Η 911 GTS T-Hybrid στέκεται στο επίκεντρο της γενιάς 992.2 του μοντέλου. Ωστόσο, γεννά πολλά ερωτήματα, καθότι αρκετοί παραξενεύτηκαν με τη μετάβαση σε υβριδικό σύστημα κίνησης.
Η ταχύτερη και ευκολότερη απάντηση έχει να κάνει με την απόδοση. Η νέα 911 διαθέτει έναν επίπεδο εξακύλινδρο twin-turbo των 3,0 λίτρων που συνδυάζεται με υβριδική υποβοήθηση και ηλεκτρικό turbo
Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 581 ίππους και 570 Nm ροπής, δηλαδή 61 παραπάνω από το απερχόμενο μοντέλο. Κάτι που γίνεται εμφανές και στις επιδόσεις, αφού η 911 GTS T-Hybrid ολοκληρώνει το sprint των 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,0 δευτερόλεπτα.
Όμως, η απόφαση κρύβει περισσότερους και ίσως σημαντικότερους λόγους από τα βελτιωμένα νούμερα. Ο εκπρόσωπος της Porsche ΗΠΑ, Frank Wiesmann μίλησε στο Carscoops, επεξηγώντας το γιατί.
Ξεκίνησε, λέγοντας για τις εκπομπές ρύπων, πριν μιλήσει για τη διατήρηση του χαρακτήρα της 911: «Οι κύριοι στόχοι του συστήματος T-Hybrid είναι να συμμορφωθούμε με τα μελλοντικά στάνταρ ως προς τις εκπομπές ρύπων, βελτιώνοντας παράλληλα την απόκριση του κινητήρα και την απόδοση.
«Συγκριτικά με τα συμβατικά plug-in υβριδικά συστήματα, αυτό της νέας GTS διαθέτει μία μικρή και πολύ ελαφρύτερη μπαταρία ιόντων λιθίου 1,9 kWh και 400 V.
«Αυτό σημαίνει πως δεν υπάρχει η δυνατότητα για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Επιτηδευμένα λοιπόν, δεν υπάρχει πολύ hardware και πετυχαίνουμε το ωφέλιμο βάρος.
«Η ενέργειά της μικρής μπαταρίας αξιοποιείται κυρίως υπέρ της απόδοσης, αφού ο ηλεκτροκινητήρας είναι προσαρμοσμένος πάνω στο κιβώτιο PDK και στο ηλεκτρικό turbo» τόνισε ο εκπρόσωπος της Porsche ΗΠΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου