Σάββατο 22 Ιουνίου 2024

Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo II


Η εταιρεία after market μετατροπών και εξέλιξης μηχανικών μερών HWA αποκάλυψε μια εκσυγχρονισμένη έκδοση της εμβληματικής Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo II, με την ονομασία Evo.Αυτό το restomod, που προαναγγέλθηκε μέσω renderings πέρυσι, θα παραχθεί σε μόλις 100 μονάδες, με την πρώτη να δημοπρατείται στα τέλη Ιουλίου.Κάθε Evo ξεκινά ως αρχικό αμάξωμα της 190E, αλλά η HWA ανακατασκευάζει τις μπροστινές και πίσω δομές με χάλυβα και αλουμίνιο, ενώ το εξωτερικό είναι επενδυμένο με ειδικά πάνελ από ανθρακονήματα που θυμίζουν τον αρχικό σχεδιασμό του Evo II.

Η ισχύς του Evo προέρχεται από έναν 3,0-λίτρων twin-turbocharged V6 κινητήρα από τη Mercedes-Benz, εξοπλισμένο με σύστημα λίπανσης dry-sump.

Η στάνταρ διαμόρφωση παράγει 450 ίππους και 549 Nm ροπής, ενώ το προαιρετικό πακέτο Affalterbach αυξάνει την απόδοση στους 500 ίππους.

Αυτή η τοποθέτηση του κινητήρα επιτυγχάνει τέλεια κατανομή βάρους 50:50.
Ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο οδηγεί τους πίσω τροχούς, με την τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου να κυμαίνεται από 270 km/h στη στάνταρ μορφή έως 298 km/h με το πακέτο επιδόσεων.

Το σύστημα ανάρτησης του Evo διαθέτει διπλούς βραχίονες και αμορτισέρ KW, με χειροκίνητες ρυθμίσεις για το στάνταρ μοντέλο και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέργια το πακέτο επιδόσεων.
Τα φρένα αποτελούνται από μεγάλους δίσκους και εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και τετραπίστονες δαγκάνες πίσω, με προαιρετικούς κεραμικούς δίσκους άνθρακα.

Αεροδυναμικά, το αυτοκίνητο διαθέτει φουσκωμένα φτερά, έντονο μπροστινό splitter και μία τεράστια πίσω αεροτομή, δημιουργώντας κατακόρυφη δύναμη 80 kg στα 200 km/h.

Το εσωτερικό παραμένει κρυφό, αλλά θα περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων που αναπαράγει τα αρχικά όργανα, καθίσματα Recaro και ενσωμάτωση smartphone.

Με τιμή στις 714.000 πριν από τους φόρους, το Evo έχει δει το 75% των μονάδων του να έχουν προπωληθεί σε φανατικούς της εταιρείας σε όλο τον κόσμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου