Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2018

Δίκη Μπέλλου: Δεν είχα πρόθεση να σκοτώσω τον ιδιοκτήτη του γυμναστηρίου, δήλωσε ο χρυσαυγίτης αστυνομικός

Ο συνταξιούχος σκότωσε τον Μάκη Μαρκόπουλο στις 11 Οκτωβρίου 2016, στην Πανόρμου - Τι είπε στην απολογία τουΑρνήθηκε σήμερα στην απολογία του στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Αθήνας ο 60χρόνος συνταξιούχος αστυνομικός και πολιτευτής της Χρυσής Αυγής Φώτης Μπέλλος, ότι είχε πρόθεση να σκοτώσει στις 11 Οκτωβρίου του 2016 τον
68χρονο ιδιοκτήτη γυμναστηρίου, Μάκη Μαρκόπουλου. Το έγκλημα είχε λάβει χώρα στην οδό Πανόρμου στο κέντρο της Αθήνας με τον 68χρονο να πέφτει νεκρό από τα πυρά του συνταξιούχου αστυνομικού.





Μεταξύ άλλων στην απολογία του ο 60χρονος κατηγορούμενος ανέφερε: «Λυπάμαι για αυτό που έγινε. Δεν επεδίωξα να τον σκοτώσω, δεν είναι του χαρακτήρα μου να κάνω κακό στους ανθρώπους. Όλα έγιναν υπό συνθήκες φόβου. Είχε σκίσει το χέρι μου. Ο θανάσιμος τραυματισμός του έγινε συνέπεια του χτυπήματος που έγινε στο χέρι μου από τον σιδεροσωλήνα. Εγώ έριξα μία βολή στον αέρα και αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι δεν σταματούσε να με χτυπάει με ορμή... Με ενοχλούσε και με έβριζε συνέχεια. Μία μέρα πήρε ένα κομμάτι μάρμαρο να με χτυπήσει. Θέλοντας και μη, τον έβλεπα μπροστά μου βγαίνοντας από το σπίτι μου. Δεν έχω ενοχλήσει ποτέ άνθρωπο...».
Επίσης, ο 60χρονος στην απολογία του αρνήθηκε κατηγορηματικά ότι είχε ζητήσει χρήματα από το θύμα ή οποιοδήποτε άλλο και ότι παρενοχλούσε σεξουαλικά γυναίκες. «Δεν ήθελα ποτέ να συμβεί αυτό. Μακάρι να μπορούσα να το αποφύγω. Λυπάμαι».

Η δίκη θα συνεχιστεί στις 20 Μαρτίου, οπότε και αναμένεται η αγόρευση του εισαγγελέα της έδρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου