Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Ε. Αραβανή: Τι είπε για την απομάκρυνσή της από το «Μες στην καλή χαρά»; - People - Gossip

Για πρώτη φορά, μετά την αποχώρησή της από το «Μες στην καλή χαρά», η Ευαγγελία Αραβανή
μίλησε στην κάμερα του Star αποκαλύπτοντας πως η απομάκρυνσή της ήταν απόφαση του Alpha.

«Ήταν ανακοίνωση του καναλιού. Δεν είχαν κάποιο παράπονο. Ίσα ίσα τους άρεσα πολύ και θα θέλανε να συνεργαστούμε είτε στο άμεσο μέλλον, είτε αργότερα. Η δομή της εκπομπής δεν μπορούσε να υποστηρίξει έξι άτομα, έπρεπε η ομάδα να γίνει πενταμελής» είπε το μοντέλο, που ξεκαθάρισε πως το θέμα δεν ήταν οικονομικό. «Δε μου είπαν κάτι για το budget. Μου είπαν ότι πρακτικά η εκπομπή αυτή που ο καθένας έχει αναλάβει ένα ρόλο δε γίνεται να συνεχιστεί με έξι άτομα. Μου είπαν ότι θα πρέπει να αποχωρήσει ένα άτομο κι αυτό θα είμαι εγώ».

Η ίδια, πάντως, δε δίστασε να παραδεχθεί πως: «Με στενοχώρησε το γεγονός ότι δε θα είμαι στη συγκεκριμένη εκπομπή. Σίγουρα κάτι τέτοιο δεν είναι ευχάριστο όταν συμβαίνει και όταν ξαφνικά μένεις και χωρίς δουλειά». 


Πρώτο ΘΕΜΑ online : Ε. Αραβανή: Τι είπε για την απομάκρυνσή της από το «Μες στην καλή χαρά»; - People - Gossip

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου