαρίας Μόσχου
Αλλάζει σταδιακά ο επιβατικός μεταφορικός χάρτης του Λεκανοπεδίου της Αττικής με τους νέους σταθμούς του Mετρό, το οποίο επεκτείνεται στο Ελληνικό και την ανατροπή του σημερινού συστήματος αστικών συγκοινωνιών με την κατάργηση πολλών λεωφορειακών γραμμών και τρόλεϊ που θα λειτουργούν πλέον ως τροφοδοτικά στα μέσα σταθερής τροχιάς. Το νέο σύστημα δημόσιων επιβατικών μεταφορών θα στηρίζεται στα μέσα σταθερής τροχιάς και στη «συνεργασία» λεωφορείων, ΚΤΕΛ και τρόλεϊ ώστε να μη «στοιβάζονται» όλα μαζί στο «στενό ιστό» της πόλης. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται τέσσερις ή πέντε μεγάλοι σταθμοί, κυρίως του μετρό, οι οποίοι θα έχουν χώρους στάθμευσης και άνετη προσέλευση των επιβατών, να μετατραπούν σε «κυκλοφοριακούς κόμβους» και να αλλάζουν τα σημερινά δεδομένα στις δημόσιες συγκοινωνίες. Ήδη η κυβέρνηση και ειδικότερα η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών επεξεργάζονται νέα σχέδια για την αναδιάρθρωση του ΟΑΣΑ. Στο τραπέζι του διαλόγου θα εξεταστούν σειρά προτάσεων και εισηγήσεων ομάδων εργασίας, αλλά και φορέων. Στο πλαίσιο αυτό γίνεται λόγος για ένταξη των ΚΤΕΛ Αττικής στο σύστημα αστικών συγκοινωνιών, τα οποία θα λειτουργούν συμπληρωματικά με τα μέσα μαζικής μεταφοράς και τα οποία θα πρέπει να «μοιραστούν» και την κρατική επιδότηση. Αυτό θα σημάνει τη στενή συνεργασία των μπλε λεωφορείων με αυτά των ΚΤΕΛ με τα πρώτα να περιορίζονται στην Αθήνα και τα δεύτερα να εξυπηρετούν τις πιο απομακρυσμένες περιοχές.
Παράλληλα η δημιουργία του νέου ενοποιημένου σταθμού των ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα θα οδηγήσει σε ανατροπή της κυκλοφορίας σε βασικές οδικές αρτηρίες, καθώς θα συνοδεύεται από το «λουκέτο» των σταθμών στον Κηφισό και την οδό Λιοσίων.
Μετρό
Με πέντε νέους σταθμούς το μετρό θα αλλάξει πλήρως τη σημερινή εικόνα των επιβατικών μεταφορών της Αθήνας, ενώ η επέκταση στον Πειραιά θα δώσει πραγματική «ανάσα» στην πόλη. Τον Ιούλιο θα παραδοθούν οι 4 σταθμοί της μεγάλης επέκτασης του μετρό μήκους 5,5 χλμ. προς το Ελληνικό. Πρόκειται για τους σταθμούς κατά μήκος της λεωφόρου Βουλιαγμένης σε Ηλιούπολη, Άλιμο, Αργυρούπολη και Ελληνικό που καθημερινά θα εξυπηρετούν πάνω από 80.000 επιβάτες. Τον Σεπτέμβριο πρόκειται να δοθεί στην κυκλοφορία και επέκταση 1 χλμ. από τον σταθμό του Αιγάλεω έως τον νέο σταθμό του Χαϊδαρίου στην Αγ. Μαρίνα που θα εξυπηρετεί ημερησίως πάνω από 50.000 επιβάτες. Ο σταθμός αυτός θα μετατραπεί σε «μεταφορικό κόμβο» καθώς αναμένεται να «σηκώσει» και το βάρος του τερματικού σταθμού των λεωφορειακών γραμμών που θα δημιουργηθεί για την εξυπηρέτηση των κατοίκων του Θριασίου το οποίο έχει ήδη αρχίσει να αναπτύσσεται οικιστικά. Εκεί θα κατασκευαστεί και πάρκινγκ με χωρητικότητα 386 θέσεων. Τον Σεπτέμβριο θα ξεκινήσει η διάνοιξη της σήραγγας 7,6 χλμ. για την μεγάλη επέκταση της γραμμής 3, από το Χαϊδάρι έως τον Πειραιά. Με την κατασκευή της επέκτασης του μετρό προς τον Πειραιά θα εξυπηρετούνται καθημερινά πάνω από 132.000 επιβάτες.
ΟΑΣΑ
Τον επανασχεδιασμό του συγκοινωνιακού χάρτη της Αττικής απαιτεί η μειωμένη επιβατική κίνηση, αλλά και η κάλυψη γραμμών εκτός του κέντρου της Αθήνας τόσο από τα ΚΤΕΛ όσο και από τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ. Στόχος είναι η συνεργασία των δύο μέσων ώστε τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ να πάψουν να εκτελούν μακρινά δρομολόγια όπως π.χ. στην Αρτέμιδα και να περιοριστούν στο στενότερο δίκτυο της Αθήνας. Από την πλευρά τους τα ΚΤΕΛ θα εκτελούν όλες τις μακρινές διαδρομές και θα πάψουν να εισέρχονται στο κέντρο της πόλης χρησιμοποιώντας σταθμούς μετεπιβίβασης του μετρό με βασικό αυτό της Δουκίσσης Πλακεντίας.
ΚΤΕΛ
Νέα εικόνα στις υπεραστικές μεταφορές θα δώσει ο νέος σταθμός Υπεραστικών Λεωφορείων στον Βοτανικό, ενώ παρελθόν θα αποτελέσουν οι σημερινοί σταθμοί σε Κηφισό και Λιοσίων.
Η μεταφορά για τις δραστηριότητες των υπεραστικών λεωφορειακών γραμμών στον σταθμό του Ελαιώνα, θα κάνει ιδιαίτερα εύκολη τη μεταφορά των επιβατών προς το αεροδρόμιο, το λιμάνι και το κέντρο της Αθήνας, αφού θα γίνεται μέσω του Μετρό.
Ο νόμος Ρέππα για τις συγκοινωνίες, ο οποίος τελικά δεν εφαρμόστηκε, προέβλεπε τις συμπράξεις των ΚΤΕΛ με την τότε ΕΘΕΛ
Τη συνεργασία μεταξύ ΟΑΣΑ και ΚΤΕΛ προκειμένου να μην επιβαρύνεται το κέντρο της Αθήνας από την είσοδο τόσο των μέσων μαζικής μεταφοράς όσο και όλων των υπεραστικών λεωφορείων προτείνει μελέτη του υπουργείου Υποδομών.
Η μελέτη που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του υπουργείου και του ΟΑΣΑ δίνει τις βασικές αρχές που πρέπει να υλοποιηθούν από τον Οργανισμό αλλά και από την νέα Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών (ΡΑΕΜ) που συστήθηκε σε σώμα ώστε να μπει τάξη στο κέντρο της Αθήνας.
Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται η "Ημερησία" αναμένεται τέσσερις ή πέντε μεγάλοι σταθμοί, του μετρό, οι οποίοι θα έχουν χώρους στάθμευσης και άνετη προσέλευση των επιβατών, να μετατραπούν σε «κυκλοφοριακούς κόμβους» και να αλλάζουν τα σημερινά δεδομένα στις δημόσιες συγκοινωνίες.

Στο τραπέζι του διαλόγου θα εξεταστεί σειρά προτάσεων και εισηγήσεων ομάδων εργασίας αλλά και φορέων.
Στο πλαίσιο αυτό γίνεται λόγος για ένταξη των ΚΤΕΛ Αττικής στο σύστημα αστικών συγκοινωνιών, τα οποία θα λειτουργούν συμπληρωματικά με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Βέβαια σε αυτή την περίπτωση ΚΤΕΛ και ΟΑΣΑ θα πρέπει να «μοιραστούν» και την κρατική επιδότηση.

Στόχος είναι η συνεργασία των δύο μέσων ώστε τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ να πάψουν να εκτελούν μακρινά δρομολόγια όπως π.χ. στην Αρτέμιδα και να περιοριστούν στο στενότερο δίκτυο της Αθήνας. Από την πλευρά τους τα ΚΤΕΛ θα εκτελούν όλες τις μακρινές διαδρομές και θα πάψουν να εισέρχονται στο κέντρο της πόλης χρησιμοποιώντας σταθμούς μετεπιβίβασης του μετρό με βασικό αυτό της Δουκίσσης Πλακεντίας.

14 σχόλια:

  1. Properly, they truly are here in order to assist you follow your diet.

    What do you expect long-term not just short-term as far as an acceptable
    return on your investment. However , while using HCG procedure, it's possible you'll achieve to reduce weight even with
    minimal physical fitness day to day.

    Also visit my web page: Hcg diet plan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπραβο Δημαρχε σπασε την σιωπη σου,που οδηγει ελαφρομυαλους βιαστικους να σε χαρακτηριζουν μουγκο,και τεμπελη.Ολοι κανουμε τα μπανια του λαου,και εσυ τουλαχιστον προσπαθεις για κατι καλυτερο για τον Δημο σκουπιδοτοπο.Καλη Επιτυχια,ακομα και να Αποτυχεις εχεις προσπαθησει.Το αποτελεσμα πολλες φορες δεν εξαρταται απο το ποσο αγωνιστηκες,αλλα απο αλλους παραγοντες,αλλα εισαι τουλαχιστον ηθικα δικαιωμενος.Δεν περιμενω Θαυματα,αλλα σκληρο αγωνα,για θετικα αποτελεσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπραβο βρε Αριστογειτων ..πολυ εξυπνο......ΤΟ ΚΟΛΠΟ Θα σκασει Το .....πηγε για μαλλι και βγηκε κουρεμενο....

    θα του βγουν 10 Αριστογειτονες πειστικοι και θα τρελλαθει ....
    ΤΕΛΟΙΟ ειδες αν εχει μυαλο κανεις τι πετυχαινει.....ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ..ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το μπουμεραγκ ειναι ενα οπλο ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΠΙΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ Αυτο γιατι ,αν δεν το χειριζεσαι σωστα μπορει να γυρισει και να σου παρει το κεφαλι .
    Αυτο συνεβη στην περιπτωση μας .Μερικοι ανοητοι νομισαν οτι το ρασο κανει τον παπα.Φορεσαν λοιπον ρασο Αριστογειτων ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΑΨΟΥΝ ΤΟΝ ΝΕΟ ΔΗΜΑΡΧΟ .Ουδολως τους ενδιαφερει ο Αριστογειτων .Αλλος ηταν ο στοχος τους.ΝΑ ΥΠΟΣΚΑΨΟΥΝ ΤΗΝ ΤΥΧΟΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΕΝΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ .ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΤΟΥ.
    Αυτο που πετυχαν, ειναι να βρεθουν ΙΚΑΝΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ, ετσι που ενω ειχαμε εναν Α ΡΙΣΤΟΓΕΙΤΟΝΑ να εχουμε ενα ολοκληρο μπλογκ Αριστογειτονων ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ.
    ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΕΣ
    ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΙΝΗΣΗ
    61% και δεν θα βρισκοταν και μερικοι εξυπνοι να σουταρουν εναν βλακα ?Τωρα μας μενει ο αλλος ο κοσμιος ....που ταχαμου κανει ΣΟΒΑΡΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ..αυτος ειναι .ανευ σημασιας Ο ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ .....
    ΕΜΠΡΟΣ ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΟΝΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΑΜΕ ΕΝΑΝ ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΟΥΤΕ ΔΟΥΛΕΙΕς ΟΥΤΕ ΔΟΥΛΙΤΣΕΣ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΔΥΜΟ ΤΩΝ ΚΟΥΜΠΑΡΩΝ ΑΠΟ 1η ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΤΙ ΔΟΥΛΙΤΣΕΣ ΘΑ ΣΚΑΡΩΣΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λαμογιο κουμπαρος θα στειλει κατηγορουμενο για απατη,τον Δημητρακη.

      Διαγραφή
  7. Ο Δημητρης να πετυχει τι,και σε ποιο τομεα,οτι ηταν να επιτυχει το πετυχε με Αριστα.Βγηκε Δημαρχος,με πολυ μεγαλο ποσοστο,εκανε και τον γαμο τελειωσε,για ολα,σε ολα.Δημοσιος Υπαλληλος ειναι,δουλιτσα εψαχνε,μετα τον Συνηγορο,εγινε δημαρχοπουλο,ηδη εχει αρχισει επαφες με βολευτες,υπουργους,ολο και καποιος θα του βρει το επομενο κρατικο ποστο.Το μεγαλο προβλημα της ελλαδας ειναι αυτο,οι κρατικοι υπαλληλοι οποιας βαθμιδας,ακομα και οι κορυφαιοι,προεδρος,πρωθυπουργος,υπουργοι,βουλευτες,δεν ψαχνουν δουλεια,ουτε δουλιτσα,εχουν μια κρατικη καρεκλα που φερνει το μηνιατικο,και ψαχνουν την πολιτικη ανελιξη για να γινουν πλουσιοι,και ισχυροι,σε βαρος των πολιτων,και της κοινωνιας.Ενας να σκεπτοτανε και να λειτουργουσε με βαση το κερδος του συνολου,και οχι μονον το ατομικο.O Δημητρης ποτε εχει δουλεψει στην ζωη του,για να κερδισει τα προς το ζην.ΠΟΤΕ παει στο γραφειο του κανει πως δουλευει,και νομιζει οτι δουλευει,ειναι μαλιστα και πολυ κουρασμενος,οπως ολοι οι κρατικοδιαιτοι υπαλληλοι,αλλα το αποτελεσμα του κοπου τους δεν αντανακλάτε στον μισθο τους.Ή επιτυχει η εργασια τους,ή αποτυχη, ο μισθος θα μπει ακεραιος,ουτε κινδυνευουν με απολυση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δημητρακη πες αλευρι,ο εισαγγελεας θα σε ζητησει.Ρε χαμενο πτωμα ηρθε το εγγραφο οτι και το γηπεδο,ειναι ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ!,ΤΕΛΟΣ ΙΟΥΛΙΟΥ επρεπε να εχει παει ο Προυπολογισμος στα Τοπικα,ο θειος ο Σταμος πρεπει να παει στον εισαγγελεα.Τα νταπαντουπαδικα εχουν ξεσαλωσει,και φταις πλεον εσυ.ΠΟΤΕ περιμενεις να τα κανεις την πρωτη σεπτεμβριου,θα εισαι ηδη γελοιος εκπροθεσμος παραμυθας.Πολλα απο τα στελεχη σου εχουν προβληματα οικονομικα με το δημοσιο,με Μπαταχτσήδες θα διοικησεις.Στα χναρια ολων των παλαιοκομματικων πολιτικων βαδιζεις.Τι περιμενεις να ερθει ο Σεμπτεβριος,μεσα σε 48 ωρες θα πρεπει να εχεις κλεισει ολα τα ανοικτα θεματα,που αφησαν η Συμμορια Κατσαλιροτ,και κατ΄επεκταση και εσυ αφου εισαι 3μηνες δημοτικη αρχη σε μεταβατικη περιοδο παραλαβης-παραδοσης.Θα φας πολυ πολιτικο ξυλο.Ή θα βγει αληθινο το σεναριο θα εισαι μονο σου Δημαρχος,Αντιδημαρχος,Καθαριστρια,Γραμματεας Τα Παντα Ολα Μονος σου.Μην περιμενεις ουτε λυπηση,ουτε οικτο,θα σε λιωσουν ακομα και τα μυρμηγκακια..Δημοσιος υπαλληλακος ησουν,τωρα εισαι ΔΗΜΑΡΧΟΣ,τα λεφτα τα παιρνεις απο το κρατος,αλλα επιβλεπουσα αρχη ειναι ιδιωτης,οι δημοτες και ξερουν να τσακιζουν Λουδοβικους.Τον Κατσαλιρο τον εσωσες και δεν θα παει φυλακη,ουτε ξυλο εφαγε,αλλα η τυχη καποτε τελειωνει μηπως εισαι εσυ ο Ατυχος,που του εμεινε ο ΜΟΥΤΖΟΥΡΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το απολυτο κομπεξ να παριστανεις κατι που δεν εισαι θεωροντας τους υπολοιπους εφω μεσα για ηλιθιους. Δυστυχως οπως εχω ξαναπει στην κοινωνια των μπλογκ ελαχιστοι ειναι οι ηλιθιοι. Κυριε ''αληθεια'' πιες σοδα να χωνεψεις ειναι πολλα χρονια η πενταετια. Οτι δεν λυθηκε 15 χρονια δεν υπαρχει ανθρωπος που να πιστευει οτι θα λυθει σε 1 μηνα. Ο Δημητρης θα δωσει λυσεις για αυτο σοδα και μαλιστα πολλη για χωνεψει.

      Διαγραφή
    2. κομπλρξαααααααραααααα

      Διαγραφή
  9. ΩΡΑΙΟΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΜΜΜΜ ΘΑ ΤΟ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ..ΜΛΚΣ ΜΟΥΓΓΟΣ ΜΗΤΣΟΣ ΜΑΡΚΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Την βαζελίνη σου........

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αρχειοθήκη ιστολογίου