Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2019

Ερωτικό σκάνδαλο στην TV: Το «πολυεργαλείο» της παρουσιάστριας αποκαλύπτει


Σκηνές απείρου κάλλους διαδραματίστηκαν τα ξημερώματα της Δευτέρας 21 Οκτωβρίου
έξω από το σπίτι γνωστής παρουσιάστριας τηλεοπτικού σταθμού, η οποία φέρεται να γρονθοκόπησε και να εξύβρισε γνωστή σκηνοθέτιδα της TV μετά από έντονη λογομαχία. Αιτία της συμπλοκής, ο σύζυγος της σκηνοθέτιδας, ο οποίος φέρεται να διατηρούσε παράνομο δεσμό με την παρουσιάστρια.
O κάμεραμάν ξεκινάει την αφήγησή του από τη χρονική στιγμή όπου έγινε δεκτός στον τηλεοπτικό σταθμό, ενώ μιλά και για την αρχή της γνωριμίας του με την παρουσιάστρια που έμελλε να σημαδέψει ανεξίτηλα την προσωπική του ζωή.
Ηταν ένα ζεστό μεσημέρι του προπερσινού Ιουλίου όταν ο εικονολήπτης δέχτηκε ένα απρόσμενο τηλεφώνημα από το γραφείο προσωπικού γνωστού τηλεοπτικού καναλιού.

Στην άλλη γραμμή ο υπάλληλος τον ενημέρωνε να προσέλθει στα γραφεία για να υπογράψει διετή σύμβαση εργασίας.
«Ηταν το τηλέφωνο που θα μου άλλαζε κυριολεκτικά τη ζωή επαγγελματικά αλλά και προσωπικά», θα πει στη συνέντευξη που παραχώρησε ο Δ.Ζ., θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να ξεκαθαρίσει όσα συνέβησαν μεταξύ εκείνου και της γνωστής παρουσιάστριας και οδήγησαν στον ξυλοδαρμό της συζύγου του, στην υποβολή μηνύσεων, αλλά και στην κατάθεση ασφαλιστικών μέτρων από την πλευρά της παρουσιάστριας που κατηγορεί τόσο εκείνον όσο και τη σύζυγό του για προσβολή της προσωπικότητάς της.

Ο κάμεραμαν και η σύζυγός του προσέρχονται στο δικαστήριο για την εκδίκαση των ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσε εναντίον τους η παρουσιάτρια

«Με αποκαλούσε “πολυεργαλείο”»

Ο Δ. Ζ. ξεκίνησε να εργάζεται στο κανάλι από την 1η Αυγούστου 2018, ενώ η γνωριμία του με την παρουσιάστρια πραγματοποιήθηκε στα μέσα του επόμενου μήνα, όταν εκείνος αναζητούσε πληροφορίες για ένα ιδιωτικό σχολείο στο οποίο σκόπευε να στείλει τον γιο του κι εκείνη προθυμοποιήθηκε να τον βοηθήσει στην έρευνά του.

«Μέχρι εκείνη τη μέρα, αν και εργαζόμασταν για την ίδια εκπομπή, ανταλλάσσαμε μια καλημέρα και τίποτα παραπάνω», λέει ο κάμεραμαν.

Από τότε αναπτύσσουν φιλική σχέση έχοντας να μοιραστούν κοινά ενδιαφέροντα και ανησυχίες που κυρίως σχετίζονται με τα παιδιά τους.

«Από τον τρόπο που μιλούσε και συμπεριφερόταν έδειξε έναν άνθρωπο ιδιαίτερα ευγενικό, που διέθετε γνωριμίες μέσα στον χώρο του τηλεοπτικού σταθμού, κι εγώ εκείνη τη χρονική περίοδο για να εξελιχθώ στην εργασία μου χρειαζόμουν να έχω καλές σχέσεις με ανθρώπους που μπορούν να αναγνωρίσουν την αξία μου και τις γνώσεις μου», λέει ο εικονολήπτης.

Κάποια στιγμή ο κάμεραμαν μαζί με έναν συνάδελφό του και την παρουσιάστρια συναντώνται σε ένα καφέ στο Κολωνάκι προκειμένου να συζητήσουν το ενδεχόμενο συνεργασίας τους και εκτός καναλιού, κατόπιν προτροπής της παρουσιάστριας.

«Μας είπε ότι είμαστε αληθινοί επαγγελματίες και πως πρέπει να βρεθεί τρόπος να συνεργαστούμε όλοι μαζί σαν ομάδα», υποστηρίζει ο Δ. Ζ.

Στο πέρασμα του χρόνου η σχέση τους εξελίσσεται καθώς εκείνη του ζητά βοήθεια σχετικά με γραφιστικά-animation προκειμένου να διαφημιστούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο η θεματολογία της εκπομπής της και οι καλεσμένοι της.
Ο εικονολήπτης δέχεται με χαρά την πρότασή της και μέσα στον ενθουσιασμό του μεταφέρει τα ευχάριστα νέα στη σύζυγό του, η οποία εργάζεται ως σκηνοθέτιδα-floor manager σε άλλον τηλεοπτικό σταθμό.

«Της το είπα και εκείνη όχι μόνο χάρηκε, αλλά με παρότρυνε να ασχοληθώ για το καλό της δουλειάς μου», λέει ο κάμεραμαν κ O οπερατέρ εξηγεί  πώς η ερωτική σχέση με την παρουσιάστρια οδηγήθηκε σε επεισοδιακό φινάλε αι προσθέτει: «Από τότε και ύστερα κάθε αναφορά της παρουσιάστριας προς το πρόσωπό μου ήταν ιδιαίτερα τιμητική. Με αποκαλούσε “πολυεργαλείο”, καθώς πλέον είχα γίνει ο βασικός συντελεστής της εκπομπής της, ενώ έφτασε σε σημείο να μου λέει ότι αν αλλάξει η κυβέρνηση έχει πολλούς γνωστούς και θα μου πρότεινε να αναλάβω την παραγωγή της εκπομπής».

Ο εικονολήπτης υποστηρίζει ότι έπειτα από επιθυμία της παρουσιάστριας ακολούθησε η γνωριμία των δύο οικογενειών, της δικής του και της δικής της, παρότι εκείνη συζούσε με έναν άλλο δημοσιογράφο της τηλεόρασης, ενώ είχε αποκτήσει δύο παιδιά από προηγούμενο γάμο της. Εκείνος με τη σειρά του, όπως αναφέρεται πιο πάνω, ήταν παντρεμένος με τη σκηνοθέτιδα και μαζί έχουν αποκτήσει έναν γιο, ο οποίος σήμερα είναι 12 ετών.

Οι υποψίες του συντρόφου της παρουσιάστριας

Ο χρόνος περνούσε, οι δυο τους συνεργάζονταν άψογα μέσα στο κανάλι και η παρουσιάστρια, σύμφωνα με τον κάμεραμαν, άρχισε να γίνεται πιο διαχυτική στις μεταξύ τους επαφές.

«Αρχισε να διεισδύει στη ζωή μου, να μου κάνει ερωτήσεις για τη σχέση μου με τη γυναίκα μου αλλά και για την οικονομική μας κατάσταση. Εγώ από την πλευρά μου, πιστεύοντας ότι είχα να κάνω με έναν άνθρωπο που δείχνει ενδιαφέρον, άρχισα να της ανοίγομαι και να της λέω ότι με τη γυναίκα μου ήμουν πολύ ερωτευμένος μέχρι που προέκυψαν κάποιες οικονομικές δυσκολίες που μας απομάκρυναν», θα πει ο εικονολήπτης.

Ισχυρίζεται, δε, ότι στην πορεία της σχέσης τους η παρουσιάστρια άρχισε να παίρνει θέση πάνω σε αυτό το θέμα, κατηγορώντας έμμεσα τη σύζυγό του, ενώ άλλαζε και ο τρόπος προσέγγισής της προς τον ίδιο και πως ό,τι συζήτηση έκαναν είχε και σεξουαλικό περιεχόμενο, σε βαθμό που κάποιες στιγμές αισθανόταν άβολα απέναντί της.

Θα πει χαρακτηριστικά: «Ολα αυτά τα είχα αναφέρει και στη γυναίκα μου, όμως επειδή μου είχε απεριόριστη εμπιστοσύνη δεν παρενέβη να το σταματήσει, μην μπορώντας να φανταστεί ότι όλο αυτό θα οδηγούσε κάποια στιγμή στην καταστροφή της σχέσης μας».


Τα ροζ SMS: Οι καυτοί διάλογοι στον αέρα της εκπομπής: «Eίσαι κα@@@ πίσω από την κάμερα», έγραφε στο Messenger η παρουσιάστρια στον κάμεραμαν, με εκείνον να ανταποδίδει τη φιλοφρόνηση σε ανάλογο ύφος
Πέρυσι το καλοκαίρι, προς τα τέλη Ιουλίου, συνέβη ένα περιστατικό που θορύβησε τον εικονολήπτη. Η παρουσιάστρια του εκμυστηρεύτηκε ότι ο σύντροφός της τη ρώτησε αν είναι ερωτευμένη με τον πιτσιρικά, δηλαδή με τον εικονολήπτη, επειδή είχαν αναπτύξει ήδη αρκετές φιλικές επαφές και σε οικογενειακό επίπεδο.

«Εγώ τότε χαμογέλασα αμήχανα και θεώρησα ότι ήταν κάποιο αστείο εκ μέρους της, χωρίς να δώσω ιδιαίτερη σημασία», λέει ο κάμεραμαν υποστηρίζοντας ταυτόχρονα ότι η συμπεριφορά της προς το πρόσωπό του συνέχιζε να αλλάζει, με την παρουσιάστρια να γίνεται πιο προκλητική και πιο κτητική απέναντί του: «Μου επισήμαινε ότι έχει τέτοιες γνωριμίες που θα μπορούσε είτε να με διώξει από το κανάλι είτε να μου ανανεώσουν τη σύμβαση. Πως το σεξ είναι ένα πολύ βασικό στοιχείο στη ζωή της, ενώ μου ανέφερε και τα σεξουαλικά φορτισμένα όνειρά της. Μου μιλούσε ακόμη και για τις τεχνικές που είχε αναπτύξει στο σεξ».

Υποστηρίζει ακόμη ότι η παρουσιάστρια άρχισε να τον πολιορκεί, ακολουθώντας τον ακόμη και στις απογευματινές βάρδιές του, με αποτέλεσμα η συμπεριφορά της να γίνει αντικείμενο σχολιασμού στα πηγαδάκια των συναδέλφων τους.

Το ραντεβού για σεξ

Ο Δ.Ζ. στη συνέντευξη που μας παραχώρησε αναφέρεται σε συγκεκριμένες ημερομηνίες και μέρη, όσον αφορά την πρώτη σεξουαλική επαφή που είχε με την παρουσιάστρια.
Υποστηρίζει συγκεκριμένα ότι συνέβη στις 9 Σεπτεμβρίου 2019 στο πατρικό της σε νησί του Αργοσαρωνικού.

Είχε προηγηθεί συνομιλία μεταξύ τους μέσω κρυπτογραφημένης εφαρμογής που είχαν κατεβάσει στα κινητά τους τηλέφωνα.

Η παράνομη σχέση τους αποκαλύφθηκε όταν η σύζυγος του εικονολήπτη εντόπισε στην εφαρμογή τα μηνύματα που αντάλλασσαν οι δυο τους.

Ακολούθησαν δύσκολες στιγμές για το ζευγάρι, καθώς η σκηνοθέτιδα ζήτησε από τον σύζυγό της να εγκαταλείψει τη συζυγική στέγη, όντας εξοργισμένη από το περιεχόμενο των μηνυμάτων, ενώ εκείνος χρησιμοποίησε δικαιολογίες ότι δήθεν πρόκειται για μια εφαρμογή όπου διάφορες και διάφοροι ανταλλάσσουν ανώνυμα σεξουαλικά μηνύματα, χωρίς όμως να καταφέρει να γίνει πειστικός.

«Εφυγα λοιπόν από το σπίτι αφήνοντας πίσω μου ό,τι πολυτιμότερο μου έχει συμβεί στη ζωή μου, τον γιο μου, ηλικίας 12 ετών», καταλήγει ο εικονολήπτης



Η οργισμένη αντίδραση της σκηνοθέτιδας

Στο μεταξύ η σύζυγός του καταφέρνει να μπει στο προφίλ του εικονολήπτη στο Facebook και, υποδυόμενη τον άντρα της, να στείλει μήνυμα στην παρουσιάστρια, λέγοντάς της ότι «η γυναίκα μου βρήκε τα μηνύματα» με εκείνη να της απαντά «πού τα βρήκε;», δίχως φυσικά να γνωρίζει ότι απευθύνεται στη σκηνοθέτιδα.

Εξω φρενών η σύζυγος του εικονολήπτη, έχοντας επιβεβαιώσει την παράνομη σχέση του συζύγου της, άρχισε να στέλνει από το δικό της προφίλ υβριστικά μηνύματα προς την παρουσιάστρια, ενώ την ίδια στιγμή μετέφερε και στον δημοσιογράφο σύντροφό της όλες τις πικάντικες λεπτομέρειες από τις επικοινωνίες που είχε η παρουσιάστρια με τον κάμεραμαν.

Το αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν να της ζητήσει ο γνωστός για το ήθος του δημοσιογράφος να χωρίσουν, όπως και έγινε μέσα σε λίγες μόλις ώρες. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του εικονολήπτη, την επόμενη μέρα στο κανάλι η παρουσιάστρια του ζήτησε να διαψεύσει τα πάντα στη σύζυγό του, να προσπαθήσει να την πείσει λέγοντάς της πως πρόκειται για μια μεγάλη παρεξήγηση, αλλά και να στείλει μήνυμα στον δημοσιογράφο σύντροφό της και να του πει ότι όλα αυτά είναι μυθεύματα βγαλμένα από το μυαλό της σκηνοθέτιδας που ζηλεύει παράφορα τον άντρα της.

«Φυσικά, κανείς τους δεν μας πίστεψε και το αποκορύφωμα ήταν ένα μήνυμα της παρουσιάστριας προς το πρόσωπό μου, λέγοντάς μου τα εξής: “Να ξέρεις ότι η ζωή μου καταστράφηκε από μια τρελή και εσένα που δεν ήξερες τι είχες δίπλα σου και δεν προστάτευσες κανέναν. Ολοι εδώ μέσα ξέρουν. Και ο διασυρμός μου συνεχίζεται”», λέει ο εικονολήπτης.

Οι απειλές

Τις μέρες που ακολούθησαν το παράνομο ζευγάρι έπαψε να επικοινωνεί, ενώ ο κάμεραμαν έκανε προσπάθειες να ανακτήσει τη χαμένη επαφή με τη σύζυγό του. Μετά από μια συνάντησή τους αποφάσισαν από κοινού να επιστρέψει στη συζυγική στέγη, με τη σκηνοθέτιδα να ζητάει ξεκάθαρες εξηγήσεις.

Ωστόσο ο κάμεραμαν προσθέτει ότι η παρουσιάστρια δεν είδε με καλό μάτι την επιστροφή του στη γυναίκα και το παιδί του.

«Μόλις έμαθε ότι γύρισα σπίτι μου, μου έστειλε SMS, ρωτώντας με μονολεκτικά: “Επέστρεψες;”. Επειτα με πήρε τηλέφωνο απειλώντας με ότι θα τα πει όλα στη γυναίκα μου και ότι θα μου διαλύσει το σπίτι», υποστηρίζει ο ίδιος.

Στις 20 Οκτωβρίου αποφασίζει να ομολογήσει το ατόπημά του κατόπιν παρότρυνσης της συζύγου του και να της πει τα πάντα που αφορούσαν στην εξωσυζυγική του σχέση με την παρουσιάστρια. Παραδέχθηκε ότι όλα τα μηνύματα που είχε εντοπίσει η σύζυγός του στις συνομιλίες αφορούσαν εκείνη, δηλαδή την παρουσιάστρια και τον ίδιο.

Τα όσα ακολούθησαν έφεραν σε αρκετά δύσκολη θέση όλα τα εμπλεκόμενα πρόσωπα, όπως είχαμε αποκαλύψει στο φύλλο της περασμένης Κυριακής.

Ο ξυλοδαρμός και τα ασφαλιστικά μέτρα

Ο κάμεραμαν με τη σκηνοθέτιδα επισκέφτηκαν το σπίτι της παρουσιάστριας, χτύπησαν το κουδούνι και όταν κατέβηκε εκείνη κάτω, εκτυλίχθηκαν σκηνές απείρου κάλλους. Είχε προηγηθεί SMS προς την παρουσιάστρια που έλεγε: «Κατέβα κάτω, η γυναίκα μου με έδιωξε από το σπίτι».

Η σκηνοθέτιδα, από την πλευρά της, υποστηρίζει ότι η παρουσιάστρια τη γρονθοκόπησε, με αποτέλεσμα να υποβάλει μήνυση εναντίον της στο Α.Τ. Ακροπόλεως λίγη ώρα μετά.

º Την επόμενη κιόλας ημέρα τρεις αστυνομικοί αναζήτησαν, στο πλαίσιο του Αυτοφώρου, την παρουσιάστρια στο κανάλι όπου εργάζεται, ζητώντας της να τους ακολουθήσει στο Τμήμα.

Ωστόσο και η παρουσιάστρια αποφάσισε να απαντήσει με ασφαλιστικά μέτρα εναντίον του ζευγαριού, κατηγορώντας τους για προσβολή της αξιοπρέπειάς της, υποστηρίζοντας παράλληλα ότι τη χρησιμοποίησαν για να ανέβουν επαγγελματικά εκμεταλλευόμενοι τις γνωριμίες της, ενώ δεν παραδέχεται την παράνομη ερωτική σχέση που φέρεται να είχε αναπτύξει με τον εικονολήπτη, όπως υποστηρίζει ο τελευταίος.

Αναφέρει χαρακτηριστικά στην αίτηση των ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσε εναντίον του ανδρόγυνου: «Παρ’ όλη τη φαινόμενη πιεστική συμπεριφορά τους να συνάψουν στενές φιλικές σχέσεις με εμένα και τον κοινωνικό - επαγγελματικό περίγυρό μου, δεν μπορούσα να διανοηθώ αυτό που θα επακολουθούσε θέτοντας σε κίνδυνο τη σωματική μου ακεραιότητα, την οικογένειά μου, την προσωπικότητα και την εργασία μου».
Η παρουσιάστρια ζητάει μέσω των ασφαλιστικών μέτρων να απαγορευτεί στο ζευγάρι να την προσεγγίζει σε απόσταση μικρότερη των 50 μέτρων εντός των κτιριακών εγκαταστάσεων του καναλιού και σε απόσταση μικρότερη των 100 μέτρων οπουδήποτε αλλού, καθώς και να απαγορευτεί να προσβάλλουν την τιμή και την υπόληψή της ενώπιον τρίτων και προς εκείνη, με λόγια ή με έργα.

Η απάντηση της παρουσιάστριας

Το «ΘΕΜΑ» επικοινώνησε τηλεφωνικά με την παρουσιάστρια, ρωτώντας τη αν επιθυμεί να τοποθετηθεί αναφορικά με τους ισχυρισμούς και τις κατηγορίες που της προσάπτει ο εικονολήπτης. Αφού ευχαρίστησε για το γεγονός ότι επικοινωνήσαμε μαζί της, εξήγησε ότι δεν θέλει να τοποθετηθεί ωσότου ολοκληρωθεί η δικαστική διάσταση της αντιδικίας, επιφυλασσόμενη να μιλήσει σε μεταγενέστερο χρόνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου