Ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ξεκινά με το δεξί τη χρονιά
φέρνοντας την RB9 στην
κορυφή των χρόνων και στις δυο περιόδους ελεύθερων δοκιμών που διεξήχθησαν σήμερα στο Άλμπερτ Παρκ.
Την αυλαία του φετινού πρωταθλήματος άνοιξε ο τοπικός ήρωας, Ντανιέλ Ρικιάρντο με την Toro Rosso που εμφανίστηκε στην πίστα λίγες στιγμές αφότου ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση του πρώτου 90λεπτου. Μετά η δράση κόπασε για 40 λεπτά καθότι όλοι περίμεναν κάποιον άλλο να βγει να καθαρίσει την πίστα από τη σκόνη.
Είναι χαρακτηριστικό πως ο Φέτελ βγήκε για πρώτη φορά στην πίστα το τελευταίο ημίωρο. Στο ρυθμό του έδειξαν ικανές να κινηθούν οι Ferrari και οι Mercedes. Αντίθετα τα χαμόγελα έχουν παγώσει στη McLaren καθότι πλέον είναι ξεκάθαρο πως η Βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη αρχή.
Η εικόνα δεν άλλαξε κατά πολύ στην δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών. Με την πίστα να στρώνεται με γόμα και την αγωνιστική γραμμή να καθαρίζει ο Φέτελ βελτίωσε την πρωινή του επίδοση κατά 1.3sec και ήταν ο μόνος πιλότος που κατάφερε να σπάσει το φράγμα του 1:26. Ο μόνος που έδειξε ικανός να ακολουθήσει το ρυθμό του Γερμανού ήταν ο teammate του Μαρκ Γουέμπερ με την άλλη Red Bull. Ο Αυστραλός δεν απέφυγε προς το τέλος της διαδικασίας ένα λάθος μπροστά στις κατάμεστες από συμπατριώτες του κερκίδες που τον οδήγησε σε τετακέ. Ο Γουέμπερ έχασε το πίσω μέρος της RB9 στην έξοδο της στροφής 13. Για να έχετε μια τάξη μεγέθους η επίδοση του Φέτελ υστερεί κατά ένα δευτερόλεπτο αυτής που έδωσε πέρυσι στην Αυστραλία στο Χάμιλτον την pole position.
Ο περσινός νικητής του αγώνα Τζένσον Μπάτον έδειξε να προβληματίζεται σοβαρά τόσο με την ταχύτητα, όσο και με τον ρυθμό της McLaren που φθείρει πολύ και τα ελαστικά. Αυτή την εικόνα αντιμετώπισαν λίγο πολύ όλες οι ομάδες που επικέντρωσαν την προσοχή τους σε δοκιμές υπό φορτίο καυσίμου. Μετά από λίγους γύρους τα ελαστικά παρουσίαζαν έντονα σημάδια φθοράς και ο ρυθμός έπεφτε δραματικά. Η εικόνα αναμένεται να καλυτερεύσει με τους μηχανικούς να φτιάχνουν το set – up και την πίστα να βελτιώνεται σιγά – σιγά.

Στη Ferrari είναι ικανοποιημένοι σε γενικές γραμμές από το ρυθμό της F138 μένει να δούμε πόσο θα υστερούν σε απόλυτη ταχύτητα με την πολύ μαλακή γόμα αύριο στις κατατακτήριες δοκιμές. Η παρουσία του συμπατριώτη μας και επικεφαλής σχεδιασμού της Scuderia, Νικόλα Τομπάζη στο Άλμπερτ Παρκ σηματοδοτεί το πόσο σημαντικό είναι για τους κόκκινους ένα καλό ξεκίνημα στο φετινό πρωτάθλημα.
Στη Mercedes είδαν το Ρόσμπεργκ να σημειώνει τον τρίτο χρόνο λίγο προτού μείνει από κιβώτιο λίγο πριν το τέλος των δοκιμών. Ο Χάμιλτον πιέζοντας για να βελτιώσει βρέθηκε εκτός πίστας στη στροφή 9 και λίγα μέτρα πιο κάτω σταμάτησε την W04. Καλύτερα απ’ όλα τα μονοθέσια δείχνει να διαχειρίζεται τα ελαστικά η Lotus E21. Αλλά είναι ακόμη νωρίς για ξεκάθαρα συμπεράσματα.
Οι κατατακτήριες δοκιμές διεξάγονται αύριο στις 08:00 το πρωί.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Πρώτη περίοδος

κορυφή των χρόνων και στις δυο περιόδους ελεύθερων δοκιμών που διεξήχθησαν σήμερα στο Άλμπερτ Παρκ.
Την αυλαία του φετινού πρωταθλήματος άνοιξε ο τοπικός ήρωας, Ντανιέλ Ρικιάρντο με την Toro Rosso που εμφανίστηκε στην πίστα λίγες στιγμές αφότου ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση του πρώτου 90λεπτου. Μετά η δράση κόπασε για 40 λεπτά καθότι όλοι περίμεναν κάποιον άλλο να βγει να καθαρίσει την πίστα από τη σκόνη.
Είναι χαρακτηριστικό πως ο Φέτελ βγήκε για πρώτη φορά στην πίστα το τελευταίο ημίωρο. Στο ρυθμό του έδειξαν ικανές να κινηθούν οι Ferrari και οι Mercedes. Αντίθετα τα χαμόγελα έχουν παγώσει στη McLaren καθότι πλέον είναι ξεκάθαρο πως η Βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη αρχή.
Η εικόνα δεν άλλαξε κατά πολύ στην δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών. Με την πίστα να στρώνεται με γόμα και την αγωνιστική γραμμή να καθαρίζει ο Φέτελ βελτίωσε την πρωινή του επίδοση κατά 1.3sec και ήταν ο μόνος πιλότος που κατάφερε να σπάσει το φράγμα του 1:26. Ο μόνος που έδειξε ικανός να ακολουθήσει το ρυθμό του Γερμανού ήταν ο teammate του Μαρκ Γουέμπερ με την άλλη Red Bull. Ο Αυστραλός δεν απέφυγε προς το τέλος της διαδικασίας ένα λάθος μπροστά στις κατάμεστες από συμπατριώτες του κερκίδες που τον οδήγησε σε τετακέ. Ο Γουέμπερ έχασε το πίσω μέρος της RB9 στην έξοδο της στροφής 13. Για να έχετε μια τάξη μεγέθους η επίδοση του Φέτελ υστερεί κατά ένα δευτερόλεπτο αυτής που έδωσε πέρυσι στην Αυστραλία στο Χάμιλτον την pole position.
Ο περσινός νικητής του αγώνα Τζένσον Μπάτον έδειξε να προβληματίζεται σοβαρά τόσο με την ταχύτητα, όσο και με τον ρυθμό της McLaren που φθείρει πολύ και τα ελαστικά. Αυτή την εικόνα αντιμετώπισαν λίγο πολύ όλες οι ομάδες που επικέντρωσαν την προσοχή τους σε δοκιμές υπό φορτίο καυσίμου. Μετά από λίγους γύρους τα ελαστικά παρουσίαζαν έντονα σημάδια φθοράς και ο ρυθμός έπεφτε δραματικά. Η εικόνα αναμένεται να καλυτερεύσει με τους μηχανικούς να φτιάχνουν το set – up και την πίστα να βελτιώνεται σιγά – σιγά.
Στη Ferrari είναι ικανοποιημένοι σε γενικές γραμμές από το ρυθμό της F138 μένει να δούμε πόσο θα υστερούν σε απόλυτη ταχύτητα με την πολύ μαλακή γόμα αύριο στις κατατακτήριες δοκιμές. Η παρουσία του συμπατριώτη μας και επικεφαλής σχεδιασμού της Scuderia, Νικόλα Τομπάζη στο Άλμπερτ Παρκ σηματοδοτεί το πόσο σημαντικό είναι για τους κόκκινους ένα καλό ξεκίνημα στο φετινό πρωτάθλημα.
Στη Mercedes είδαν το Ρόσμπεργκ να σημειώνει τον τρίτο χρόνο λίγο προτού μείνει από κιβώτιο λίγο πριν το τέλος των δοκιμών. Ο Χάμιλτον πιέζοντας για να βελτιώσει βρέθηκε εκτός πίστας στη στροφή 9 και λίγα μέτρα πιο κάτω σταμάτησε την W04. Καλύτερα απ’ όλα τα μονοθέσια δείχνει να διαχειρίζεται τα ελαστικά η Lotus E21. Αλλά είναι ακόμη νωρίς για ξεκάθαρα συμπεράσματα.
Οι κατατακτήριες δοκιμές διεξάγονται αύριο στις 08:00 το πρωί.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Πρώτη περίοδος
|
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος
Διαφορά Γύροι
|
|
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m27.211s 16
|
|
2.
Felipe Massa
Ferrari
1m27.289s + 0.078s 17
|
|
3.
Fernando Alonso
Ferrari 1m27.547s + 0.336s
16
|
|
4.
Lewis Hamilton
Mercedes
1m27.552s + 0.341s 18
|
|
5.
Mark Webber Red
Bull-Renault 1m27.668s + 0.457s
18
|
|
6.
Kimi Räikkönen
Lotus-Renault
1m27.877s + 0.666s 17
|
|
7. Nico
Rosberg Mercedes 1m28.013s + 0.802s
17
|
|
8.
Adrian Sutil Force
India-Mercedes 1m28.426s + 1.215s
19
|
|
9.
Jenson Button
McLaren-Mercedes
1m28.440s + 1.229s 19
|
|
10. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m28.520s
+ 1.309s 15
|
|
11. Sergio Perez McLaren-Mercedes 1m28.597s + 1.386s
19
|
|
12. Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari 1m28.786s + 1.575s
19
|
|
13. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m28.910s
+ 1.699s 18
|
|
14. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m29.443s + 2.232s
20
|
|
15. Valtteri Bottas Williams-Renault 1m29.928s + 2.717s
19
|
|
16. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m30.203s + 2.992s
17
|
|
17. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m30.729s
+ 3.518s 17
|
|
18. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m30.969s
+ 3.758s 19
|
|
19. Jules Bianchi Marussia-Cosworth 1m31.263s + 4.052s
24
|
|
20. Max Chilton Marussia-Cosworth 1m32.176s + 4.965s
23
|
|
21. Charles Pic Caterham-Renault 1m32.274s + 5.063s
21
|
|
22. Giedo van der Garde Caterham-Renault 1m32.388s + 5.177s
18
|
Δεύτερη περίοδος
|
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
|
|
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m25.908 33
|
|
2.
Mark Webber Red
Bull-Renault 1m26.172s + 0.264
31
|
|
3.
Nico Rosberg
Mercedes
1m26.322s + 0.414 26
|
|
4.
Kimi Raikkonen
Lotus-Renault 1m26.361s
+ 0.453 37
|
|
5.
Romain Grosjean Lotus
Renault 1m26.680s + 0.772
30
|
|
6.
Fernando Alonso
Ferrari
1m26.748s + 0.840 35
|
|
7.
Lewis Hamilton
Mercedes
1m26.772s + 0.864 28
|
|
8.
Felipe Massa
Ferrari
1m26.855s + 0.947 32
|
|
9.
Adrian Sutil Force
India-Mercedes 1m27.435s + 1.527
34
|
|
10. Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari 1m28.187s + 2.279
34
|
|
11. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m28.294s + 2.386
30
|
|
12. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m28.311s
+ 2.403 37
|
|
13. Sergio Perez McLaren-Mercedes 1m28.566s + 2.658
32
|
|
14. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m28.627s
+ 2.719 31
|
|
15. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m28.772s + 2.864
33
|
|
16. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m28.852s + 2.944
36
|
|
17. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m28.968s
+ 3.060 35
|
|
18. Valtteri Bottas Williams-Renault 1m29.386s + 3.478
38
|
|
19. Jules Bianchi Marussia-Cosworth 1m29.696s + 3.788
30
|
|
20. Charles Pic Caterham-Renault 1m30.165s + 4.257
37
|
|
21. Max Chilton Marussia-Cosworth 1m30.600s + 4.692
34
|
|
22. Giedo van der Garde Caterham-Renault 1m32.450s + 6.542
11
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου