Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του Rotax Max Challenge 2014, τελείωσε και επίσημα, αφήνοντας μία όμορφη ανάμνηση σε όσους συμμετείχαν σε αυτό, όσους παρευρέθηκαν
στη Βαλένθια της Ισπανίας και στήριξαν την ελληνική αποστολή, αλλά και σε όσους παρακολούθησαν και εμψύχωσαν αυτή την προσπάθεια από την Ελλάδα και όχι μόνο, παρακολουθώντας την πορεία των Ελλήνων, μέσω του live streaming.
Μία προσπάθεια που ξεκίνησε την Κυριακή 23 Νοεμβρίου, με τους Έλληνες οδηγούς, Ζήση Κουρή, στην κατηγορία Junior, Στέλιο Σαγανά, στην κατηγορία Senior Max, Στέφανο Καμιτσάκη, στην κατηγορία DD2 και Σωτήρη Παπαχρήστου, στην κατηγορία DD2 Masters, μαζί με τους μηχανικούς Κώστα Θεοφίλου, Σωτήρη Γαλάτση, Γιώργο Πολυχρονίδη και Φώτη Μαιτό, αντίστοιχα, αλλά και τον Team Manager, της ελληνικής αποστολής, Δημήτρη Γαλάτση και ολοκληρώθηκε την Κυριακή 30 Δεκεμβρίου, μετά την επιστροφή των Ελλήνων.
Τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα, καθώς η εμπειρία αυτή ήταν μοναδική, αλλά περιείχε και κάποιες ατυχίες για τους Έλληνες οδηγούς, που όμως πάλεψαν σκληρά και έδωσαν όλες τις ημέρες τον καλύτερό τους εαυτό. Η ενέργεια που υπήρχε στην ελληνική αποστολή, ήταν θετική και το πνεύμα συνεργασίας, εξαιρετικό. Έπειτα από την εγγραφή των οδηγών μας και την παραλαβή των καρτ, οι προπονήσεις ξεκίνησαν δυναμικά και οι τέσσερις Έλληνες προετοιμάζονταν για τα χρονομετρημένα που θα τους έδιναν την πρόσβαση στον ημιτελικό και τελικό, που όλοι με ανυπομονησία περιμέναμε.
Οι οδηγοί μας, Στέλιος Σαγανάς και Ζήσης Κουρής, πραγματοποίησαν μία καλή αρχή, όμως στη συνέχεια προχώρησαν στη δεύτερη ευκαιρία που είχαν την Παρασκευή, για να μπορέσουν να κερδίσουν μία θέση στον ημιτελικό του Σαββάτου και παρά την εξαιρετική τους προσπάθεια και την επιμονή τους, δεν τα κατάφεραν.
Ο Σωτήρης Παπαχρήστου, βρισκόταν σε αρκετά υψηλές θέσεις της κατηγορίας DD2 Masters, αλλά μετά από μία έξοδο, και έχοντας όμως ήδη κάνει το fastest lap του δεύτερου σκέλους, πραγματοποίησε την εκκίνηση της δεύτερης ευκαιρίας από την 3η θέση, όπου τελικά δεν κατάφερε να του δώσει το εισιτήριο για μία θέση στο μεγάλο Τελικό του Σαββάτου, αφού εγκατέλειψε στο δεύτερο γύρο.
Ο Στέφανος Καμιτσάκης, μαζί με το μηχανικό του Γιώργο Πολυχρονίδη, στην κατηγορία DD2, ήταν η ήρεμη δύναμη της ελληνικής αποστολής, καθώς ήταν ο μοναδικός Έλληνας οδηγός που κατάφερε με ευκολία να συμμετάσχει στον Τελικό του Σαββάτου! Πραγματοποιώντας τον τρίτο καλύτερο χρόνο γενικής, στο 2ο σκέλος των ελεύθερων δοκιμαστικών και τον ταχύτερο γύρο στο 3ο προκριματικό σκέλος, διαγράφοντας όλες τις ημέρες μία εξαιρετικά καλή εμφάνιση, με υψηλούς χρόνους, διεκδίκησε θέσεις πρώτης δεκάδας, εκκινώντας τελικά από την 7η θέση στη σχάρα εκκίνησης, απευθείας στον τελικό του Σαββάτου, μετά από ακύρωση του ημιτελικού λόγω των δύσκολων καιρικών συνθηκών που υπήρχαν. Τελικά, μετά την εκκίνηση πραγματοποίησε μία έξοδο που του κόστισε μία υψηλότερη θέση ή και ενδεχομένως μία θέση στο βάθρο, τερματίζοντας μετά από έναν εξαιρετικό αγώνα με πολύ καλή οδήγηση, στην 23η θέση της γενικής κατάταξης από τις 33 συνολικά συμμετοχές.
Ο Δημήτρης Γαλάτσης, αντιπρόσωπος της Rotax Hellas και Team Manager της ελληνικής αποστολής, για ακόμα μία χρονιά, στήριξε και βρέθηκε στο πλευρό οδηγών και μηχανικών, δίνοντας το παράδειγμα ενός σπάνιου επιχειρηματία αλλά και ανθρώπου στο χώρο του ελληνικού kart.
Να ευχηθούμε καλή επιτυχία και συνέχεια, σε όλους τους αγωνιζομένους στο θεσμό του Rotax Max Challenge καθώς το 2015 τους περιμένει. Ευχαριστούμε Ζήση, Στέλιο, Στέφανε και Σωτήρη! Μας κάνατε περήφανους.
Πηγή: gazzetta.gr
στη Βαλένθια της Ισπανίας και στήριξαν την ελληνική αποστολή, αλλά και σε όσους παρακολούθησαν και εμψύχωσαν αυτή την προσπάθεια από την Ελλάδα και όχι μόνο, παρακολουθώντας την πορεία των Ελλήνων, μέσω του live streaming.
Μία προσπάθεια που ξεκίνησε την Κυριακή 23 Νοεμβρίου, με τους Έλληνες οδηγούς, Ζήση Κουρή, στην κατηγορία Junior, Στέλιο Σαγανά, στην κατηγορία Senior Max, Στέφανο Καμιτσάκη, στην κατηγορία DD2 και Σωτήρη Παπαχρήστου, στην κατηγορία DD2 Masters, μαζί με τους μηχανικούς Κώστα Θεοφίλου, Σωτήρη Γαλάτση, Γιώργο Πολυχρονίδη και Φώτη Μαιτό, αντίστοιχα, αλλά και τον Team Manager, της ελληνικής αποστολής, Δημήτρη Γαλάτση και ολοκληρώθηκε την Κυριακή 30 Δεκεμβρίου, μετά την επιστροφή των Ελλήνων.
Τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα, καθώς η εμπειρία αυτή ήταν μοναδική, αλλά περιείχε και κάποιες ατυχίες για τους Έλληνες οδηγούς, που όμως πάλεψαν σκληρά και έδωσαν όλες τις ημέρες τον καλύτερό τους εαυτό. Η ενέργεια που υπήρχε στην ελληνική αποστολή, ήταν θετική και το πνεύμα συνεργασίας, εξαιρετικό. Έπειτα από την εγγραφή των οδηγών μας και την παραλαβή των καρτ, οι προπονήσεις ξεκίνησαν δυναμικά και οι τέσσερις Έλληνες προετοιμάζονταν για τα χρονομετρημένα που θα τους έδιναν την πρόσβαση στον ημιτελικό και τελικό, που όλοι με ανυπομονησία περιμέναμε.
Οι οδηγοί μας, Στέλιος Σαγανάς και Ζήσης Κουρής, πραγματοποίησαν μία καλή αρχή, όμως στη συνέχεια προχώρησαν στη δεύτερη ευκαιρία που είχαν την Παρασκευή, για να μπορέσουν να κερδίσουν μία θέση στον ημιτελικό του Σαββάτου και παρά την εξαιρετική τους προσπάθεια και την επιμονή τους, δεν τα κατάφεραν.
Ο Σωτήρης Παπαχρήστου, βρισκόταν σε αρκετά υψηλές θέσεις της κατηγορίας DD2 Masters, αλλά μετά από μία έξοδο, και έχοντας όμως ήδη κάνει το fastest lap του δεύτερου σκέλους, πραγματοποίησε την εκκίνηση της δεύτερης ευκαιρίας από την 3η θέση, όπου τελικά δεν κατάφερε να του δώσει το εισιτήριο για μία θέση στο μεγάλο Τελικό του Σαββάτου, αφού εγκατέλειψε στο δεύτερο γύρο.
Ο Στέφανος Καμιτσάκης, μαζί με το μηχανικό του Γιώργο Πολυχρονίδη, στην κατηγορία DD2, ήταν η ήρεμη δύναμη της ελληνικής αποστολής, καθώς ήταν ο μοναδικός Έλληνας οδηγός που κατάφερε με ευκολία να συμμετάσχει στον Τελικό του Σαββάτου! Πραγματοποιώντας τον τρίτο καλύτερο χρόνο γενικής, στο 2ο σκέλος των ελεύθερων δοκιμαστικών και τον ταχύτερο γύρο στο 3ο προκριματικό σκέλος, διαγράφοντας όλες τις ημέρες μία εξαιρετικά καλή εμφάνιση, με υψηλούς χρόνους, διεκδίκησε θέσεις πρώτης δεκάδας, εκκινώντας τελικά από την 7η θέση στη σχάρα εκκίνησης, απευθείας στον τελικό του Σαββάτου, μετά από ακύρωση του ημιτελικού λόγω των δύσκολων καιρικών συνθηκών που υπήρχαν. Τελικά, μετά την εκκίνηση πραγματοποίησε μία έξοδο που του κόστισε μία υψηλότερη θέση ή και ενδεχομένως μία θέση στο βάθρο, τερματίζοντας μετά από έναν εξαιρετικό αγώνα με πολύ καλή οδήγηση, στην 23η θέση της γενικής κατάταξης από τις 33 συνολικά συμμετοχές.
Ο Δημήτρης Γαλάτσης, αντιπρόσωπος της Rotax Hellas και Team Manager της ελληνικής αποστολής, για ακόμα μία χρονιά, στήριξε και βρέθηκε στο πλευρό οδηγών και μηχανικών, δίνοντας το παράδειγμα ενός σπάνιου επιχειρηματία αλλά και ανθρώπου στο χώρο του ελληνικού kart.
Να ευχηθούμε καλή επιτυχία και συνέχεια, σε όλους τους αγωνιζομένους στο θεσμό του Rotax Max Challenge καθώς το 2015 τους περιμένει. Ευχαριστούμε Ζήση, Στέλιο, Στέφανε και Σωτήρη! Μας κάνατε περήφανους.
Πηγή: gazzetta.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου