Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2018

Μαρέβα Μητσοτάκη: Συστηματική επιχείρηση εξόντωσής μου

«Οι εγκέφαλοι βρίσκονται στα υπόγεια του Μεγάρου Μαξίμου», τονίζει στη δήλωσή της η σύζυγος του Κυριάκου ΜητσοτάκηΓια «συστηματική προσπάθεια εξόντωσή» της σε όλα τα επίπεδα, από την ημέρα που εξελέγη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας ο σύζυγός της,
Κυριάκος Μητσοτάκης κάνει λόγο σε δήλωσή της στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων η Μαρέβα Μητσοτάκη, με αφορμή και την επίθεση που πραγματοποίησαν άγνωστοι στα γραφεία της, στο κέντρο της Αθήνας.





Αναλυτικά η δήλωση της συζύγου του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας:
«Από τη μέρα που ο σύζυγός μου, Κυριάκος Μητσοτάκης, εξελέγη στην ηγεσία της ΝΔ βρίσκεται σε εξέλιξη μια συστηματική επιχείρηση εξόντωσής μου σε όλα τα τα επίπεδα. Θέλουν να πλήξουν τον σύζυγό μου και χτυπούν εμένα. Οι εγκέφαλοι αυτής της επιχείρησης βρίσκονται στα υπόγεια του Μεγάρου Μαξίμου. Τα εκτελεστικά τους όργανα, με επικεφαλής τον Κώστα Βαξεβάνη, κατασκευάζουν ιστορίες και εξαπολύουν συκοφαντίες και ψέματα. Δικαιολογούν ακόμη και τρομοκρατικές ενέργειες. Όλοι γνωρίζουν τί θέλει να πετύχει αυτό το παρακράτος εναντίον μου, αλλά δεν θα το πετύχει. Ούτε εγώ, ούτε ο σύζυγός μου θα φοβηθούμε. Όσο κι αν κακοποιήσουν την αλήθεια, όση λάσπη κι αν ρίξουν, δεν πρόκειται να με λυγίσουν. Θα συνεχίσω τη δουλειά μου και τη ζωή μου, χωρίς να δειλιάσω απέναντι στην αλητεία και στην τρομοκρατία. Δύναμή μας η αντοχή μας. Είναι δειλοί και θα ηττηθούν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου