Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2021

Μαίρη Μπάρκουλη για Μουρατίδη: «Είμαι πάρα πολύ περήφανη που τον πείραξαν οι βρισιές μου»

Η κόντρα ανάμεσα στον Νίκο Μουρατίδη και τη Μαίρη Μπάρκουλη κράτα αρκετά χρόνια και δεν έχει τελειωμό Μετά τις πρόσφατες δηλώσεις του Νίκου Μουρατίδη, η τελευταία σύζυγος του Ανδρέα Μπάρκουλη τοποθετήθηκε ξανά εναντίον του.Μιλώντας σήμερα στην κάμερα της «Super Κατερίνα» υποστήριξε, χωρίς να μασά τα λόγια της:

«Είμαι πάρα πολύ περήφανη που αναφέρθηκε σε μένα και ότι τον πείραξαν οι δικές μου οι βρισιές. Νιώθω πάρα πολύ όμορφα με τον εαυτό μου και νιώθω ότι επιτέλους βρέθηκε ένας άνθρωπος να τον βάλει στη θέση του, ύστερα από αυτά που έχει γράψει. Είχε γράψει ότι ο Ανδρέας Μπάρκουλης είχε πεθάνει και εμείς λέγαμε ότι είναι ζωντανός. Είπε ότι ήταν ατάλαντος. Για μένα έχει το δικαίωμα να πει ότι θέλει, αλλά για τον σύζυγό μου, ο οποίος είναι και νεκρός, δεν επιτρέπω σε κανέναν να πει τίποτα», τόνισε και πρόσθεσε:

«Του μίλησα σαν σκουπίδι, γιατί για εμένα είναι. Το συμβάν έχει γίνει πριν δύο χρόνια νομίζω. Πότε ζητάει ο Μουρατίδης συγνώμη για να ζητήσει τώρα;»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου