Παρασκευή 1 Ιουνίου 2018

Χανιά: Μαθητής αυτοπυροβολήθηκε στο κεφάλι με καραμπίνα



Βρέθηκε νεκρός μέσα στο σπίτι του
Συγκλονίζει η οικογενειακή τραγωδία που αποκαλύφθηκε στην περιοχή της Χαλέπας Χανίων, όπου ένας 17χρονος μαθητής, για λόγους που δεν έχουν ακόμα διευκρινιστεί έβαλε τέλος στη ζωή του με καραμπίνα.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο 17χρονος αυτοπυροβολήθηκε στο κεφάλι μέσα στο σπίτι του.


Στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις της αστυνομίας ενώ κλήθηκαν και ψυχολόγοι, προκειμένου να βοηθήσουν την οικογένεια να διαχειριστεί το τραγικό περιστατικό.

Πηγή: www.cretalive.gr  

6 σχόλια:

  1. Εμένα αυτό με ενδιαφέρει και με θλιβη! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΣΕΝΑΝΕ ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΛΟΓΑΡΙΑΖΕΙ? ΑΦΟΥ ΓΛΥΤΩΣΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΛΕΣ ΔΟΞΑ ΤΟΝ ΘΕΟ.
    ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΑΥΡΙΟ ΣΤΑ ΣΠΑΤΑ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΣΤΗΝ ΛΟΥΤΣΑ ΡΑΦΗΝΑ ΠΑΛΛΗΝΗ ΠΑΝΤΟΥ
    ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΟΠΩΣ ΛΑΧΗ ΟΠΛΑ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΑΦΤΛΑΧΤΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕ ΤΡΟΠΟ ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΒΑΛΕ ΣΚΟΠΟ.
    ΕΜΕΝΑΝΕ ΜΟΝΟ ΜΕ ΚΑΝΗ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΓΙΑΤΙ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΦΤΑΝΟΥΝ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην με κάνεις ρε αγόρι μου να καταραστω, γιατί η κατάρα μου πιάνει!

      Διαγραφή
  3. Ναι φαινεται κατασρατηκες τον εαυτον σου και εγινες αυτο που εισαι αξιολυπητος απο την μια και αλλη προκληκτικος να σε σαπισουν στο ξυλο και να σε πεταξουν στο ρεμα σαν μπαζο.
    Συνελθε καλος ανθρωπος εισαι δεν εισαι λαμογιο γιατι προσπαθεις να το παιξεις λαμογιο μονο εσυ το ξερεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν είμαι λαμογιο ρε φίλε, αηδιασμενος είμαι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πεις για το Δημοτικό Συμβουλίο ΣΠΑΤΩΝ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ? Ρε φίλε? Τι να πεις για τον Δημαρχο ΣΠΆΤΩΝ ΑΡΤΈΜΙΔΑΣ? Τι να πεις.?? Και που να το πεις? Να μιλήσεις για τον ΠΟΥΛΑΚΗ?Να μιλήσεις για τον ΤΣΑΝΤΗΛΑ? Για ποιον Που να πάρει, να μιλήσεις????.Άσε με "κάτω". Σκέτο απογοήτευση είναι τα πράγματα!!!

      Διαγραφή

Αρχειοθήκη ιστολογίου