Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2015

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ!! - Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΟΥΡΟΣ ΣΠΑΕΙ ΤΗΝ ΣΙΩΠΗ ΤΟΥ

του Σωτήρη Δούρου
Μετά την επίθεση που δέχθηκα αισθάνομαι την ανάγκη να απευθυνθώ και να ενημερώσω τους συμπολίτες μου.

Για όσους δεν με ξέρουν είμαι ένας μέσος οικογενειάρχης εργαζόμενος ως καθηγητής φυσικής στη μέση εκπαίδευση με μεγάλη αγάπη για τον τόπο μου. Δεν είχα θέσει ποτέ ως στόχο μου ούτε φιλοδοξούσα να γίνω
πολιτικός γιατί η εργασία μου και οι συνεχείς υποχρεώσεις δεν μου άφηναν τέτοια περιθώρια. Γι' αυτό το λόγο και όταν μου ζητήθηκε προεκλογικά να κατέβω με τον συνδυασμό ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ, δέχθηκα με υψηλό αίσθημα ευθύνης χωρίς να έχω καμία απαίτηση, χωρίς να έχω ζητήσει θέση. Είχα και έχω το όραμα να προσφέρω όσο το δυνατόν περισσότερα για τον τόπο μας.

Ναι, το βράδυ της 16-9-2015 υπερψήφισα συναισθηματικά το εν λόγω θέμα της αγοράς του οικοπέδου για σχολείο. Όμως μην ξεχνάτε ότι είμαι γονιός και εκπαιδευτικός και τη μισή ζωή μου την έχω περάσει μέσα στα σχολεία. Βλέπω καθημερινά τις ανάγκες των μαθητών για σύγχρονες αίθουσες διδασκαλίας και σύγχρονο περιβάλλον, ιδιαίτερα στην Αρτέμιδα, στην οποία έχω υπηρετήσει στο 1ο Γυμνάσιό της το 2008-2009. Επειδή έκρινα μετά από νέα δεδομένα ότι αυτή η διαδικασία θα πάρει πολύ χρόνο, πιστεύω ότι πρέπει να ακολουθήσουμε νέα διαδικασία, που θα συζητήσει το δημοτικό συμβούλιο σε νέα του συνεδρίαση με την παρουσία των υπηρεσιών αυτή τη φορά. Μερικά από τα προβλήματα που προέκυψαν είναι ότι οι γείτονες του κοινόχρηστου χώρου βρίσκονται σε δικαστική διαμάχη με τον Δήμο, η καθυστέρηση για τη μεταφορά του οικοπέδου θα φθάσει τα δύο χρόνια σύμφωνα με τις υπηρεσίες και στην περιοχή δεν προβλέπονται δυστυχώς χώροι για σχολεία εκτός κι αν γίνει τροποποίηση του ΓΠΣ, η οποία, αν γίνει, θα ξεμπλοκάρει συνολικά το πρόβλημα ανέγερσης σχολείων που υπάρχει στην Αρτέμιδα.

Κατηγορούμαι για ιδιοτέλεια, προσωπικές φιλοδοξίες, ότι δεν εξετάζω τα θέματα σε βάθος κ.α. Δεν αισθάνομαι ιδιοτελής και γι' αυτό προχώρησα σε ανάκληση της θετικής ψήφου μου και πέταξα από πάνω μου τη ρετσινιά, ότι δεν σήκωσα το ανάστημά μου, όταν πληροφορήθηκα εκ των υστέρων ότι αυτή η διαδικασία είχε πολλά εμπόδια και θα μας καθυστερούσε πολύ χρόνο. Θεωρώ ιδιαίτερα προσβλητικό τον χαρακτηρισμό προς το πρόσωπό μου ότι κάνω προσωπική ευτελή πολιτική. Δεν μπορώ να ξεχάσω ότι οι συνδημότες μου με εξέλεξαν ως δεύτερο δημοτικό σύμβουλο του συνδυασμού με 734 ψήφους στήριξης. Την ευθύνη που μου ανέθεσαν οι συμπολίτες μου την θεωρώ ιδιαίτερα σημαντική και τιμητική και από την ημέρα της εκλογής μου αυτό έχω συνεχώς στο μυαλό μου, πώς θα μπορέσω να ανταπεξέλθω σε αυτό που μου ανέθεσαν. Ζητώ συγγνώμη αν με την απόφασή μου αυτή στενοχώρησα κάποιους αλλά έκρινα ότι με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο ζημιώνονται τα συμφέροντα του Δήμου μας.

Όσον αφορά τη μη εμβάθυνση στα θέματα σας ενημερώνω ότι διακόπηκε η διαδικασία δημοπρασίας που προβλέπεται από το άρθρο 186 και το άρθρο 5 Π.Δ. 270/81 με τις επιτροπές. Σύμφωνα με αυτήν έπρεπε να προχωρήσουμε στη δεύτερη επιτροπή, την επιτροπή διενέργειας δημοπρασίας, η οποία θα αποφάσιζε την απευθείας αγορά του οικοπέδου. Η διαδικασία δημοπρασίας δεν απαγορεύει την μοναδικότητα του οικοπέδου. Θα μου πείτε ότι είναι το μοναδικό άρα μπορεί να πάει και στο δημοτικό συμβούλιο, σύμφωνα με το άρθρο 191. Τότε όμως έπρεπε το δημοτικό συμβούλιο να μπορεί να κρίνει ότι είναι το μόνο κατάλληλο και μετά να αποφασίσει την απευθείας αγορά του. Όμως η εισήγηση έγραφε μόνο για αγορά οικοπέδου, δεν έγραφε για κρίση και αγορά.

Όσον αφορά ότι δεν είχα ζητήσει το λόγο πρέπει να μάθετε ότι στην οικονομική επιτροπή είμαστε πέντε σύμβουλοι του συνδυασμού και όλες τις εισηγήσεις τις έκανε ένα μόνο άτομο. Στο δημοτικό συμβούλιο τι έπρεπε να κάνω; Να υποστηρίξω τις εισηγήσεις; Το έκανα με την ψήφο μου. Δεν είναι της ιδιοσυγκρασίας μου να κάνω "σόου" σε κάθε συμβούλιο.

Αυτό που με ξενίζει ιδιαίτερα είναι η ευκολία για μια πολιτική πράξη να διαγράφεται μέλος του συνδυασμού χωρίς να του έχουν ζητηθεί πρότερες εξηγήσεις στα πλαίσια του πλουραλισμού και της δημοκρατικής διαδικασίας. Είχαν μαζευτεί τόσα πολλά ατοπήματά μου; Πότε μου επισημάνθηκε κάποιο από αυτά; Ο ηγέτης του συνδυασμού έτσι πράττει; Αφήνει τα προβλήματα να μαζεύονται να διογκώνονται, δεν τα συζητά και μετά αρχίζει τις διαγραφές; Νέα μέθοδος είναι αυτή; Αυτά είναι προφάσεις και είναι ευρέως γνωστό ότι είχα τεθεί στο περιθώριο από την πρώτη ημέρα που εκλεχθήκαμε και με την πρώτη ευκαιρία θα βρισκόμουν και εκτός συνδυασμού.

Όσον αφορά τη διαγραφή δημοτικού συμβούλου της παράταξης σύμφωνα με το άρθρο 66 παρ. 5 του Καλλικράτη, απαιτείται πλειοψηφία των 2/3 της δημοτικής παράταξης με αιτιολογημένη απόφαση.

Ας είναι. Εύχομαι το λάθος να είναι μόνο δικό μου και το σχολείο να γίνει όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Ειλικρινά εύχομαι καλή επιτυχία στον συνδυασμό γιατί πραγματικά το έχει ανάγκη ο Δήμος μας.

Με εκτίμηση
Δούρος Σωτήρης
Δημοτικός Σύμβουλος
Δήμου Σπάτων -Αρτέμιδος

17 σχόλια:

  1. Σε πεταξαν με "δημοκρατικες" - συνοπτικες διαδικασιες , γεγονος που δηλωνει αν μη τι αλλο το πολιτικο ηθος του Δ. Μαρκου. Ομως βασικο ειναι να γνωστοποιηθει πως οι ψηφοι που πηρες ηταν εξ ολοκληρου προσωπικοι σου ψηφοι που ο Δ. Μαρκου θα τους εχανε αν δεν ησουν στο ψηφοδελτιο του , οποτε καταληγουμε στο συμπερασμα οτι διεγραψε και ολους τους ψηφοφορους σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μας ρελάνεις εσυ. Ο ΚΛΈΦΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΛΗΣΤΉΣ δεν κάνουν καρίερα στο επάγγελμα τους κοιτάνε μόνο να αρπάξουν πολλά,για να λεχουν να τρώνε στην φυλακή όταν τους πίασουν.

      Διαγραφή
  2. Ο ΑΛΗΤΗΣ Ο ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ Ο ΚΛΕΦΤΗΣ ΜΕ ΠΑΡΕΛΘΟΝ Δ.Μ. ΗΘΕΛΕ ΜΟΝΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙ Η ΠΑΓΟΥΡΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΒΑΘΥΠΛΟΥΤΟΣ Κ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕ Ο ΒΛΑΚΑΣ Ο ΤΕΜΠΕΛΗΣ Ο ΑΝΙΚΑΝΟΣ.ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΔΗΜΑΡΧΟ?ΚΑΤΙ ΚΟΡΟΙΔΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΔΟΥΡΟ Κ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ 10,20,50 ΨΗΦΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΙΠΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΤΟΥΛΕΣ Ο Δ.Μ. ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΔΗ ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗΓΟΣ.ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΚΟΤΟΥΛΕΣ ΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΜΗΝΥΣΗ ΣΤΟΝ ΑΛΗΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΗΣΤΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΘΕΝΑΣ ΞΕΡΕΙ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΜΕ ΒΡΑΧΙΟΛΙΑ.ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΟ ΚΕΛΙ ΓΙΑΤΙ ΠΟΥΛΑΕΙ Κ ΜΠΡΑΒΛΚΙ ΚΟΙΤΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΣΕ ΒΡΟΥΝ ΣΤΟ ΧΑΝΤΑΚΙ ΑΠΕΙΛΕΙ Ο ΤΡΑΥΛΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΤΑ ΣΑΛΙΑ ΟΤΑΝ ΖΟΡΙΣΤΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγω κ Δουρο σε ψηφισα προσωπικα οχι τον συνδιασμο .δε θα ψηφιζα βεβαια τον Α Τουντα η τον ΤΖΤΖΑ .Τωρα ουτε νατους ακουω....ΑΝ παραιτηθεις θα θεωρησω οτι μας προδωσες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά κ. Δουρο δενήσουν κ κανένα δυνατό χαρτί ελαμψες δια της αποσιας σου στην μέχρι τώρα θητεία σου ίσως σε ψηφησαν αυτοί που το έκαναν γιατί νόμιζαν ότι θα είχες άποψη μιας και ή συντριπτική πλειοψηφεία των δημοτικων συμβούλων του Δ. ΜΑΡΚΟΥ ήταν άξεστοι, ακαλλιεργητοι, λαμογια κ ντοπαρισμενοι με ψυχοφαρμακα κ αλκοόλ.Πληρώνεις το τίμημα της επιλογής σου όταν κατεβηκες μαζί τους, ημέρες που εμπλεκες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κύριε Δούρο και εγώ σας ψήφισα γιατί πίστεψα σε σας. Μπορείτε να μου πείτε μία πρόταση που έχετε κάνει για να βελτιώσουμε την καθημερινότητά μας, επίσης αν σας είχε αναθέσει ο Δήμαρχος κάποια αρμοδιότητα εκεί πως τα πήγατε? Αναμένω απάντηση κύριε καθηγητά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 'Οσον αφορά στη διαγραφή μέλους ΔΣ, σύμφωνα με το άρθρο 66 παρ. 5 του Καλλικράτη, απαιτείται πλειοψηφία των 2/3 της δημοτικής παράταξης με αιτιολογημένη απόφαση.
    Αιτιολογημένη είναι η απόφαση, όταν αποδεικνύει ότι Σύμβουλος έχει τελέσει ποινικό αδίκημα/αξιόποινη πράξη ή πάντως βαρύ πειθαρχικό παράπτωμα.

    Σε 1 χρόνο θητείας, δεν μπορεί κάποιος να έχει υποπέσει στα ως άνω αδικήματα.

    Στη δική μου συνείδηση ο κος Δούρος είναι ιδιαίτερα σοβαρός και λαοφιλής.

    Για τις πολιτικές προτάσεις και επιλογές των μελών ΔΣ γενικά, καλό είναι να στηρίζονται στα δικαιώματα και στα όρια που τους δίνει ο νόμος, καθώς και στις πολιτικές κατευθύνσεις (σχεδιασμό 4ετίας) του ΔΣ και της παράταξής του.




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βρε ηλίθια εισαι και δικηγόρος άλλο η διαγραφή απο το δς και αλλο απο την παράταξη! Βούρλο ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας παρακαλώ, να αποκαλύψετε το ονοματεπώνυμο και την ιδιότητά σας και να δικαιολογηθείτε για τα παραπάνω σχόλια. Είναι μεγάλη ανωμαλία να ξεσπάτε τέτοια νεύρα με δύο σειρές γραφή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φιλε Σωτηρη η πολιτικη δεν χαριζετε κερδιζετε καλη Αρχη.Προσεξε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φιλε Σωτηρη τι περιμενες στην παραταξη που μπηκες με τον Α Τουντα τον τυρακη τοννΤζιτζα και την αλλη συμμορια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φίλε Σωτήρη εμείς που γνωρίζουμε τον χαρακτήρα σου ξέρουμε ότι δεν θέλεις να εισαι αρεστός στους λίγους αλλα χρήσιμος στους πολλούς ,συνέχισε όπως εσυ ξέρεις για το καλό της πόλης μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. κατα την ταπεινη μου γνωμη κ Σωτηρη η ευθυνη ειναι δικη σου πηγες ΥΠΟ το ψηφοδελτιο του Δημητρακη που δεν ειναι τιποτα και γελαγανε μαζυ του στην νομαρχια οπως θα ελεγε και ο παπους Γιαννατος[ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΤΥΧΙΟ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπαρχουν αρκετοι που ψηφισαν τον Σ. ΔΟΥΡΟ γνωριζοντας τι ανθρωπος ειναι και οχι επειδη ηταν στον συνδιασμο του Δ.ΜΑΡΚΟΥ.
    " δημαρχε" .σου ταιριαζει το τραγουδι "Ζηση μου ψεφτρα και σκληρη"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι κοινο εχει ο Κωστακης ο Καραμανλης με τον Δημητρακη τον Μαρκου ?
    Τους φαγανε και τους δυο οι κουμπαροι τους !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο ΔΟΥΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΔΙΩΞΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΟΥ Ο ΛΗΣΤΗΣ ΜΑΡΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΛΗΣΤΗ ΨΕΥΤΗ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΛΑΜΟΓΙΟ ΨΕΥΤΟΔΗΜΑΡΧΟ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕΘΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΜΑΣ ΛΗΣΤΕΨΕΙ ΑΚΟΜΑ.ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΤΗΝ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΑΥΤΗ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ?ΠΑΛΙΟΛΑΜΟΓΙΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αρχειοθήκη ιστολογίου