Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

GP Βρετανίας: Νέα σειρά εκκίνησης, προβλέψεις!

Η τιμωρία του Πωλ ντι Ρέστα που αποκλείστηκε από τα αποτελέσματα και θα εκκινήσει σήμερα τελευταίος δημιουργεί άλλα δεδομένα στον αγώνα.Ο Σκωτσέζος πιλότος της Force India βρέθηκε
μέσα σε 24 ώρες κατά 1.5kg ελαφρύτερος έτσι το συνολικό άθροισμα βάρους του σώματός του και του μονοθεσίου υπολείπονταν από το όριο των 642kg που προβλέπει ο κανονισμός.

Οι αγωνοδίκες αφού εξέτασαν τα στοιχεία αποφάσισαν να αποκλείσουν τον πιλότο της Force India από τις δοκιμές και έτσι ο ντι Ρέστα θα εκκινήσει από την τελευταία θέση στο grid. Αντίθετα ο έτερος πιλότος της Force India Άντριαν Σούτιλ κερδίζει μια θέση ανεβαίνοντας 6ος.

Συνολικά η σειρά εκκίνησης είναι:

Θέση Πιλότος Ομάδα
1. Lewis Hamilton Mercedes
2. Nico Rosberg Mercedes
3. Sebastian Vettel Red Bull-Renault
4. Mark Webber Red Bull-Renault
5. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari
6. Adrian Sutil Force India-Mercedes
7. Romain Grosjean Lotus-Renault
8. Kimi Raikkonen Lotus-Renault
9. Fernando Alonso Ferrari
10. Jenson Button McLaren-Mercedes
11. Felipe Massa Ferrari
12. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari
13. Sergio Perez McLaren-Mercedes
14. Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari
15. Pastor Maldonado Williams-Renault
16. Valtteri Bottas Williams-Renault
17. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari
18. Charles Pic Caterham-Renault
19. Jules Bianchi Marussia-Cosworth
20. Max Chilton Marussia-Cosworth
21. Giedo van der Garde Caterham-Renault
22. Paul di Resta Force India-Mercedes

Ο σημερινός αγώνας θα κριθεί σε μεγάλο βαθμό από τη θερμοκρασία οδοστρώματος. Η μέρα στο Σίλβερστον αναμένεται πιο ζεστή από χτες και αν η θερμοκρασία οδοστρώματος ξεπεράσει τους 30 βαθμούς Κελσίου τότε η προστασία των ελαστικών θα αρχίσει να γίνεται ακόμη πιο δύσκολη. Σ’ αυτή την περίπτωση βολεύει η μεγιστοποίηση χρήσης της μέσης γόμας που είναι «low working range – 105 βαθμούς Κελσίου» την ώρα που στη Mercedes με βάση τη στρατηγική που επέλεξαν χτες στις δοκιμές μάλλον έχουν κατά νου να μεγιστοποιήσουν τη χρήση της σκληρής γόμας.

Φαβορί σε κάθε περίπτωση για τη νίκη είναι η Red Bull καθώς τα ασημί βέλη μπορεί να φθείρουν λιγότερο τα ελαστικά αλλά δε φαίνεται να έχουν φτάσει ακόμη στο προσδοκώμενο σημείο. Πολλά θα κριθούν στην εκκίνηση αν ο Αλόνσο από την 9η και ο Ράικονεν από την 8η θέση μπορέσουν να πλασαριστούν πιο ψηλά. Δύσκολα θα αποφευχθεί μια επαφή στις θέσεις 5,6 και 7 με 3 θερμοκέφαλους πιλότους όπως οι Ρικιάρντο, Σούτιλ και Γκροζάν.

Αν ο Φέτελ κερδίσει και αυξήσει τη διαφορά των 36 βαθμών που τον χωρίζει από τον Αλόνσο το πρωτάθλημα αρχίζει και πάλι να γέρνει προς την πλευρά του. Σημειώστε πως η τελευταία νίκη του πρωταθλητή επί Ευρωπαϊκού εδάφους ήταν στη Μόντσα το 2011. Στο Σίλβερστον έχει κερδίσει το 2009. Απ’ την άλλη ο Γουέμπερ θέλει όσο τίποτε μια νίκη (σ.σ: έχει άλλες δυο στη συγκεκριμένη πίστα) στο τελευταίο του Βρετανικό GP καθώς ανακοίνωσε την αποχώρησή του από τη F1 στο τέλος της χρονιάς.

Όσον αφορά στα πιτ στοπ από την Pirelli εκτιμούν ότι θα υπάρξουν στρατηγικές 2 ή 3 πιτ στοπ. Ο περσινός νικητής Μαρκ Γουέμπερ ακολούθησε στρατηγική 2 πιτ στοπ στον 14ο και στον 33ο γύρο σε σύνολο 52.

Ο αγώνας θα μεταδοθεί απευθείας στις 15:00 από τον Alpha και τον ΟΤΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου