Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Η Χριστίνα Λαμπίρη παραδέχεται ότι είναι στα καλύτερά της

«Sky is the limit. Όσο πιο ψηλά, τόσο πιο καλά!»Για το νέο της εγχείρημα στο «E», και τη... μετακόμισή της στην πρωινή ζώνη με την εκπομπή «Με... το καλημέρα», την «αντίπαλό» της, Σταματίνα Τσιμτσιλή, το Dancing with the stars, αλλά και τη μητέρα της μίλησε η Χριστίνα Λαμπίρη σε πρόσφατη συνέντευξή της.

Η φάση που περνάει τώρα είναι «μια από τις καλύτερες! Δόξα τω Θεώ!» και εξήγησε γιατί είπε το «ναι» στη συγκεκριμένη εκπομπή: «Ήταν μια πρόταση της διευθύντριας ψυχαγωγικών εκπομπών, Ράνιας Ματαφιά. Για να είμαι ειλικρινής, όταν μου ζήτησε να συναντηθούμε, δεν πίστευα ότι θα μου έλεγε για το πρωινό! Ενθουσιάστηκα! Μπορεί να έχω διακριθεί στην ψυχαγωγία, αλλά ως δημοσιογράφος αγαπώ πολύ την ενημέρωση. Η πρόταση αυτή ήταν ό,τι καλύτερο μου έχει συμβεί επαγγελματικά τα τελευταία 5-6 χρόνια...»

Αναφέρθηκε ακόμα και στα νούμερα τηλεθεάσης: «Sky is the limit. Όσο πιο ψηλά, τόσο πιο καλά! Έχω την τύχη να βρίσκομαι στη γέννηση ενός μεγάλου σταθμού κι αυτό είναι πρόκληση και μεγάλη ευθύνη. Στόχος είναι να έχουμε κάθε μέρα μια καλά δουλεμένη εκπομπή και να είμαστε μια καλή παρέα για τον κόσμο. Προφανώς και με απασχολούν οι τηλεθεάσεις, αλλά όλα θέλουν το χρόνο τους. Ας πούμε, ότι ο πρώτος στόχος είναι να είμαστε σε μια σταθερή διψήφια απόδοση σε όλα τα κοινά».

Όσο για την... απέναντι Σταματίνα Τσιμτσιλή; «Δεν καταλαβαίνω την ερώτηση! Η επιτυχία είναι επιτυχία! Αν εννοείτε, πάντως, να δώσω συγχαρητήρια δημόσια στην αγαπημένη συνάδελφό μου για τις επιδόσεις της εκπομπής της, ευχαρίστως να το κάνω! Δε νομίζω, όμως, να περιμένει τη δική μου επιβράβευση! Το έχει κάνει ο κόσμος με την αποδοχή του», είπε στο περιοδικό Hello.

Τέλος, όταν ρωτήθηκε για το αν έχει δώσει τα χέρια με τον Ant1 για να χορέψετε στο DWTS, είπε: «Όσο ήμουν στα δελτία του Star και είχα περισσότερο χρόνο, έκανα μαθήματα latin. Μου άρεσε πολύ. Όχι ότι έχω κανένα ιδιαίτερο ταλέντο, αλλά λατρεύω τη μουσική αυτή και από εκεί ξεκινούν όλα. Με την παραγωγή του DWTS μιλώ κάθε σεζον, απλά δεν έχουμε καταφέρει ακόμα να συντονιστούμε! Φέτος θα πάει νομίζω το Κατερινάκι μας (σ.σ. Καραβάτου), οπότε η δική μου συμμετοχή αναβάλλεται για του χρόνου!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου