Από τα περιπετειώδη ταξίδια η Victoria Ransom οδηγήθηκε στον κόσμο του social marketing και ο CEO της Google τη θεωρεί ως τον άνθρωπο που
έχει τη σωστή ιδέα στη σωστή στιγμή.
Λίγους μήνες νωρίτερα, ένα καλοκαιρινό πρωινό , η Victoria Ransom και
ο Alain Chuard πάρκαραν το Honda Civic τους στα κεντρικά της Google.
Πριν λίγα χρόνια ίδρυσαν την εταιρεία Wildfire, μια startup σχετική με
social marketing, με σχεδόν 400 υπαλλήλους, 21.000 πελάτες και στενούς
δεσμούς με το Facebook. Μια ώρα μετά, μια ομάδα ανώτατων στελεχών της
Gοοgle τους προσέφερε 450 εκατ. δολάρια ως μπόνους για να αποκτήσουν τη
Wildfire. Την περίδοο εκείνη υπήρξε εντονότατο ενδιαφέρον για μια σειρά
εταιρειών που ασχολούνται με software social marketing που ειδικεύονται
στο να βοηθούν διάφορα brands να προσεγγίζουν πελάτες σε κοινωνικά
δίκτυα. Μέσα σε τρεις μήνες, οι μισές εξ αυτών εξαγοράστηκαν. Η Oracle
έδωσε 300 εκατ. δολ. για τη Vitrue τον Μάιο, και η Salesforce.com
πλήρωσε 700 εκατ. δολ για τη Buddy Media τον Ιούνιο. Τον Ιούλιο, η
Google λεδωσε 350 εκατ. δολ. για τη Wildfire.
Γεννήθηκε στη Νέα Ζηλανδία από πατέρα αγρότη κι όταν ήταν μικρή μάζευε σπαράγγια από τα χωράφια τους και τα πουλούσε στους τοπικούς ψαράδες. Στα 17 της, όντας ανήσυχο πνεύμα, πήρε υποτροφία κι εγκατέλειψε την πατρίδα της για τη μακρινή Αμερική. Τρία χρόνια μετά, ίδρυσε μια ταξιδιωτική εταιρεία, τη Wildfire μαζί με τον φίλο της και μετέπειτα αρραβωνιαστικό της, Alain Chuard, πριν πάνε και οι δυο στο Χάρβαρντ για να πάρουν το MBA τους. Έχει πάθος με τα ταξίδια και την περιπέτεια και κάποτε δεν δίστασε να περάσει 6 εβδομάδες με ιθαγενείς στον Αμαζόνιο και άλλους 5 μήνες σε μια φαβέλα στη Βραζιλία.
Η ιδέα για τη δημιουργία της Wildfire της ήρθε το 2001 όταν σχεδίαζε να πάει διακοπές για σερφ. Ψάχνοντας στο Ιντερνετ για προορισμούς κατάλληλους για σερφ και για πληροφορίες που θα της επέτρεπαν να εξερευνήσει τη χώρα που θα επισκεπτόταν, δεν βρήκε τίποτα. Κι έτσι αποφάσισε να δημιουργήσει η ίδια μια εταιρεία ταξιδίων που θα το πρόσφερε αυτό, κυρίως για προορισμούς σνόουμπορντ και γι άλλες δραστηριότητες που η ίδια αγαπούσε.
Μαζί με το φίλο της παραιτήθηκαν από τις τράπεζες που εργάζονταν και επέστρεψαν στη Νέα Ζηλανδία. Ονόμασαν την εταιρεία τους Access Trips και το 2002 λάνσαραν το πρώτο προϊόν τους: ένα ταξίδι 14 ημερών για σκι στο Νότιο Νησί της Ν. Ζηλανδίας.
Στη συνέχεια αναζήτησαν τρόπυς να προωθήσουν την Access Trips διαδικτυακά κι εκέι ήταν που χρειάστηκαν τη βοήθεια ειδικών τεχνικών για τη δημιουργία software. Τότε τους γεννήθηκε η ιδέα να φτιάξουν ςε ξεχωριστή εταιρεία τη Wildfier, ένα app που θα επέτρεπε στους χρήστες του ιντερνετ να σχεδιάσουν οι ίδιοι διαγωνισμούς, κληρώσεις ή άλλες προωθητικές ενέργειες για τις επιχειρήσεις τους και να τα τρέξουν στο Facebook, χωρίς τη βοήθεια προγραμματιστών. Και σύντομα από πελατολόγιο με ... δύο μέλη κατέληξαν να έχουν πελάτες τη Sony και τη Unilever. Οι πελάτες πλήρωναν από 5 δολ. μέχρι και 15.000 δολ. ανάλογα με την καμπάνια που ήθελαν να κάνουν.
Οπως λέει η Ransomm δεν ήταν ποτέ στα σχέδιά της να κάνει business με τη Google, ωστόσο, όπως αναφέρει, “το καλύτερο είναι να δημιουργείς μια καλή επιχείρηση και μετά να κάθεσαι και να βλέπεις το τι μέλλει γενέσθαι”.
Γεννήθηκε στη Νέα Ζηλανδία από πατέρα αγρότη κι όταν ήταν μικρή μάζευε σπαράγγια από τα χωράφια τους και τα πουλούσε στους τοπικούς ψαράδες. Στα 17 της, όντας ανήσυχο πνεύμα, πήρε υποτροφία κι εγκατέλειψε την πατρίδα της για τη μακρινή Αμερική. Τρία χρόνια μετά, ίδρυσε μια ταξιδιωτική εταιρεία, τη Wildfire μαζί με τον φίλο της και μετέπειτα αρραβωνιαστικό της, Alain Chuard, πριν πάνε και οι δυο στο Χάρβαρντ για να πάρουν το MBA τους. Έχει πάθος με τα ταξίδια και την περιπέτεια και κάποτε δεν δίστασε να περάσει 6 εβδομάδες με ιθαγενείς στον Αμαζόνιο και άλλους 5 μήνες σε μια φαβέλα στη Βραζιλία.
Η ιδέα για τη δημιουργία της Wildfire της ήρθε το 2001 όταν σχεδίαζε να πάει διακοπές για σερφ. Ψάχνοντας στο Ιντερνετ για προορισμούς κατάλληλους για σερφ και για πληροφορίες που θα της επέτρεπαν να εξερευνήσει τη χώρα που θα επισκεπτόταν, δεν βρήκε τίποτα. Κι έτσι αποφάσισε να δημιουργήσει η ίδια μια εταιρεία ταξιδίων που θα το πρόσφερε αυτό, κυρίως για προορισμούς σνόουμπορντ και γι άλλες δραστηριότητες που η ίδια αγαπούσε.
Μαζί με το φίλο της παραιτήθηκαν από τις τράπεζες που εργάζονταν και επέστρεψαν στη Νέα Ζηλανδία. Ονόμασαν την εταιρεία τους Access Trips και το 2002 λάνσαραν το πρώτο προϊόν τους: ένα ταξίδι 14 ημερών για σκι στο Νότιο Νησί της Ν. Ζηλανδίας.
Στη συνέχεια αναζήτησαν τρόπυς να προωθήσουν την Access Trips διαδικτυακά κι εκέι ήταν που χρειάστηκαν τη βοήθεια ειδικών τεχνικών για τη δημιουργία software. Τότε τους γεννήθηκε η ιδέα να φτιάξουν ςε ξεχωριστή εταιρεία τη Wildfier, ένα app που θα επέτρεπε στους χρήστες του ιντερνετ να σχεδιάσουν οι ίδιοι διαγωνισμούς, κληρώσεις ή άλλες προωθητικές ενέργειες για τις επιχειρήσεις τους και να τα τρέξουν στο Facebook, χωρίς τη βοήθεια προγραμματιστών. Και σύντομα από πελατολόγιο με ... δύο μέλη κατέληξαν να έχουν πελάτες τη Sony και τη Unilever. Οι πελάτες πλήρωναν από 5 δολ. μέχρι και 15.000 δολ. ανάλογα με την καμπάνια που ήθελαν να κάνουν.
Οπως λέει η Ransomm δεν ήταν ποτέ στα σχέδιά της να κάνει business με τη Google, ωστόσο, όπως αναφέρει, “το καλύτερο είναι να δημιουργείς μια καλή επιχείρηση και μετά να κάθεσαι και να βλέπεις το τι μέλλει γενέσθαι”.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου