Σάββατο 23 Αυγούστου 2014

GP Βελγίου: Ο Ρόσμπεργκ στην pole!

 
Για το Ρόσμπεργκ ήταν η 4η συνεχή pole, ο Χάμιλτον δεν μπόρεσε να τον κοντράρει γιατί
είχε πρόβλημα στα φρένα ενώ ο Φέτελ είναι 2 sec πίσω.
Μαθήματα οδήγησης από το Γερμανό σε βρεγμένο οδόστρωμα...

Η βροχή έδωσε δραματικό τόνο στις κατατακτήριες δοκιμές του Βελγικού GP.Ο σημερινός άστατος καιρός επηρέασε τόσο τις ελεύθερες δοκιμές όπου ταχύτερος όλων ήταν ο Βάλτερι Μπότας με τη Williams. Η θερμοκρασία περιβάλλοντος ήταν στους 9 βαθμούς Κελσίου όταν ξεκίνησαν οι κατατακτήριες δοκιμές με τη βροχή να κάνει ξανά την εμφάνισή της λίγα λεπτά αργότερα.

Στην πρώτη περίοδο Q1 των κατατακτήριων δοκιμών οι οδηγοί προβληματίστηκαν αν θα χρησιμοποιήσουν τα βρόχινα ή τα ενδιάμεσα ελαστικά. Τα τελευταία με τη χαρακτηριστική πράσινη ρίγα ήταν αυτά που κυριάρχησαν τελικά καθώς η ένταση του φαινομένου ήταν μέτρια. Ο Εστέμπαν Γκουτιέρεζ με τη Sauber έμεινε από τεχνικό πρόβλημα ενώ ο Μαλντονάντο έκανε και πάλι λάθος όπως πέρυσι στο τελευταίο σικέιν. Ο Χούλκενμπεργκ επίσης δεν κατάφερε να προκριθεί έτσι ήταν ο Ζουλς Μπιανσί που έφερε τη Marussia στο Q2. Εντυπωσίασε ο 32χρονος Γερμανός Αντρέ Λότερερ που στην πρώτη του εμφάνιση στη F1, κατάφερε στο φινάλε να βελτιώσει την επίδοσή του και να καταταγεί εμπρός από τον Έρικσον με την άλλη Caterham που ήταν 1 sec πιο αργός.




Ενδεικτικό της θερμοκρασίας περιβάλλοντος το σημερινό ντύσιμο της συμβίας του Άντριαν Σούτιλ, Τζένιφερ Μπεκς.

Το Q2 ξεκίνησε με τα ενδιάμεσα ελαστικά της Pirelli να έχουν ξανά τον πρώτο λόγο. Δόθηκε συγκλονιστική μάχη για μια θέση στη δεκάδα με τους πιλότους της Toro Rosso να είναι οι μεγάλοι χαμένοι στο φινάλε. Ειδικά ο Κβίατ έχασε την ψυχραιμία του και τον έλεγχο του μονοθεσίου χτυπώντας το τιμόνι όταν έμαθε τα νέα.
Αποκλείστηκαν από τη συνέχεια οι Τοro Rosso, η Sauber του Σούτιλ, η Lotus του Γκροζάν, η Marussia του Μπιανσί και η Force India του Πέρεζ.

Λίγο πολύ ήταν αναμενόμενη η πρόκριση στο Q3 όλων των μεγάλων Mercedes, Ferrari, Red Bull, Williams και McLaren κλήθηκαν να δώσουν την μάχη της pole. Στο ξεκίνημα του Q3 βγήκε ο ήλιος ενώ η πίστα άρχισε να στεγνώνει. Χωρίς όμως να υπάρχει δυνατότητα για χρήση στεγνών ελαστικών. Ο Ρόσμπεργκ πέτυχε έναν κορυφαίο χρόνο 2:05.698 στην πρώτη του προσπάθεια επίδοση που φάνταζε αχτύπητη και πράγματι αποδείχτηκε πως έτσι ήταν. Στις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες κανείς δεν απέφυγε τα μικρά λάθη και ο Χάμιλτον έκανε αρκετά απ' αυτά στην τελευταία προσπάθεια. Φυσικά τον επηρέασε αρνητικά το πρόβλημα στην ισορροπία πέδησης που είχε στον μπροστινό άξονα. Φέτελ και Αλόνσο έδωσαν απτά δείγματα γραφής της ωριμότητας και της ικανότητας που τους διακρίνει με το Ρικιάρντο ν' ακολουθεί κατά πόδας. Ακόμη μια φορά απογοήτευσε ο Ράικονεν (4 φορές νικητής στο Σπα) με την 8η θέση αλλά και τη διαφορά του από τον Αλόνσο.



O Αλόνσο εκμεταλλεύτηκε πλήρως το νέο αεροδυναμικό πακέτο της Ferrari και ελπίζει να βρεθεί αύριο στο βάθρο.

Ο poleman Νίκο Ρόσμπεργκ ήταν δικαιολογημένα χαρούμενος: "Τα πήγα πραγματικά φανταστικά σ' αυτή την πίστα. Είναι μια από τις κορυφαίες και νιώθω σπουδαία που είμαι μπροστά. Δεν ήταν τόσο δύσκολο όσο άλλες φορές γιατί οι συνθήκες ήταν σταθερές. Χρησιμοποιούσαμε πάντα τα ενδιάμεσα ελαστικά οι διακυμάνσεις ήταν μικρές οπότε ήταν ευκολότερο. Όμως είναι πάντα δύσκολα εδώ υπό βροχή οπότε είμαι χαρούμενος. Το μονοθέσιο συμπεριφέρονταν άψογα και οι μηχανικοί μου έκανα τέλειο σετάρισμα για τις δοκιμές. Ένιωθα άνετα να πιέσω, τα καταφέραμε σήμερα αλλά αύριο είναι μεγάλος ο αγώνας".

Αναφερόμενος στο πρόβλημα που αντιμετώπισε στα φρένα ο Χάμιλτον είπε: "Είναι μια πίστα στην οποία πρέπει να νιώθεις αυτοπεποίθηση φρενάροντας. Μπορείτε να δείτε πως στο Q3 πήγαινα ευθεία ενώ προσπαθούσα να στρίψω γιατί το εμπρός αριστερά φρένο για κάποιο λόγο που δεν γνωρίζω δεν δούλευε. Ο δίσκος γλιστρούσε και ήταν πολύ δύσκολο να το επαναφέρω προσπαθούσα αλλάζοντας την κατανομή της πέδησης έβαζα περισσότερο εμπρός αλλά δεν ήταν εύκολο. Απόψε θα καθαρίσουμε την επιφάνεια για να μη γλιστρά πρέπει να γίνει πιο τραχειά και ελπίζω να είμαστε οκ αύριο στον αγώνα. Δεν είμαι απογοητευμένος γιατί αν δείτε από το παρελθόν η 2η θέση είναι η καλύτερη στην εκκίνηση. Πέρυσι που ήμουν στην pole με πέρασε ο Φέτελ. Νομίζω ότι θα έχω μια καλή ευκαιρία αύριο στην εκκίνηση".

Από την πλευρά ο Φέτελ ήταν μάλλον απογοητευμένος παρότι θέλησε να πείσει για το αντίθετο: «Τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά σε σχέση με χθες. Έκανα περισσότερους γύρους και νομίζω πως η βροχή μας βοήθησε. Με στεγνό οδόστρωμα, δεν θα είχα καταταχθεί τόσο ψηλά. Ήταν λοιπόν μία καλή ημέρα για εμάς, ένα καλό αποτέλεσμα και ελπίζω αύριο, στον αγώνα, να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί έναντι των Mercedes».

Ο αγώνας που αναμένεται συγκλονιστικός θα μεταδοθεί αύριο απευθείας από τον Alpha στις 14:10. Γι' αύριο ο καιρός προβλέπεται καλός.


Δε ξημέρωσε σήμερα στα δάση των Αρδεννών.

Συνολικά η σημερινή κατάταξη διαμορφώθηκε ως εξής:

Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος Διαφορά


1. Nico Rosberg Mercedes 2m05.591s


2. Lewis Hamilton Mercedes 2m05.819s +0.228s


3. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 2m07.717s +2.126s


4. Fernando Alonso Ferrari 2m07.786s +2.195s


5. Daniel Ricciardo Red Bull-Renault 2m07.911s +2.320s


6. Valtteri Bottas Williams-Mercedes 2m08.049s +2.458s


7. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 2m08.679s +3.088s


8. Kimi Raikkonen Ferrari 2m08.780s +3.189s


9. Felipe Massa Williams-Mercedes 2m09.178s +3.587s


10. Jenson Button McLaren-Mercedes 2m09.776s +4.185s


Χρόνος εισόδου στο Q3: 2m09.272s Διαφορά από 1ο Q2


11. Daniil Kvyat Toro Rosso-Renault 2m09.377s +2.768s


12. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Renault 2m09.805s +3.196s


13. Sergio Perez Force India-Mercedes 2m10.084s +3.475s


14. Adrian Sutil Sauber-Ferrari 2m10.238s +3.629s


15. Romain Grosjean Lotus-Renault 2m11.087s +4.478s


16. Jules Bianchi Marussia-Ferrari 2m12.470s +5.861s


Χρόνος εισόδου στο Q2: 2m11.081s Διαφορά από 1ο Q1


17. Pastor Maldonado Lotus-Renault 2m11.261s +4.131s


18. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 2m11.267s +4.137s


19. Max Chilton Marussia-Ferrari 2m12.566s +5.436s


20. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 2m13.414s +6.284s


21. Andre Lotterer Caterham-Renault 2m13.469s +6.339s


22. Marcus Ericsson Caterham-Renault 2m14.438s +7.308s
107% του χρόνου του 1ου στο Q1: 2m16.029s

Κατάμεστες οι κερκίδες και οι γύρω λόφοι από θεατές. Ανάμεσά τους βρίσκονται και εκατοντάδες συμπατριώτες μας.

3 σχόλια:

  1. ΠΟΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΜΩΡΕ?ΑΣ ΜΗΝ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ Ο ΧΑΜΙΛΤΟΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΘΑ ΒΛΕΠΑΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ.ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ,ΜΑΛΑΙΣΙΑ,ΚΙΝΑ ΠΟΥ Ο ΧΑΜΙΛΤΟΝ ΠΗΡΕ ΠΟΛ ΣΕ ΒΡΟΧΗ.ΠΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΡΟΖΜΠΕΡΓΚ??ΕΛΑΤΕ ΤΩΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μας δουλευουν ... 2 ολοκληρα δευτερα... τετοια διαφορα δεν εχει ξαναγινει... μαλλον οι ιταλοι και οι γαλλοι πηγαν για μπανακια και ξεχασαν τις ρυθμισεις κατω απο την ομπρελα... τελικα μονο οι γερμανοι δουλευουν ολοι οι αλλοι δουλευουμε τους εαυτους μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αρχειοθήκη ιστολογίου