Στόχος της Rail Gargo-Goldair όπως είναι η επωνυμία της νέας εταιρείας, είναι να εξυπηρετήσει σε πρώτη φάση το μεταφορικό έργο στη Θεσσαλονίκη, μετακινώντας συρμούς από το λιμάνι προς το εμπορευματικό της κέντρο στη Σίνδο
Η σύμπραξη της Goldair από τον τομέα των Logistics με τους Αυστριακούς σιδηροδρόμους είναι η πρώτη ιδιωτική εταιρεία, μετά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που θα αναπτύξει με δικά της βαγόνια τις σιδηροδρομικές μεταφορές στην Ελλάδα.
Μέσα στον επόμενο μήνα αναμένεται να ενεργοποιηθεί η σχετική σύμβαση για τη μίσθωση τεσσάρων μηχανών από την ΓΑΙΑ ΟΣΕ και θα ακολουθήσει η σύμβαση με την ΕΕΣΣΤΥ για τη συντήρηση του τροχαίου υλικού.
Στόχος της Rail Gargo-Goldair όπως είναι η επωνυμία της νέας εταιρείας, είναι να εξυπηρετήσει σε πρώτη φάση το μεταφορικό έργο στη Θεσσαλονίκη, μετακινώντας συρμούς από το λιμάνι προς το εμπορευματικό της κέντρο στη Σίνδο. Θα ακολουθήσει ο άξονας «Θεσσαλονίκη-Ειδομένη» και το β΄εξάμηνο του 2018 σχεδιάζεται να ξεκινήσει το πλήρες μεταφορικό έργο που θα ελέγχει η εταιρεία με δικά της βαγόνια, συνδέοντας με καθημερινά δρομολόγια την Αθήνα με την Θεσσαλονίκη.
Σήμερα το μεταφορικό έργο της εταιρείας υποστηρίζεται από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και αντιπροσωπεύει το 25% του ετήσιου τζίρου της. Σε δεύτερο χρόνο, η Rail Gargo-Goldair θα ξεκινήσει τακτικά δρομολόγια σε Προμαχώνα-Θεσσαλονίκη-Ασπρόπυργο, μεταφέροντας πλήρεις συρμούς με χημικά και πετρελαιοειδή, με απώτερο σκοπό όταν ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση στο Πάτρα –Θεσσαλονίκη να αναπτύξει την σιδηροδρομική διασύνδεση μεταξύ Ελλάδας και Κεντρικής Ευρώπης μέσω του Θριάσιου.
«Μολονότι θα μπορούσαμε να φέρουμε μηχανές από τους Αυστριακούς σιδηροδρόμους επιλέξαμε να αξιοποιήσουμε τους ελληνικούς» δήλωσε την Παρασκευή κατά την τελετή της υπογραφής της σύμβασης με τον ΟΣΕ, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ζάκ Κισέογλου. Η είσοδος ιδιωτών στα μεγάλα λιμάνια της χώρας (Αθήνα-Θεσσαλονίκη) σε συνδυασμό με τον εκσυγχρονισμό του ελληνικού σιδηροδρόμου και την χαμηλή διείσδυση που έχουν στην χώρα μας οι χερσαίες μεταφορές μέσω σιδηροδρόμου (μόλις το 0,8% όταν σε όλη την Ευρώπη φτάνει το 9%) δημιουργούν μια θετική συγκυρία για τις εμπορευματικές μεταφορές και εξηγούν τους λόγους που η εταιρεία αποφάσισε να αναπτύξει δικό της δίκτυο.
Η σύμπραξη της Goldair από τον τομέα των Logistics με τους Αυστριακούς σιδηροδρόμους είναι η πρώτη ιδιωτική εταιρεία, μετά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που θα αναπτύξει με δικά της βαγόνια τις σιδηροδρομικές μεταφορές στην Ελλάδα.
Μέσα στον επόμενο μήνα αναμένεται να ενεργοποιηθεί η σχετική σύμβαση για τη μίσθωση τεσσάρων μηχανών από την ΓΑΙΑ ΟΣΕ και θα ακολουθήσει η σύμβαση με την ΕΕΣΣΤΥ για τη συντήρηση του τροχαίου υλικού.
Στόχος της Rail Gargo-Goldair όπως είναι η επωνυμία της νέας εταιρείας, είναι να εξυπηρετήσει σε πρώτη φάση το μεταφορικό έργο στη Θεσσαλονίκη, μετακινώντας συρμούς από το λιμάνι προς το εμπορευματικό της κέντρο στη Σίνδο. Θα ακολουθήσει ο άξονας «Θεσσαλονίκη-Ειδομένη» και το β΄εξάμηνο του 2018 σχεδιάζεται να ξεκινήσει το πλήρες μεταφορικό έργο που θα ελέγχει η εταιρεία με δικά της βαγόνια, συνδέοντας με καθημερινά δρομολόγια την Αθήνα με την Θεσσαλονίκη.
Σήμερα το μεταφορικό έργο της εταιρείας υποστηρίζεται από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και αντιπροσωπεύει το 25% του ετήσιου τζίρου της. Σε δεύτερο χρόνο, η Rail Gargo-Goldair θα ξεκινήσει τακτικά δρομολόγια σε Προμαχώνα-Θεσσαλονίκη-Ασπρόπυργο, μεταφέροντας πλήρεις συρμούς με χημικά και πετρελαιοειδή, με απώτερο σκοπό όταν ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση στο Πάτρα –Θεσσαλονίκη να αναπτύξει την σιδηροδρομική διασύνδεση μεταξύ Ελλάδας και Κεντρικής Ευρώπης μέσω του Θριάσιου.
«Μολονότι θα μπορούσαμε να φέρουμε μηχανές από τους Αυστριακούς σιδηροδρόμους επιλέξαμε να αξιοποιήσουμε τους ελληνικούς» δήλωσε την Παρασκευή κατά την τελετή της υπογραφής της σύμβασης με τον ΟΣΕ, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ζάκ Κισέογλου. Η είσοδος ιδιωτών στα μεγάλα λιμάνια της χώρας (Αθήνα-Θεσσαλονίκη) σε συνδυασμό με τον εκσυγχρονισμό του ελληνικού σιδηροδρόμου και την χαμηλή διείσδυση που έχουν στην χώρα μας οι χερσαίες μεταφορές μέσω σιδηροδρόμου (μόλις το 0,8% όταν σε όλη την Ευρώπη φτάνει το 9%) δημιουργούν μια θετική συγκυρία για τις εμπορευματικές μεταφορές και εξηγούν τους λόγους που η εταιρεία αποφάσισε να αναπτύξει δικό της δίκτυο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου