Σύμφωνα με πηγές προσκείμενες στην έρευνα
Όταν ο κυβερνήτης κατάφερε να επιστρέψει στη θέση του ήταν ήδη πολύ αργά για να σωθεί το αεροσκάφος.
Οι λεπτομέρειες που έρχονται σταδιακά στο φως για τις τελευταίες στιγμές της πτήσης QZ8501 επικεντρώνονται κυρίως στη συντήρηση τους αεροσκάφους, τις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν και την εκπαίδευση του πληρώματος, μολονότι Ινδονήσιοι αξιωματούχοι έχουν τονίσει δημοσίως ότι ακόμη είναι πολύ νωρίς για να εξαχθούν συμπεράσματα.
Το Airbus A320 κατέπεσε στη Θάλασσα της Ιάβας ενώ κατευθυνόταν από τη Σουραμπάγια της Ινδονησίας στη Σιγκαπούρη, στις 28 Δεκεμβρίου 2014, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν και οι 162 επιβαίνοντες σε αυτό.
Το αεροσκάφος αντιμετώπιζε προβλήματα με ένα κομπιούτερ ελέγχου της πτήσης για πάνω από μία εβδομάδα.
Σύμφωνα με μία πηγή, ο κυβερνήτης είχε πετάξει με το αεροπλάνο αυτό, ενώ ήδη είχε εμφανίσει το πρόβλημα, λίγες ημέρες πριν από το δυστύχημα.
Η AirAsia διευκρίνισε ότι δεν μπορεί να σχολιάσει την πληροφορία αυτή ενώ είναι σε εξέλιξη η έρευνα που διεξάγει η Εθνική Επιτροπή Ασφάλειας των Μεταφορών της Ινδονησίας.
Σύμφωνα πάντως με το πρακτορείο Ρόιτερς το συγκεκριμένο πρόβλημα και ο τρόπος με τον οποίο το χειρίστηκαν οι πιλότοι φαίνεται ότι βρίσκεται στο επίκεντρο της έρευνας.
Το πρακτορείο Μπλούμπεργκ ανέφερε την Παρασκευή ότι οι πιλότοι αρχικά προσπάθησαν να επανεκκινήσουν το κομπιούτερ και στη συνέχεια τράβηξαν τον ασφαλειοδιακόπτη για να το αποσυνδέσουν.
Πηγές προσκείμενες στην έρευνα είπαν ότι με το θέμα φαίνεται πως ασχολήθηκε ο Ινδονήσιος κυβερνήτης Ιριγιάντο, την ώρα που ο λιγότερο έμπειρος συγκυβερνήτης, ο Γάλλος Ρεμί Πλεζέλ, πετούσε το αεροπλάνο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου