Οι
Λαρισαίοι παραγωγοί γάλακτος κατάφεραν να λύσουν το πρόβλημα που
προσπάθησε και απέτυχε
να αντιμετωπίσει η τρόικα: Να εξαλείψουν τους ενδιάμεσους και να ρίξουν την τιμή του γάλακτος, αναφέρει το Reuters.
Τα μηχανήματα αυτόματων πωλήσεων στη Λάρισα δεν πωλούν αναψυκτικά ή σνακ, αλλά γάλα, σε μία πρωτοβουλία που στηρίζει τους παραγωγούς ενώ την ίδια στιγμή ρίχνει τις τιμές, σε ένα προϊόν που επιμένει να αψηφά τη λογική και να παραμένει ανάμεσα στα ακριβότερα στην ΕΕ.
Οι Έλληνες συνωστίζονται για να αγοράσουν το γάλα, είτε φέρνοντας τα δικά τους μπουκάλια ή αγοράζοντάς τα από τα μηχανήματα. “Ο κόσμος περίμενε 20 ή 30 λεπτά στην ουρά για να αγοράσει γάλα”, εξηγεί ο Κωνσταντίνος Γουγούλιας, γενικός διευθυντής του συνεταιρισμού που ευθύνεται για την πρωτοβουλία, καθώς θυμάται την πρώτη ημέρα της λειτουργίας των μηχανημάτων.
Σήμερα, το “Θες Γάλα;” λειτουργεί 14 μηχανήματα στη Λάρισα και σκοπεύει να διπλασιάσει το δίκτυό του τον επόμενο χρόνο.
Το Reuters εξηγεί πως στην Ελλάδα της κρίσης εμφανίστηκαν και άλλες τέτοιες πρωτοβουλίες, όπως αυτή των παραγωγών πατάτας, που άρχισαν να πωλούν το προϊόν τους απευθείας στους καταναλωτές, προκειμένου να παρακάμψουν τα σούπερ μάρκετ, τα οποία κατηγορούν ότι ζημιώνουν τόσο τους παραγωγούς όσο και τους καταναλωτές.
Τα κινήματα αυτά έχουν επεκταθεί και πέραν της πατάτας, καθώς στο Βόλο, για παράδειγμα, ο κόσμος έχει φτιάξει ομάδες που πωλούν τα πάντα, από αλεύρι έως προϊόντα καθαρισμού.
να αντιμετωπίσει η τρόικα: Να εξαλείψουν τους ενδιάμεσους και να ρίξουν την τιμή του γάλακτος, αναφέρει το Reuters.
Τα μηχανήματα αυτόματων πωλήσεων στη Λάρισα δεν πωλούν αναψυκτικά ή σνακ, αλλά γάλα, σε μία πρωτοβουλία που στηρίζει τους παραγωγούς ενώ την ίδια στιγμή ρίχνει τις τιμές, σε ένα προϊόν που επιμένει να αψηφά τη λογική και να παραμένει ανάμεσα στα ακριβότερα στην ΕΕ.
Οι Έλληνες συνωστίζονται για να αγοράσουν το γάλα, είτε φέρνοντας τα δικά τους μπουκάλια ή αγοράζοντάς τα από τα μηχανήματα. “Ο κόσμος περίμενε 20 ή 30 λεπτά στην ουρά για να αγοράσει γάλα”, εξηγεί ο Κωνσταντίνος Γουγούλιας, γενικός διευθυντής του συνεταιρισμού που ευθύνεται για την πρωτοβουλία, καθώς θυμάται την πρώτη ημέρα της λειτουργίας των μηχανημάτων.
Σήμερα, το “Θες Γάλα;” λειτουργεί 14 μηχανήματα στη Λάρισα και σκοπεύει να διπλασιάσει το δίκτυό του τον επόμενο χρόνο.
Το Reuters εξηγεί πως στην Ελλάδα της κρίσης εμφανίστηκαν και άλλες τέτοιες πρωτοβουλίες, όπως αυτή των παραγωγών πατάτας, που άρχισαν να πωλούν το προϊόν τους απευθείας στους καταναλωτές, προκειμένου να παρακάμψουν τα σούπερ μάρκετ, τα οποία κατηγορούν ότι ζημιώνουν τόσο τους παραγωγούς όσο και τους καταναλωτές.
Τα κινήματα αυτά έχουν επεκταθεί και πέραν της πατάτας, καθώς στο Βόλο, για παράδειγμα, ο κόσμος έχει φτιάξει ομάδες που πωλούν τα πάντα, από αλεύρι έως προϊόντα καθαρισμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου