Η Lamborghini εξετάζει όλες τις προοπτικές για να παρουσιάσει μια ακόμα πιο ακραία από την άποψη των επιδόσεων, Urus. Στοιχεία από το πρωτότυπο ST-X θα είναι αυτά που θα
κάνουν τη διαφορά. Το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε προς τα τέλη της περασμένης χρονιάς, το ST-X, θα είναι κατά πάσα πιθανότητα αυτό που θα χρησιμοποιηθεί ως βάση για να «χτιστεί» η πιο δυναμική έκδοση της Lamborghini Urus. Μια έκδοση που θα βασίζεται σε δύο χαρακτηριστικά, με τον περιορισμό του βάρους και την αύξηση της ισχύος να είναι τα δύο κυρίαρχα στοιχεία για τη διαφοροποίηση. Ο επικεφαλής του τμήματος Έρευνας και Τεχνολογίας, Maurizzio Reggiani, επιβεβαίωσε τις φήμες που ήθελαν την εταιρεία να επεξεργάζεται την περίπτωση της παρουσίασης ενός αυτοκινήτου παραγωγής που θα βασίζεται στο πρωτότυπο ST-X.
Το πιθανότερο σενάριο λοιπόν, είναι αυτό που θα περιλαμβάνει την Urus και τα χαρακτηριστικά του πρωτότυπου ST-X που αρχικά είχε προορισμό τις πίστες και μόνο- μια και αφορούσε στην competition έκδοση του μοντέλου. Σε εκείνη την περίπτωση οι τεχνικοί είχαν πετύχει περιορισμό του βάρους κατά 25%, με το συνολικό απόβαρο του αυτοκινήτου να είναι μόλις πάνω από τα 1.600 κιλά. Το πρωτότυπο είχε twin turbo V8 κινητήρα 4,0 λίτρων, με την έκδοση παραγωγής να αναμένεται να φτάνει σε απόδοση τους 641 ίππους.
κάνουν τη διαφορά. Το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε προς τα τέλη της περασμένης χρονιάς, το ST-X, θα είναι κατά πάσα πιθανότητα αυτό που θα χρησιμοποιηθεί ως βάση για να «χτιστεί» η πιο δυναμική έκδοση της Lamborghini Urus. Μια έκδοση που θα βασίζεται σε δύο χαρακτηριστικά, με τον περιορισμό του βάρους και την αύξηση της ισχύος να είναι τα δύο κυρίαρχα στοιχεία για τη διαφοροποίηση. Ο επικεφαλής του τμήματος Έρευνας και Τεχνολογίας, Maurizzio Reggiani, επιβεβαίωσε τις φήμες που ήθελαν την εταιρεία να επεξεργάζεται την περίπτωση της παρουσίασης ενός αυτοκινήτου παραγωγής που θα βασίζεται στο πρωτότυπο ST-X.
Το πιθανότερο σενάριο λοιπόν, είναι αυτό που θα περιλαμβάνει την Urus και τα χαρακτηριστικά του πρωτότυπου ST-X που αρχικά είχε προορισμό τις πίστες και μόνο- μια και αφορούσε στην competition έκδοση του μοντέλου. Σε εκείνη την περίπτωση οι τεχνικοί είχαν πετύχει περιορισμό του βάρους κατά 25%, με το συνολικό απόβαρο του αυτοκινήτου να είναι μόλις πάνω από τα 1.600 κιλά. Το πρωτότυπο είχε twin turbo V8 κινητήρα 4,0 λίτρων, με την έκδοση παραγωγής να αναμένεται να φτάνει σε απόδοση τους 641 ίππους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου