Ο δικηγόρος της Βίκυς Τσοχατζοπούλου, Νίκος Αλεξανδρής, μίλησε στο MEGA για το άνοιγμα της δεύτερης διαθήκης του Άκη Τσοχατζόπουλου. «Κατονομάζει ποιοι τον αδίκησαν, ποιοι τον πίκραναν και ποιοι του φόρτωσαν περισσότερα πράγματα από αυτά που θα έπρεπε», λέει ο δικηγόρος.
Στην δεύτερη σελίδα της ιδιόγραφης διαθήκης αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Τα ξέρω όλα, τους γνωρίζω όλους, αλλά πάνω απ όλα μισώ την περίοδο 2010 – 2019. Αηδιάζω μόνο, μόνο αηδία, αηδία γιατί ξένες και ντόπιες πολιτικές δυνάμεις επιχείρησαν, στόχευσαν στην εξαθλίωση, την καταστροφη μας. Ξέρω ότι θα αφήσω αυτόν τον κόσμο χωρίς τύψεις αλλά πολύ πικραμένος. Δεν εξαπάτησα κανέναν αλλά εξαπατήθηκα. Δεν αδίκησα κανέναν παρά μόνο τη σύζυγό μου και τον γιο μου», αναφέρει το απόσπασμα. «Είναι χειρόγραφη, μία συμπληρωματική διαθήκη έχει γραφτεί λίγους μήνες μετά. Υπάρχει μέσα η φράση «τώρα τα γνωρίζω όλα». Ο Άκης Τσοχατζόπουλος, όταν αποφυλακίστηκε δήλωσε ότι δεν μπορεί να τα χρησιμοποιήσει γιατί είχαν κλαπεί. Στην συνέχεια προσπάθησε να μαζέψει κάποια στοιχεία από αυτά που είχαν κλαπεί, και σε αυτό αναφέρεται η εν λόγω φράση», σχολίασε ο κ. Αλεξανδρής.
«Στην 3η διαθήκη, ο Άκης Τσοχατζόπουλος κατονομάζει ποιοι τον αδίκησαν, ποιοι τον πίκραναν και ποιοι του φόρτωσαν περισσότερα πράγματα από αυτά που θα έπρεπε. Το άλλο σκέλος της διαθήκης είναι πιο ανθρώπινο επίπεδο, και εξηγεί ποιοι συγγενείς και φίλοι, συνεργάτες τον πίκραναν και τον αδίκησαν. Αυτό που είναι αξιοσημείωτο είναι ότι αναφέρει ότι χωρίς την γυναίκα του και τον γιο του δεν θα ήταν στη ζωή. Ο γιος του είναι ένα εξαιρετικό παιδί, είναι απολύτως συνειδητοποιημένο για τον ρόλο που του επιφυλάσσει ο πατέρας του, και μάλιστα έχει δηλώσει πως θα αποκαταστήσει το όνομα του πατέρα του », συμπλήρωσε.
«Μόλις δημοσιευτεί η 3η διαθήκη θα ανατραπούν πολλά από αυτά που πιστεύαμε. Η 2η διαθήκη είναι μία κατάθεση ψυχής, αναφέρει τον λόγο που αποκληρώνει τους συγγενείς του. Χαρακτηριστικά λέει: «Όταν δεν είχα χρήματα με πέταξαν σαν σκουπίδι». Δεν είναι ωραίο προφανώς να αποκληρώνονται οι συγγενείς αλλά είναι συγκεκριμένοι και σοβαροί λόγοι. Γι αυτό τονίζει ότι χωρίς τη σύζυγό του και τον γιο του δεν θα βρισκόταν εν ζωή», κατέληξε λέγοντας ο κ. Αλεξανδρής.
1982 ΑΘΗΝΑ δυτικά Ηλίας
ΑπάντησηΔιαγραφήέφαγε λεφτά? οι άλλοι δεν έφαγαν?
οι ραπερ τραπ δε πουλάνε πρέζα και όπλα?
ειναι αδικία να τιμωρηθεί
ένα άτομο επειδή ο μισός πληθυσμός στην Ελλάδα είναι λαμόγια
όπως είναι βασικός να τιμωρηθεί
η Ουκρανία επειδή έχει μια χούφτα ναζί
το ίδιο είναι
ο Τσοχατζόπουλος πλήρωσε τις αμαρτίες του πασοκ.
όπως η Ουκρανία πληρώνει αμαρτίες
του αζοφ τάγματος
δηλαδή αποδιοπομπαίοι τράγοι
και οι αληθινοί ένοχοι
είναι ελεύθεροι
το μισό ΠΑΣΟΚ έγινε
ΣΥΡΙΖΑ και ΚΙΝΑΛ για να ξανα φάνε
μας δουλεύουν όλους
έδωσαν στη φυλακή ένα άτομο για τα ματια του κόσμου
και τρυπωσαν στο ΣΥΡΙΖΑ και ΚΙΝΑΛ
τα λαμόγια
ακόμα τρώνε
δε τους αγγίζει πανδημία
πόλεμος..κρίση
και το παίζουν και σοσιαλιστές
Ε για αυτό εμείς οι φτωχοί
ψηφίζουμε δεξιά
η αν είσαι πολύ στοκος και φτωχός
ψηφίζεις φασισμό ανάλογα