Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

Ελεωνόρα Ζουγανέλη - «Ήμουν ένα παχύσαρκο άτομο. Τα κιλά με έριχναν ψυχολογικά»

Ελεωνόρα Ζουγανέλη

Η ανασφάλεια που έφυγε με την καταξίωση: «Ήμουν πιο ανασφαλής. Ήμουν πιο απότομη και απαιτητική χωρίς να είμαι εύστοχη. Την ασφάλειά μου την τόνωσε η αποδοχή».




Για τα περιττά κιλά: «Έχασα κάποια κιλά αλλά όταν δεν με ήξερε ο κόσμος. Ήμουν ένα παχύσαρκο άτομο πριν εκτεθώ στον κόσμο. Στα πιο πολλά κιλά ήμουν στα 18. Δεν είχα καλή σχέση με το σώμα μου. Τα κιλά με κούραζαν και με έριχναν ψυχολογικά. Πιστεύω πολύ στην ομορφιά και όχι αυτή που λένε τα περιοδικά της μόδας. Πιστεύω στην ομορφιά που έχουν οι άνθρωποι, που έχουν μια ωραία μορφή. Εμένα η μορφή μου δεν μου άρεσε, ήθελα να την αλλάξω. Χάνοντας τα κιλά βρήκα μια τρομερή δύναμη. Ήταν μια δύσκολη διαδικασία που κράτησε χρόνια αλλά και μόνο που το πέτυχα και πήγαινα παρακάτω ήταν μεγάλο "σχολείο"».

Οι πολυτέλειες που απολαμβάνει στη ζωή της: «Μου αρέσει το φαγητό και να βγαίνω έξω να τρώω και να πάω ένα ταξίδι».

Για τη σχέση με τον μπαμπά της: «Έχω πολύ ιδιαίτερη σχέση μαζί του. Δούλευε πολύ και δεν τον έβλεπα. Εϊναι πιο εργασιομανής από μένα, ελπίζω να μην του μοιάσω μεγαλώνοντας. Δεν μπορώ να τον κατηγορήσω όμως γιατί οι ώρες που περνούσαμε μαζί ήταν ουσιαστικές και πάντα υπήρχε το ενδιαφέρον και η αγάπη του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου