Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

Αλέκα Καμηλά: Μία «γυναικάρα» είπε στον άντρα μου να με αφήσει σπίτι για να βγουν

Αλέκα Καμηλά: Μία «γυναικάρα» είπε στον άντρα μου να με αφήσει σπίτι για να βγούν
Ήμουν έγκυος τότε, λέει η παρουσιάστρια
Συνέντευξη στο περιοδικό «You» έδωσε η Αλέκα Καμηλά και μεταξύ άλλων θυμήθηκε το έντονο φλερτ που δέχτηκε ο σύζυγός της, μπροστά στα ίδια της τα μάτια.

«Όλες μου οι φίλες μου λένε: «Τι ωραίος που είναι ο άντρας σου», αλλά δεν με πιάνει ζήλια. Χαίρομαι γιατί και εμένα μου αρέσει ο άντρας μου πολύ. Παλιότερα όμως στην Αμερική είχα σκάσει. Ο τρόπος που εκδηλώνονται οι Αμερικανίδες είναι τρελός. Ορμούσαν, στήνονταν έξω από το σπίτι», εξήγησε στο εβδομαδιαίο περιοδικό.

Μάλιστα η παρουσιάστρια εξομολογήθηκε: «Θυμάμαι ένα περιστατικό. Ήμουν έγκυος στο δεύτερο παιδί. Ήταν Πρωτοχρονιά και είχαμε βρεθεί σε ένα κάλεσμα. Φεύγοντας περιμένουμε έξω και έρχεται μια «γυναικάρα» μαζί με τη φίλη της επίσης «γυναικάρα» και εγώ σαν μπαλόνι δίπλα. Τον κοιτάζει μέσα στα μάτια και του λέει: «Τι είναι αυτή δίπλα σου;». Εκείνος δεν μίλησε, ντράπηκε. Σου λέει θα γίνει μαλλιοτράβηγμα. Και συνεχίζει να του λέει: «Δεν πας να την αφήσεις σπίτι να βγούμε;». Μου κόπηκαν τα πόδια, αλλά τι να κάνω. Εκείνος δεν έδωσε σημασία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου