Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015

Στέλλα Καλλή: «Εχασα δουλειές, επειδή δεν ήμουν τόσο πεταχτούλα»

Στέλλα Καλλή: «Εχασα δουλειές, επειδή δεν ήμουν τόσο πεταχτούλα»
Η άγνωστη συμμετοχή της στο Fame Story Καλεσμένη στα «Καρντάσιανς» βρέθηκε η Στέλλα Καλλή. Η τραγουδίστρια μίλησε για τις
δυσκολίες που πέρασε στην καριέρα της ενώ αναφέρθηκε στην περίοδο των σπουδών της στην Νέα Υόρκη, που συνέπεσε με την τρομοκρατική επίθεση της 11ης Σεπτεμβρίου. Ακόμη, μίλησε για την συμμετοχή της στο «Fame Story».






Οι σπουδές στη Νέα Υόρκη και η μέρα της επίθεσης στους Δίδυμους Πύργους: «Σπούδαζα εκεί και το έζησα από πολύ κοντά. Ήμουν στη Νέα Υόρκη, στο σχολείο... Μας πέταξαν έξω από την τάξη, γυρίζαμε πίσω. Ζούσαμε τον τρόμο. Τις επόμενες μέρες κοιμόμασταν τρία-τρία κορίτσια στο κρεβάτι, όλοι μαζί σε ένα δωμάτιο. Ακούγαμε διάφορα... Ότι θα γίνει δεύτερο, δεν μας άφηναν να περάσουμε από τις γέφυρες, αν δεν ήμασταν πολλά άτομα. Ξαφνικά το Μανχάταν ήταν νεκρό. Βγαίναμε βόλτα το βράδυ και αισθανόσουν ότι κάτι θα γίνει. Είχε αλλάξει όλο. Το σχολείο, η ασφάλειά μας. Μετά καθόμασταν στις καφετέριες, τις ελληνικές στην Αστόρια, και βλέπαμε τα F-16 από πάνω μας συνέχεια. Ζούσαμε κάτι πρωτόγνωρο. Ήταν σοκαριστικό».
Η άγνωστη συμμετοχή της στο Fame Story: «Είχα πάει στο Fame story, μπήκα στους 20, αλλά κατάλαβα ότι δεν είχα το πακέτο για να προχωρήσω».
Αναφέρθηκε και στις δύσκολες στιγμές που είχε στην καριέρα της: «Έχω νιώσει ότι έχασα δουλειές επειδή δεν ήμουν τόσο πεταχτούλα.  Πέρασα πολλές δυσκολίες. Γενικά τα νέα παιδιά δεν τα βοηθάνε οι παλιότεροι. Εμένα με βοήθησε ο Γιάννης Πάριος και δεν το ξεχνώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου