Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Τι βλέπει ο Ελληνας στο smartphone του;

Πώς τα ελληνικά δεδομένα αλλάζουν και παγκοσμιοποιούνται - Τι δείχνουν τα στοιχεία της WarplyΗ Warply, ως ένα από τα πιο επιτυχημένα ελληνικά startups, παρέχει σε εταιρίες τη
δυνατότητα να διαμορφώνουν διαδραστικές διαφημιστικές καμπάνιες και να τις προωθούν στους χρήστες των smartphones και των tablets.

Με την πάροδο ενός χρόνου επιτυχίας η Warply εξασφάλισε 500.000 δολάρια Η.Π.Α. σε χρηματοδότηση για την περαιτέρω ανάπτυξή της.

Μέσω της πλατφόρμας αυτής, οι ιδιοκτήτες των εφαρμογών αυξάνουν τα έσοδά τους μέσω μη-παρεισφρητικών και μη-ενοχλητικών διαφημίσεων, οι οποίες βασίζονται σε στοιχεία όπως η γεωγραφική θέση ή η «συμπεριφορά» του χρήστη στο ηλεκτρονικό περιβάλλον, παράλληλα εκμεταλλευόμενοι όργανα του κινητού μάρκετινγκ όπως τα κουπόνια, τα βίντεο και τα QR Codes.

Tέλος, η Warply είναι μία από τις πιο επιτυχημένες πλατφόρμες στην νότια Ευρώπη σε ό,τι αφορά τα δίκτυα διαφημίσεων του mobile marketing.


Τα ελληνικά δεδομένα αλλάζουν και παγκοσμιοποιούνται

Οι συσκευές

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέχει η Warply, στην Ελλάδα, καθημερινά γίνεται το προφίλ 850 χιλιάδων φορητών συσκευών. Τα “push notifications” (δηλαδή οι ειδοποιήσεις που εμφανίζονται στην κινητή συσκευή ως μέρος ενός application), έχουν πολύ υψηλά ποσοστά αποδοχής από τους χρήστες, σε 65% για iOS και 88% για συσκευές με Android. Συγκεκριμένα, αυτή η στατιστική αποδεικνύει πως η εύστοχη και μη ενοχλητική διαφήμιση θα αντιμετωπιστεί θετικά από την πλειονότητα των χρηστών, προωθώντας έτσι όχι μόνο την διεισδυτικότητα αλλά και την έκταση της εκάστοτε καμπάνιας.

Οι πάροχοι
Η χρήση της πλατφόρμας, βάση των εταιριών κινητής τηλεφωνίας, δίνει την πλειονότητα του μερίσματος στην Cosmote με 47%, ενώ ακολουθούν η Vodafone με 34%, και τέλος η Wind, με 14%.

Οι εφαρμογές
Δύο είναι τα τινά σε ό,τι αφορά τις εφαρμογές και τον τρόπο με τον οποίο αλλάζουν την «κουλτούρα» και επηρεάζουν το τοπίο των φορητών συσκευών:

-Κατακράτηση χρηστών (User Retention)

Σαφής νικητής σε αυτή την κατηγορία είναι η ιστοσελίδα Sport24.gr η οποία καταφέρνει και κρατά τους χρήστες σε σχεδόν συνεχή ενασχόληση. Δεύτερη εφαρμογή είναι αυτή του ΑΒ-Βασιλόπουλος (ΑΒ), ενώ τρίτη στη λίστα έρχεται η εφαρμογή Epistrofi από την Eurobank EFG.

-Aνάπτυξη

Και πάλι, η μεγαλύτερη ανάπτυξη στα νούμερα των χρηστών μέσω της εφαρμογής, εμφανίζεται σε αυτή του Sport24, ενώ δεύτερη έρχεται η XE.gr (Χρυσή Ευκαιρία), με τρίτη και ολοένα επιταχυνόμενη ανάπτυξη των στατιστικών, το App του Πρώτου Θέματος (Proto Thema).

Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε πως η Warply, καθημερινά, «αποκτά» 12 χιλιάδες νέες συσκευές smartphone και tablets, το οποίο σημαίνει μεγιστοποίηση της έκτασης και της διεισδυτικότητας της διαφημιστικής πλατφόρμας σε μία συσκευή, κάθε 7 δευτερόλεπτα.

Οι περιοχές
Χωρίς εκπλήξεις έρχονται τα γεωγραφικά δεδομένα, να επιβεβαιώσουν τις ποσοστιαίες διαφορές της χρήσης των φορητών συσκευών στον Ελλαδικό χώρο. Με 64% να πηγαίνει στην «καθαρή» νικήτρια Αθήνα, 13% στην συμπρωτεύουσα Θεσσαλονίκη, 2.3% στο Ηράκλειο Κρήτης και 20.7% στις «υπόλοιπες περιοχές», γίνεται σαφές πως το μάρκετινγκ όχι μόνο συγκεντρώνεται στις πόλεις, αλλά και χρησιμοποιείται από τους χρήστες των συσκευών μέσα σε αυτές.


Οι πλατφόρμες (Λειτουργικά συστήματα)
Επίσης καθαρός είναι και ο νικητής της κατηγορίας αυτής, αφού το 70% των λειτουργικών που «φτάνει» το Warply είναι iOS (iPhone, iPad κτλ.) με το υπόλοιπο 30% να είναι Android. Ενδιαφέρουσα είναι η αντιπαράθεση των στοιχείων αυτών με τα προαναφερθέντα της διάδρασης με τα “Push notifications” όπου παρατηρείται μεγαλύτερη διείσδυση στα λειτουργικά Android.

Εν κατακλείδι
Μπορεί στον καθημερινό χρήστη εφαρμογών ή φορητών συσκευών οι διαφημίσεις να φαίνονται σαν κάτι «τυχαίο», αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Συλλέγει πληροφορίες συμπεριφοράς σχετικά με την αλληλεπίδραση με τα apps, την τοποθεσία του χρήστη, το πλαίσιο συμπεριφοράς και επισκεψιμότητας, τη συχνότητα πρόσβασης και την αποτελεσματικότητα της εκστρατείας για τη βελτιστοποίηση της ανταλλαγής μηνυμάτων μεταξύ εφαρμογής και χρήστη, και το κοινό στόχευσης.

Η Warply χρησιμοποιεί τα δεδομένα συμπεριφοράς στο προφίλ των πελατών της βασιζόμενη σε ουσιαστικά τμήματα με μετρήσεις υψηλής απόδοσης. Κατά αυτό τον τρόπο οι ιδιοκτήτες των εφαρμογών μπορούν να μελετήσουν τα δεδομένα, και να πραγματοποιήσουν θετικές αλλαγές οι οποίες εν συνεχεία θα μεγιστοποιήσουν τη διαδραστικότητα με τους χρήστες, καθώς και την προσέλκυση νέων αλλά και την κατακράτηση παλαιών, σε οποιαδήποτε από τα δύο λειτουργικά συστήματα των φορητών συσκευών.

Την Τετάρτη 5/2/2014 θα πραγματοποιηθεί το 2ο Mobile Marketing event, όπου θα παρουσιαστούν όλα τα νέα trends στο mobile marketing, καθώς και case studies από στελέχη του χώρου! Περισσότερες πληροφορίες εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου