Ονομάζεται Thor και είναι το πρώτο μικρό αεροπλάνο στον κόσμο που δημιουργήθηκε μέσω τρισδιάστατης εκτύπωσης.
Το Thor δεν έχει παράθυρα, ζυγίζει μόλις 21 κιλά και έχει μήκος μικρότερο από τέσσερα μέτρα και μοιάζει περισσότερο με drone.
Ο ευρωπαϊκός γίγαντας στον τομέα της αεροδιαστημικής βιομηχανίας θεωρεί ότι το Thor είναι μια γεύση για το τι θα δούμε στο μέλλον όσον αφορά στην πολιτική αεροπορία. Η τεχνολογία 3D printing υπόσχεται εξοικονόμηση χρόνου, καυσίμων και χρημάτων.
Το prototype της Airbus δεν χρειάζεται πιλότο και έχει στα φτερά του δύο μηχανές με έλικες. Τα μόνα τμήματα που δεν έχουν βγει από τον εκτυπωτή, είναι τα ηλεκτρικά μέρη του.
Για την κατασκευή του το βασικό υλικό που χρησιμοποιείται είναι το πολυαμίδιο.
Τόσο η Airbus όσο και η μεγάλη ανταγωνίστριά της, η αμερικάνικη Boeing, χρησιμοποιούν ήδη την 3D εκτύπωση για συγκεκριμένα κομμάτια στα επιβατικά αεροσκάφη Α350 και Β787 Dreamliner. Το κύριο πλεονέκτημα είναι ότι τα εκτυπωμένα μέρη παράγονται πολύ γρήγορα, χωρίς να χρειαστούν καθόλου εργαλεία ή άλλες μηχανές. Επιπλέον, σχεδόν μηδενίζεται η παραγωγή ελαττωματικών προϊόντων. Τέλος, τα εκτυπωμένα μεταλλικά μέρη είναι 30% έως 50% πιο ελαφριά, πράγμα που συνεπάγεται μικρότερη κατανάλωση καυσίμων και μικρότερη επιβάρυνση του περιβάλλοντος.
Δεδομένου ότι μέσα στα επόμενα 20 χρόνια αναμένεται να διπλασιαστεί η αεροπορική κίνηση, οι εταιρείες είναι αναμενόμενο να στραφούν όλο και περισσότερο στην χρήση των βιομηχανικών εκτυπωτών.
Το Thor δεν έχει παράθυρα, ζυγίζει μόλις 21 κιλά και έχει μήκος μικρότερο από τέσσερα μέτρα και μοιάζει περισσότερο με drone.
Ο ευρωπαϊκός γίγαντας στον τομέα της αεροδιαστημικής βιομηχανίας θεωρεί ότι το Thor είναι μια γεύση για το τι θα δούμε στο μέλλον όσον αφορά στην πολιτική αεροπορία. Η τεχνολογία 3D printing υπόσχεται εξοικονόμηση χρόνου, καυσίμων και χρημάτων.
Το prototype της Airbus δεν χρειάζεται πιλότο και έχει στα φτερά του δύο μηχανές με έλικες. Τα μόνα τμήματα που δεν έχουν βγει από τον εκτυπωτή, είναι τα ηλεκτρικά μέρη του.
Για την κατασκευή του το βασικό υλικό που χρησιμοποιείται είναι το πολυαμίδιο.
Τόσο η Airbus όσο και η μεγάλη ανταγωνίστριά της, η αμερικάνικη Boeing, χρησιμοποιούν ήδη την 3D εκτύπωση για συγκεκριμένα κομμάτια στα επιβατικά αεροσκάφη Α350 και Β787 Dreamliner. Το κύριο πλεονέκτημα είναι ότι τα εκτυπωμένα μέρη παράγονται πολύ γρήγορα, χωρίς να χρειαστούν καθόλου εργαλεία ή άλλες μηχανές. Επιπλέον, σχεδόν μηδενίζεται η παραγωγή ελαττωματικών προϊόντων. Τέλος, τα εκτυπωμένα μεταλλικά μέρη είναι 30% έως 50% πιο ελαφριά, πράγμα που συνεπάγεται μικρότερη κατανάλωση καυσίμων και μικρότερη επιβάρυνση του περιβάλλοντος.
Δεδομένου ότι μέσα στα επόμενα 20 χρόνια αναμένεται να διπλασιαστεί η αεροπορική κίνηση, οι εταιρείες είναι αναμενόμενο να στραφούν όλο και περισσότερο στην χρήση των βιομηχανικών εκτυπωτών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου