Κυριακή 12 Ιουνίου 2016

Οι παραλίες της Μεσογείου από ψηλά

Οι παραλίες της Μεσογείου από ψηλά
Κάθισε δίπλα στον πιλότο ενός ελικοπτέρου και δες όλους τους παραθαλάσσιους προορισμούς σε Ισπανία, Τουρκία, Γαλλία, Πορτογαλία, Ελλάδα, Ιταλία, Μονακό και Μάλτα, μέτρο-προς-μέτρο
Η πρώτη σκέψη που σου έρχεται στο μυαλό λίγα δευτερόλεπτα αφού χρησιμοποιήσεις για πρώτη φορά το Tripinview (https://www.tripinview.com) είναι «πόσο μπορεί να κόστισε αυτή η πλατφόρμα;».




Η δεύτερη ότι είναι αδύνατον ένα τέτοιο πρότζεκτ να έχει υλοποιηθεί από ελληνική startup εταιρεία. Και όμως, πίσω τόσο από την ιδέα όσο και από την υλοποίηση βρίσκονται δύο Έλληνες, ο Αχιλλέας Χατζηνίκος και ο Βαγγέλης Κασιμάτης.

Ο πρώτος κουβαλά «βαρύ» παρελθόν στον χώρο της πληροφορικής, καθώς είναι μεταξύ άλλων συνιδρυτής της εταιρείας πληροφορικής Computer Logic. Εκεί επί σειρά ετών συνεργάστηκε με τον Βαγγέλη Κασιμάτη, που με τη σειρά του διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην παραγωγή περιεχομένου και ειδίκευση -και μεγάλη αγάπη- στην αεροφωτογραφία. Όταν λοιπόν ο Βαγγέλης χρειάστηκε να αναζητήσει πληροφορίες και κυρίως οπτικό υλικό (φωτογραφίες και βίντεο) για καλοκαιρινούς προορισμούς, για να το στείλει σε έναν Γερμανό φίλο του που σκόπευε να κάνει διακοπές στην Ελλάδα, γεννήθηκε η ιδέα για το Tripview.



«Στη διαδικασία αναζήτησης», μου εξηγεί ο Αχιλλέας, «ανακάλυψε ότι, ακόμη και για τα διάσημα και πιο δημοφιλή μέρη, δεν υπήρχαν επαγγελματικές φωτογραφίες ή βίντεο που να παρουσιάζουν τους παραθαλάσσιους προορισμούς με ολοκληρωμένο, επαρκή και αντικειμενικό τρόπο. Η αρχική ιδέα, να φωτογραφηθεί και να κινηματογραφηθεί ταυτόχρονα όλη η ακτογραμμή της Ελλάδας “μέτρο προς μέτρο” εξελίχθηκε σε ένα ολοκληρωμένο επιχειρηματικό πλάνο, το οποίο προέβλεπε τη δημιουργία ενός παγκοσμίως πρωτότυπου διαδικτυακού ιστότοπου και την απεικόνιση, όλης της Μεσογείου και σταδιακά οποιουδήποτε ενδιαφέροντος σημείου ή περιοχής επάνω στη Γη».

Πράγματι, με μια επίσκεψη στη σελίδα πείθεσαι για την καινοτομία του εγχειρήματος: «κάθεσαι» δίπλα στον πιλότο ενός ελικοπτέρου και βλέπεις όλους τους παραθαλάσσιους προορισμούς, μέτρο-προς-μέτρο, όπως ακριβώς είναι. Έτσι για παράδειγμα μπορείς να εξερευνήσεις από την καρέκλα σου τα μέρη που θέλεις ή σκέφτεσαι να επισκεφθείς και να έχεις μια πρώτη γνώμη για το αν σου αρέσει ο προορισμός, αν σε ικανοποιούν οι ακτές του, πώς είναι τα ξενοδοχεία, πού βρίσκονται τα διάφορα σημεία που σε ενδιαφέρουν για κολύμπι, σπορ, αγκυροβόλι ή ακόμη και για ψάρεμα ή κατάδυση.



«Το Tripinview», συνεχίζει ο Αχιλλέας, «είναι ένας καινοτόμος ταξιδιωτικός ιστότοπος που προσφέρει έναν νέο τρόπο αναζήτησης και επιλογής προορισμών για καλοκαιρινές διακοπές, καθώς παρουσιάζει ολόκληρη την ακτογραμμή της Μεσογείου, με βίντεο και φωτογραφίες από ελικόπτερο. Το οπτικό υλικό είναι γεωδαιτημένο (παρουσιάζεται δηλαδή πάνω σε έναν ψηφιακό χάρτη επιτρέποντας στους χρήστες να μεταβούν άμεσα σε όποιο σημείο της ακτογραμμής επιθυμούν), υπερυψηλής ανάλυσης και ευκρίνειας, προβάλλεται σε χάρτη, ενώ συνοδεύεται από χρήσιμες πληροφορίες κι από πρωτότυπη μουσική».

Η πλατφόρμα, που διατίθεται σε web, web mobile, iOS και Android εφαρμογή, αυτή τη στιγμή παρουσιάζει τη μεσογειακή ακτογραμμή της Ισπανίας, της Τουρκίας, της Γαλλίας, της Πορτογαλίας, της Ελλάδας, της Ιταλίας, του Μονακό και της Μάλτας, με συνολικό μήκος 40.000 χιλιόμετρα! Συνολικά στην πλατφόρμα υπάρχουν 300 ώρες βίντεο και 800.000 φωτογραφίες για 550 παραθαλάσσιους προορισμούς και πληροφορίες για 8.500 σημεία ενδιαφέροντος, όπως παραλίες, μαρίνες, λιμάνια, αγκυροβόλια, χωριά και αστικές περιοχές, ξενοδοχεία και καταλύμματα.



«Σε επίπεδο αποτελεσμάτων, παρότι η επίσημη ανακοίνωση του Tripinview έγινε μόλις πριν από 2 μήνες, θα μπορούσαμε να σημειώσουμε ότι τα πρώτα στοιχεία είναι πολύ ενθαρρυντικά. Τόσο ο αριθμός των επισκεπτών και ο αριθμός σελίδων που επισκέπτονται, όσο και ο αριθμός των χωρών, από τις οποίες προέρχονται οι χρήστες και κυρίως, ο μέσος χρόνος παραμονής δείχνουν ότι, το Tripinview κερδίζει καθημερινά φανατικούς χρήστες».

Πόσο καιρό τρέχετε την προσπάθεια και πώς χρηματοδοτείται;

Η Geotag Aeroview (που αναπτύσσει το Tripinview) είναι μία startup εταιρεία, η οποία έχει επενδύσει στο Tripinview πάνω από 3.000.000 ευρώ. Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις που έγινε τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα από startup εταιρεία στον χώρο της Πληροφορικής. Το Tripinview έφθασε στη σημερινή του μορφή μετά από τρία χρόνια σχεδιασμού και ανάπτυξης και είναι η προσπάθεια μίας ομάδας, η οποία αποτελείται από 18 μόνιμους εργαζόμενους και από 4 ειδικούς συνεργάτες, μεταξύ των οποίων βρίσκονται φωτογράφοι, κινηματογραφιστές, web developers, software developers, programmers και designers.

Οι κύριες πηγές εσόδων είναι οι διαφημίσεις, οι συνδρομές από επιχειρήσεις του τουρισμού για να προβάλλονται στο Tripinview, όπως τα ξενοδοχεία, τα καταλύματα ή οι μαρίνες, η προμήθεια από κρατήσεις και η διάθεση του οπτικού περιεχόμενου σε ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις. Με δεδομένο ότι, έως τώρα όλες οι πηγές εσόδων έχουν επιβεβαιωθεί και το πλάνο πωλήσεων έχει αρχίσει να υλοποιείται, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Ιταλία, στην Τουρκία και στην Γερμανία, οι προβλέψεις μας είναι πως, σύντομα το Tripinview θα λειτουργεί με θετικό πρόσημο.

Πώς έχει ανταποκριθεί η αγορά του τουρισμού στην πρότασή σας;

Το Tripinview έχει πετύχει την ευρεία αποδοχή της αγοράς σε διεθνές επίπεδο. Κατ’ αρχάς οι επαγγελματίες του χώρου μπορούν να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα για να επισημάνουν την τοποθεσία στην οποία βρίσκονται, τόσο στις φωτογραφίες, όσο και στα βίντεο του ιστότοπου. Οι επαγγελματίες δημιουργούν τα προφίλ τους και παρουσιάζουν τις εγκαταστάσεις τους ως καρφίτσες (pins) στις εικόνες που απεικονίζουν την ακτογραμμή. Αξίζει να αναφέρω τις πρόσφατες συμφωνίες που κλείσαμε στην Ιταλια με την ASSONAT, που εκπροσωπεί το 60% των μαρινών της Ιταλίας και με τους Συλλόγους Ξενοδόχων του Κάπρι και της Ίσκια, ενώ βρισκόμαστε σε προχωρημένες συζητήσεις με τους αντίστοιχους συλλόγους σε Σικελία, Τοσκάνη, Λάτσιο, Σαρδηνία.

Επιπροσθέτως, σε επίπεδο Τοπικής Αυτοδιοίκησης, έως σήμερα 22 δήμοι από όλη την Ελλάδα έχουν συνδεθεί και χρησιμοποιούν το Tripinview για να προβάλλουν τους παραθαλάσσιους προορισμούς τους. Χαρακτηριστικά θα αναφέρω την Αλόνησσο, την Άνδρο, την Κύθνο, την Αντίπαρο, Σαμοθράκη, Λήμνο, Κάλυμνο κά. Στο ίδιο πλαίσιο το Tripinview χρησιμοποιείται ήδη από την Περιφέρεια Σικελίας ως βασικό εργαλείο για την ανάδειξη των παραθαλάσσιων προορισμών.

Ποια είναι τα πλάνα σας για το επόμενο διάστημα;

Η στρατηγική μας προβλέπει τον συνεχή εμπλουτισμό του περιεχομένου σε όλα τα επίπεδα, όπως για παράδειγμα είναι η παραγωγή οπτικού περιεχομένου για νέες χώρες, η παραγωγή περιεχομένου σε νέους τομείς (ποτάμια, λίμνες, πόλεις κλπ) και η παραγωγή γραπτού περιεχομένου σε αρκετές γλώσσες. Παράλληλα, έχουμε ήδη σχεδιάσει τη νέα version της πλατφόρμας και εργαζόμαστε για να προσφέρουμε ακόμη περισσότερα εργαλεία στους ταξιδιώτες, χρήστες του Tripinview. Τέλος, με την πρόσφατη εκδήλωσή μας εγκαινιάσαμε την πρώτη διεθνή καμπάνια του Tripinview, με την οποία ξεκινάει ένα τριετές πλάνο επικοινωνίας για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας και την προσέγγιση του οράματός μας: να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες επιλέγουν προορισμό και σχεδιάζουν τις διακοπές τους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου