Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

BMW 2 Coupe M235i

Επιθετική εμφάνιση και σπορ χαρακτήρας
H BMW, όπως είχε υποσχεθεί, αποκάλυψε επίσημα τη νέα Σειρά 2 Coupe, καθώς και την
ισχυρή έκδοσή της Μ235i, ενώ θα ξεκινήσει τις πωλήσεις της στη γερμανική αγορά το Μάρτιο.

Σχεδιασμένη να αντικαταστήσει τη Σειρά 1 Coupe, η νέα 2άρα θα ανεβάσει τον πήχη «αισθητικά και συναισθηματικά». Το νέο μοντέλο της BMW δείχνει πιο σπορ και premium, ενώ διακρίνεται από την επιθετική μάσκα του, τη νέα γρίλια, τους μεγάλους αεραγωγούς και τα εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα.

Επίσης, οι δυναμικές γραμμές του αμαξώματος ξεκινούν από το μπροστινό τμήμα, φτάνοντας στα πίσω φωτιστικά σώματα σχήματος L.

Η BMW Σειρά 2 Coupe λοιπόν είναι ελάχιστα μεγαλύτερη σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Αναλυτικότερα, είναι 72 χλστ. πιο μακριά, 32 χλστ. φαρδύτερη και το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 30 χλστ.

Το «αντίκτυπο» των διαστάσεων αυτών φαίνεται στην καμπίνα του μοντέλου, αφού έχει γίνει πιο ευρύχωρη, τόσο για τα κεφάλια όσο και για τα πόδια των επιβατών, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει φτάσει τα 390 λτ.



Το εσωτερικό έχει πολλά στοιχεία από τη Σειρά 1 και εξοπλίζεται με νέες ταπετσαρίες και σχέδια καθισμάτων. Στον προαιρετικό εξοπλισμό βρίσκεται η δερμάτινη και η ξύλινη επένδυση, καθώς και η οθόνη 6,5 ή 8,8 ιντσών.

Κάτω από το καπό, θα βρίσκεται στην έκδοση 220i ο γνώριμος 2λιτρος TwinPower Turbo, ο οποίος αποδίδει 184 ίππους και 270 Nm ροπής, επιτρέποντας στο νέο Coupe μοντέλο να επιταχύνει από στάση και να αγγίξει τα 100 χλμ./ώρα σε 7 δλ.

Η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 235 χλμ./ώρα. Για το πετρελαιοκίνητο μοντέλο, τη 218d, θα υπάρχει ο 2λιτρος, ο οποίος αποδίδει 143 ίππους και 320 Nm ροπής, με το 0-100 να ολοκληρώνεται σε 8,9 δλ. και την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 213 χλμ./ώρα.

Επίσης, θα εφοδιάζεται και με τον 2λιτρο ντιζελοκινητήρα των 184 (220d) και 218 (225d) ίππων με 380 και 450 Nm ροπής αντίστοιχα. Το 0-100 των δύο εκδόσεων είναι 7,2 και 6,3 δλ.

Τέλος, η ισχυρή έκδοση του μοντέλου, M235i, θα «φοράει» έναν 3λιτρο TwinPower Turbo κινητήρα με 326 ίππους και 450 Nm ροπής. Χρειάζεται 5 δλ. για να φτάσει τα 100χλμ./ώρα από στάση (4,8 δλ. με το προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων), ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.







Πηγή: autotriti.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου