Τα νέα αυτόματα κιβώτια έχουν εξελιχθεί αρκετά, ιδιαίτερα στις σπορ κατασκευές επιδόσεων, σε τέτοιο σημείο που είναι σίγουρο πως σε λίγο καιρό κανείς δεν θα αναπολεί πια
τα χειροκίνητα κιβώτια, ακόμη κι αν πρόκειται για τις αυθεντικές «Μ», ισχυρίζονται με νόημα στην BMW.
Οι τεχνικοί έχουν έτοιμη την απάντηση που αφορά στο λόγο που θα συμβεί τελικά αυτό. Η συνεχόμενη αύξηση ισχύος στα M μοντέλα είναι αναπόφευκτη, όπως επίσης και ο συνδυασμός τους πλέον με αυτόματο κιβώτιο. Ένα χειροκίνητο κιβώτιο μετά βίας θα αντέξει 450 ίππους και 61,0 kgm ροπής.
Αντιθέτως, η ευελιξία που προσφέρει στο συγκεκριμένο τομέα ένα αυτόματο κιβώτιο είναι μεγάλη, χωρίς να τίθεται καν το θέμα της αντοχής, (όπως θα συνέβαινε με το κλασικό χειροκίνητο), στο συνδυασμό του με τις τιμές ιπποδύναμης και ροπής.
Σύμφωνα με την BMW, οι επόμενες Μ3 και Μ4 δεν θα διατίθενται ούτε κατόπιν παραγγελίας με χειροκίνητο κιβώτιο, οπότε όποιοι ρομαντικοί, απλώς ξεχάστε το. Οι εποχές άλλαξαν, το «σπορ» διέπεται από άλλους νέους εξευγενισμένους κανόνες κύριοι μου…
τα χειροκίνητα κιβώτια, ακόμη κι αν πρόκειται για τις αυθεντικές «Μ», ισχυρίζονται με νόημα στην BMW.
Οι τεχνικοί έχουν έτοιμη την απάντηση που αφορά στο λόγο που θα συμβεί τελικά αυτό. Η συνεχόμενη αύξηση ισχύος στα M μοντέλα είναι αναπόφευκτη, όπως επίσης και ο συνδυασμός τους πλέον με αυτόματο κιβώτιο. Ένα χειροκίνητο κιβώτιο μετά βίας θα αντέξει 450 ίππους και 61,0 kgm ροπής.
Αντιθέτως, η ευελιξία που προσφέρει στο συγκεκριμένο τομέα ένα αυτόματο κιβώτιο είναι μεγάλη, χωρίς να τίθεται καν το θέμα της αντοχής, (όπως θα συνέβαινε με το κλασικό χειροκίνητο), στο συνδυασμό του με τις τιμές ιπποδύναμης και ροπής.
Σύμφωνα με την BMW, οι επόμενες Μ3 και Μ4 δεν θα διατίθενται ούτε κατόπιν παραγγελίας με χειροκίνητο κιβώτιο, οπότε όποιοι ρομαντικοί, απλώς ξεχάστε το. Οι εποχές άλλαξαν, το «σπορ» διέπεται από άλλους νέους εξευγενισμένους κανόνες κύριοι μου…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου