Πρώτη μάρκα αυτοκινήτων σε ενεργούς φίλους.Το facebook και το twitter δεν φέρνουν πιο κοντά μόνο απομακρυσμένους φίλους, αλλά και τις εταιρείες με το κοινό τους.Κάθε μάρκα οφείλει να έχει ενεργή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσηςαν δεν θέλει να μείνει πίσω από τις εξελίξεις. Το έχουν αντιληφθεί σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα αυτό της Mercedes.
Η γερμανική μάρκα με έδρα τη Στουτγάρδη αναδείχθηκε πρώτη ανάμεσα στις αυτοκινητοβιομηχανίες κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους (από Απρίλιο έως Ιούνιο 2014) όσον αφορά τους ενεργούς φίλους της στο facebook. Όσους δηλαδή έκαναν like, comment ή share το συγκεκριμένο διάστημα.
Σύμφωνα με τη Social Bakers που διεξάγει έρευνες αγοράς στα social media, η Mercedes ξεπέρασε τα 12 εκατ. interactions, τη στιγμή που η δεύτερη BMW κατέγραψε 5,5 εκατ. Ακολούθησαν η Ferrari με 3,77 εκατ., η Porsche με 2,5 και η Audi με 1,26 εκατ.
Η γερμανική μάρκα με έδρα τη Στουτγάρδη αναδείχθηκε πρώτη ανάμεσα στις αυτοκινητοβιομηχανίες κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους (από Απρίλιο έως Ιούνιο 2014) όσον αφορά τους ενεργούς φίλους της στο facebook. Όσους δηλαδή έκαναν like, comment ή share το συγκεκριμένο διάστημα.
Σύμφωνα με τη Social Bakers που διεξάγει έρευνες αγοράς στα social media, η Mercedes ξεπέρασε τα 12 εκατ. interactions, τη στιγμή που η δεύτερη BMW κατέγραψε 5,5 εκατ. Ακολούθησαν η Ferrari με 3,77 εκατ., η Porsche με 2,5 και η Audi με 1,26 εκατ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου