Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2021

Βάσια Τριφύλλη έκανε χαμό για τον Φιλιππίδη, χαρακτήρισε ατάλαντο τον Λιγνάδη

 Δεν μάσησε τα λόγια της η ηθοποιός μιλώντας στο Πρωινό  Η Βάσια Τριφύλλη ήταν σήμερα καλεσμένη στην εκπομπή Πρωινό και το σίγουρο είναι πως προκάλεσε χαμό και πολλές φορές αμηχανία με τις ατάκες της. Η ηθοποιός μίλησε για όλα και τα είπε έξω από τα δόντια.
Όταν η κουβέντα έφτασε στον Πέτρο Φιλιππίδη, η ηθοποιός μίλησε ανοιχτά φέρνοντας σε δύσκολη θέση τη Φαίη Σκορδά, τον Γιώργο Λιάγκα αλλά και τη Λίτσα Πατέρα που ήταν παρούσα στη συζήτηση.

«Δεν τους έβαλα εγώ φυλακή! Εγώ δεν του άρεσα, δεν μου την έπεσε. Θα μου πεις γιατί δεν πήγα να του αστράψω δυο χαστούκια. Δεν έτυχε να βρεθούμε. Θα το έκανα. Εμένα, οι φίλοι που έχω και τους αγαπώ, δεν γκρεμίζονται από τη μία στιγμή στην άλλη. Αν τον έβλεπα από κοντά θα του έλεγα ότι τον αγαπάω. Δεν του είπε η γυναίκα του για τις πράξεις του, θα το πω εγώ; Σε ρούμπωσα. Σκάσε κι εσύ τώρα!», είπε η Βάσια Τριφύλλη απευθυνόμενη στον Γιώργο Λιάγκα και συνέχισε αναφερόμενη στη σύζυγο του Πέτρου Φιλιππίδη:

«Δεν είπα εγώ ότι θα είναι θριαμβεύτρια και θα κάνει παρέλαση "ο άντρας μου είναι φοβερός εραστής", όχι. Το ότι έμεινε και δεν έφυγε της δίνει κι ένα μεγάλο βραβείο από όλους μας. Άντεχα εγώ τέτοιο πράγμα τώρα; Μίλα μωρή Λίτσα, εσύ ξέρεις πως…», είπε η Βάσια Τριφύλλη και συνέχισε: «Πήγαινε και της έδινε αναφορά ρε Φαίη, πόσες βίασε σήμερα; Τι σιγουριά όμως κι αυτή η καημένη η Ελπίδα; Γεια σου ρε Ελπίδα. Για τις αιτίες που είναι ο Πέτρος Φιλιππίδης στην φυλακή, όχι, δεν τον λυπάμαι. Κι αν είναι και κάτι που γίνεται κατ’ εξακολούθηση και δεν μπορεί να το ελέγξει, να του βάλουμε και έναν φερετζέ κάπου, σε κάποιο σημείο του κορμιού του. Εσύ κατάλαβες Λίτσα, φαίνεται, όλοι καταλάβαμε», ανέφερε η Βάσια Τριφύλλη.


Τι είπε για τον Δημήτρη Λιγνάδη



Πολυβόλο ήταν η Βάσια Τριφύλλη όταν ο Γιώργος Λιάγκας την ρώτησε για τον Δημήτρη Λιγνάδη. Η ίδια μάλιστα τον χαρακτήρισε ατάλαντο. «Τον Δημήτρη Λιγνάδη δεν τον εκτιμώ σαν καλλιτέχνη. Εάν με βλέπεις από τις φυλακές, είσαι ατάλαντος, συγγνώμη! Δεν μου αρέσει! Δεν έχω δικαίωμα; Θεατής είμαι κι εγώ», είπε αρχικά η Βάσια Τριφύλλη για να συνεχίσει: «Πάντα το έλεγα αυτό. Λάτρευα τον πατέρα του, ο οποίος έχει πεθάνει. Κι ευτυχώς που πέθανε ο άνθρωπος και δεν στεναχωριέται».

Αποκαλύψεις για τον Θανάση Βέγγο

Η δημοφιλής ηθοποιός αναφέρθηκε, μέσα σε όλα, στον Θανάση Βέγγο αποκαλύπτοντας την επική στιγμή που… προσπάθησε να απατήσει τη σύζυγο του! «Ο Θανάσης Βέγγος δεν ήθελε πολλά πολλά. Είχε παραπάνω από όρια, ήταν τεθωρακισμένος. Δεν ήταν σκληρός άνθρωπος, αλλά έτσι ήθελε να ζει. Ήταν επιλογή του». Είχε την γυναίκα του και δεν την απάτησε ποτέ. Μια φορά προσπάθησε και έγινε ρεζίλι των σκυλιών. Βγήκε με τα βρακιά κατεβασμένα κάτω στην Κόρινθο και φώναζε, «Μήνα μου σε απάτησα» και από πίσω η άλλη καθόταν και έλεγε «όχι, δεν πρόλαβε». Μου το είπαν οι ίδιοι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου