Εγκαινιάστηκε σήμερα στο λιμάνι του Λαυρίου, από τον αρχηγό του
Λιμενικού Σώματος, αντιναύαρχο Δημήτρη Μπαντιά, ο νέος επιβατικός
σταθμός πλοίων νέας τεχνολογίας, ενώ
ακολούθησε ειδική ημερίδα, για τα λιμενικά έργα.Το κτίριο του νέου σταθμού, στο οποίο θα εξυπηρετούνται οι επιβάτες των πλοίων της ακτοπλοΐας και θα στεγαστούν οι υπηρεσίες του Κεντρικού Λιμεναρχείου Λαυρίου, μπορεί να ελέγχεται εξ ολοκλήρου ηλεκτρονικά, έχει εκδοτήρια εισιτηρίων, χώρους εστίασης, κυλιόμενες σκάλες και ανελκυστήρες, ενώ έχει προβλεφθεί η εύκολη πρόσβαση των ατόμων με ειδικές ανάγκες.
Μπροστά στο νέο σταθμό επίσης έχουν κατασκευαστεί δύο ειδικές προβλήτες συστήματος ναύδετου πλοίων (finger piers) για την εξυπηρέτηση των επιβατών των επιβατηγών οχηματαγωγών πλοίων, δαπάνης 5.565.000 ευρώ.
Στο σημείο αυτό έχει τοποθετηθεί ηλεκτρονικό σύστημα με λέιζερ, με το οποίο θα μπορεί το λιμεναρχείο να ελέγχει ηλεκτρονικά την ακριβή ταχύτητα του πλοίου, τον κυματισμό και να δίνει οδηγίες για την ασφαλή πρόσδεσή του, στην περίπτωση που υπάρχουν ισχυροί άνεμοι.
Το έργο για την κατασκευή του κτιρίου του νέου σταθμού (που είναι υπερσύγχρονο βιοκλιματικό) ήταν έτοιμο εδώ και 1,5 χρόνο, ενώ χρειάστηκαν 11 μήνες για να ολοκληρωθεί. Στοίχισε περίπου 3 εκατ. ευρώ.
Στην ομιλία του ο αρχηγός του Λιμενικού Σώματος, τόνισε ότι ο μόνος τρόπος για να υπάρξει ανάπτυξη, είναι τα σύγχρονα λιμενικά έργα που θα βοηθήσουν το χώρο της ακτοπλοΐας αλλά και της κρουαζιέρας.
Τόνισε ότι στο λιμάνι του Λαυρίου, τα περισσότερα από τα λιμενικά έργα έχουν ολοκληρωθεί, ενώ θα καταβληθούν προσπάθειες προκειμένου κάποιες ακτοπλοϊκές γραμμές να αρχίζουν από το Λαύριο και να καταλήγουν σε αυτό.
Ο διευθυντής Λιμενικών Έργων και Έργων Αεροδρομίων του υπουργείου Ανάπτυξης, Μ. Πολιτόπουλος είπε ότι τα λιμενικά έργα του Λαυρίου έχουν συγχρηματοδοτηθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και από ιδίους πόρους. Προσέθεσε δε ότι τα έργα που θα πρέπει ακόμα να ολοκληρωθούν στο λιμάνι σε δύο χρόνια, συνολικού προϋπολογισμού 42.320.000 ευρώ, είναι στο τμήμα της ακτοπλοΐας και περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, την κατασκευή κρηπιδωμάτων μικρών σκαφών και τη δημιουργία χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων. Επίσης επέκταση του εμπορικού τμήματος προς το νότο, καθώς και επέκταση του προσήνεμου μώλου.
Το λιμάνι του Λαυρίου μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στο σύστημα των ελληνικών λιμένων και να λειτουργήσει ως συμπληρωματικό για τον Πειραιά, τόνισε από την πλευρά του ο εκπρόσωπος της Διεύθυνσης Λιμενικών Έργων και Έργων Αεροδρομίων, Γ. Ταυλάκης.
Σημειώνεται ότι το λιμάνι του Λαυρίου διαχωρίζεται σε πέντε τμήματα: ακτοπλοΐας, σκαφών αναψυχής, εμπορικού τομέα, κρουαζιερόπλοιων και αλιευτικών σκαφών.
Πηγές της αγοράς κρουαζιέρας, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, εξέφρασαν ενδιαφέρον για δραστηριοποίησή τους στο λιμάνι του Λαυρίου, αν ολοκληρωθούν ωστόσο κάποιες υποδομές, όπως η δημιουργία σταθμού υποδοχής επιβατών και συστήματος ελέγχου εισιτηρίων και αποσκευών.
ακολούθησε ειδική ημερίδα, για τα λιμενικά έργα.Το κτίριο του νέου σταθμού, στο οποίο θα εξυπηρετούνται οι επιβάτες των πλοίων της ακτοπλοΐας και θα στεγαστούν οι υπηρεσίες του Κεντρικού Λιμεναρχείου Λαυρίου, μπορεί να ελέγχεται εξ ολοκλήρου ηλεκτρονικά, έχει εκδοτήρια εισιτηρίων, χώρους εστίασης, κυλιόμενες σκάλες και ανελκυστήρες, ενώ έχει προβλεφθεί η εύκολη πρόσβαση των ατόμων με ειδικές ανάγκες.
Μπροστά στο νέο σταθμό επίσης έχουν κατασκευαστεί δύο ειδικές προβλήτες συστήματος ναύδετου πλοίων (finger piers) για την εξυπηρέτηση των επιβατών των επιβατηγών οχηματαγωγών πλοίων, δαπάνης 5.565.000 ευρώ.
Στο σημείο αυτό έχει τοποθετηθεί ηλεκτρονικό σύστημα με λέιζερ, με το οποίο θα μπορεί το λιμεναρχείο να ελέγχει ηλεκτρονικά την ακριβή ταχύτητα του πλοίου, τον κυματισμό και να δίνει οδηγίες για την ασφαλή πρόσδεσή του, στην περίπτωση που υπάρχουν ισχυροί άνεμοι.
Το έργο για την κατασκευή του κτιρίου του νέου σταθμού (που είναι υπερσύγχρονο βιοκλιματικό) ήταν έτοιμο εδώ και 1,5 χρόνο, ενώ χρειάστηκαν 11 μήνες για να ολοκληρωθεί. Στοίχισε περίπου 3 εκατ. ευρώ.
Στην ομιλία του ο αρχηγός του Λιμενικού Σώματος, τόνισε ότι ο μόνος τρόπος για να υπάρξει ανάπτυξη, είναι τα σύγχρονα λιμενικά έργα που θα βοηθήσουν το χώρο της ακτοπλοΐας αλλά και της κρουαζιέρας.
Τόνισε ότι στο λιμάνι του Λαυρίου, τα περισσότερα από τα λιμενικά έργα έχουν ολοκληρωθεί, ενώ θα καταβληθούν προσπάθειες προκειμένου κάποιες ακτοπλοϊκές γραμμές να αρχίζουν από το Λαύριο και να καταλήγουν σε αυτό.
Ο διευθυντής Λιμενικών Έργων και Έργων Αεροδρομίων του υπουργείου Ανάπτυξης, Μ. Πολιτόπουλος είπε ότι τα λιμενικά έργα του Λαυρίου έχουν συγχρηματοδοτηθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και από ιδίους πόρους. Προσέθεσε δε ότι τα έργα που θα πρέπει ακόμα να ολοκληρωθούν στο λιμάνι σε δύο χρόνια, συνολικού προϋπολογισμού 42.320.000 ευρώ, είναι στο τμήμα της ακτοπλοΐας και περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, την κατασκευή κρηπιδωμάτων μικρών σκαφών και τη δημιουργία χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων. Επίσης επέκταση του εμπορικού τμήματος προς το νότο, καθώς και επέκταση του προσήνεμου μώλου.
Το λιμάνι του Λαυρίου μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στο σύστημα των ελληνικών λιμένων και να λειτουργήσει ως συμπληρωματικό για τον Πειραιά, τόνισε από την πλευρά του ο εκπρόσωπος της Διεύθυνσης Λιμενικών Έργων και Έργων Αεροδρομίων, Γ. Ταυλάκης.
Σημειώνεται ότι το λιμάνι του Λαυρίου διαχωρίζεται σε πέντε τμήματα: ακτοπλοΐας, σκαφών αναψυχής, εμπορικού τομέα, κρουαζιερόπλοιων και αλιευτικών σκαφών.
Πηγές της αγοράς κρουαζιέρας, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, εξέφρασαν ενδιαφέρον για δραστηριοποίησή τους στο λιμάνι του Λαυρίου, αν ολοκληρωθούν ωστόσο κάποιες υποδομές, όπως η δημιουργία σταθμού υποδοχής επιβατών και συστήματος ελέγχου εισιτηρίων και αποσκευών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου