Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2021

Νίκη Βακάλη για Φιλιππίδη: «Έλεγα σε φίλες μου ηθοποιούς να μην πάνε σε παραστάσεις του»

«Έγινε κάτι λεκτικό, γύρισα σπίτι μου και δεν έβρισκα από που να πιαστώ για να ξυπνήσω αύριο να πάω στην δουλειά και αφού δεν το βρήκα, δεν ξαναπήγα στην δουλειά», δήλωσε μεταξύ άλλων Για τα περιστατικά σεξουαλικής κακοποίησης για τα οποία κατηγορείται ο Πέτρος Φιλιππίδης και βγήκαν πρόσφατα στο φως της δημοσιότητας μίλησε η Νίκη Βακάλη.

Η νεαρή ηθοποιός μίλησε στην κάμερα της εκπομπής Πρωινό και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε τόσο στον Πέτρο Φιλιππίδη, αλλά και στον Δημήτρη Λιγνάδη.

«Σε φίλες μου έλεγα να μην πάνε σε παραστάσεις του Φιλιππίδη. Εγώ δεν ήμουν ηθοποιός να αποστασιοποιηθώ, να κάνω την δουλίτσα μου, να του δίνω να πιστεύει ότι του δίνω αυτό που χρειάζεται για αυτό που θέλει να κάνει και τελειώσαμε. Ήμουν όλη μέρα στα τηλέφωνα, να τα ακούω. Δεν θέλω την ψυχή μου να την κάνω κουβάρι», δήλωσε.

Όσο για το αν «έπεσε από τα σύννεφα» με τις εξελίξεις, η ηθοποιός ανέφερε: «Ποιος έπεσε από τα σύννεφα; Μην γελιόμαστε. Ξέρει το ένστικτό σου ότι κάποιος που έρχεσαι σε συνδιαλλαγή μαζί του, δεν σου κάνει καλό. Γυρνάς σπίτι και είσαι άρρωστος ρε παιδί μου. Δεν ήθελα άλλο. Έγινε κάτι λεκτικό, γύρισα σπίτι μου και δεν έβρισκα από που να πιαστώ για να ξυπνήσω αύριο να πάω στην δουλειά. Και αφού δεν το βρήκα, δεν ξαναπήγα στην δουλειά. Εκείνη την στιγμή αισθάνθηκα ότι θα τον βρίσω μπροστά στους συναδέλφους, που ενδεχομένως να συνεργαζόμασταν κάποια στιγμή και δεν ήθελα. Γιατί πιο πολύ απ' όλους, τον εαυτό μου φοβάμαι, όχι τους άλλους, το πώς θα αντιδράσω εγώ σε αυτό. Η γνώμη του μετράει, μια ζωή βγαίνει στην σκηνή και ο κόσμος τον χειροκροτεί. Δεν είχε μόνο εξουσία ιδεολογική και εμπειρική».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου