Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

Κύριε Δημήτρη Μάρκου, 
Μέσα στις λίγες μέρες που είσαι δήμαρχος και έφυγες από την ανεργία μάζεψες όλους τους γνωστούς κλακαδόρους για να κάνεις δημοτικά συμβούλια λες και είμαστε στο 1980 με φωνές και αλητείες. Επιστρατεύσατε ακόμη και τις συζύγους σας. Εσείς μπορείτε να με αποκαλείτε "ντενεκέ" αλλά είμαι καλά γανωμένος και θόρυβο να κάνω και λάθος να κάνω και νερό να μεταφέρω και φυτά να μεγαλώνω είμαι χρήσιμος. Μόνο που εσείς είστε τόσο σκουριασμένοι που δεν κάνετε για τίποτα ούτε για θόρυβο.
Εσείς εάν θέλετε να διοικήσετε με τραμπουκισμούς, αλητείες, μηνύσεις και φωνές είναι επιλογή σας και κρίνεστε από το κόσμο. 
Ο κύριος Γιαννάτος λέει ότι είμαι διαπλεκόμενος. Υπάρχουν, όμως τα αποδεικτικά για το ποιοι από εσάς είστε διαπλεκόμενοι εκτός από μένα που δεν ήμουνα πότε μέσα στα δημοτικά πράγματα. 
Έχω εδώ το έγγραφο που σας ζήτησα κάποια πράγματα κι εσείς, σαν κανονικός δικτάτωρ, δώσατε εντολή τους υπαλλήλους να μη δώσουν τίποτα και με αυτό τον τρόπο τους εμπλέξατε και αυτούς στο σκοτάδι σας. Ο δημοτικός σύμβουλος έχει το δικαίωμα, από το νόμο, να έχει πρόσβαση σε ότι πληροφορία ζητήσει. Έχει περάσει δυο μήνες και ακόμη δεν έχω πάρει απάντηση.  Για τον απλό λόγο ότι θέλετε να τα κρατήσετε κρυφά. Να μην γίνουν γνωστά στους δημοτικούς συμβούλους και τα φέρουν σαν ερωτήσεις στο Δ.Σ. και αναγκαστείτε να ξεγυμνωθείτε. Τι πρέπει να γίνει να καταφύγουμε σε εισαγγελικές παραγγελίες ή θα συμμορφωθείτε; Μου αρνείστε το δικαίωμα να είμαι ενημερωμένος να μπορώ να είμαι εντάξει στα καθήκοντά μου.
Εγώ είμαι ένας δεν μπορώ να κάνω απολύτως τίποτα και το γνωρίζω. Εσείς έχετε την απόλυτη εξουσία. Δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν κρατούσες.
Εγώ σαν Μαρλαντής αυτά που υποσχέθηκα στους ψηφοφόρους μου αυτά προσπαθώ να εφαρμόσω. Εσύ Δημήτρη Μάρκου και όλη η κομπανία έχετε αρχίσει τις κωλοτούμπες ακόμα κι εκείνος ο καημένος ο Χρήστος Μάρκου σας ειρωνεύτηκε με τον προϋπολογισμό περάσατε το δικό του, κατάπτυστο προϋπολογισμό και το ψηφίσατε εσείς η νέα δήθεν δημοτική αρχή. Φυσικά η συμπεριφορά που επιδείξατε στο σχετικό δημοτικό συμβούλιο σας εξυπηρέτησε γιατί χάθηκε το νόημα δεν ήσασταν υποχρεωμένοι να απαντήσετε σε τίποτα και γενικά μέσα "στη βαβούρα χαίρεται ο λύκος". Αυτά τα πρόσφατα γεγονότα με υποχρεώνουν να δημοσιοποιώ όσα βλέπω και καταλαβαίνω στους δημότες, δεν είμαι υποχρεωμένος να τα συζητάω μόνο εδώ, μεταξύ μας. Ο κόσμος από που θα τα μάθει; Εδώ στο δημοτικό συμβούλιο έχετε την πλειοψηφία  και ότι φέρετε το ψηφίζετε. Εμένα, όμως με απασχολεί το αποτέλεσμα για τον τόπο. Μόνο οι δημότες υπάρχουν κι δημότες πρέπει να είναι ενημερωμένοι για το τι συμβαίνει σε κάθε δημοτικό συμβούλιο. Πρέπει να ξέρουν ότι "ο βασιλιάς είναι γυμνός", αποδεικνύεστε λίγοι για την θέση και στο αξίωμα που σας έδωσαν οι δημότες. Έχετε αλλάξει! Είσαστε ανίκανοι να υπερασπίσετε τη διαφάνεια που εσείς υποσχεθήκατε όπως ότι θα πάνε στα τοπικά συμβούλια οι αρμοδιότητες που ορίζει ο νόμος. Τώρα αρχίσαμε τις κωλοτούμπες. 
Ο κ. Γιαννάτος  θύμωσε όταν αναφερθήκαμε στο 800 χιλιάρικα που προβλέπεται να διαχειριστεί. Το μόνο που είχε να πει ήταν η γνωστή καραμέλα για δουλειές που έκανα με το Δήμο. Αν έγιναν παράνομα ή παράτυπα είμαι έτοιμος να το αντιμετωπίσω στις δικαστικές αίθουσες, εσείς είσαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσετε τους ψηφοφόρους σας με αυτά που κάνετε εδώ μέσα; Η συμπεριφορά σας ήταν απαράδεκτη. Έχουμε πέντε χρόνια μπροστά μας. Σας παρακαλώ τουλάχιστον συμμορφωθείτε. Θα ήταν περιττή κάθε παρέμβαση μου αν δημοσιεύατε όλα τα πρακτικά στη σελίδα του δήμου. Άλλα φοβάστε, τη διαφανεία, την δημοσιότητα και την κριτική του κόσμου.
Ναι εγώ γράφω ότι θέλω να πω γιατί ούτε κρατικός υπάλληλος είμαι ούτε συνταξιούχος. Πρέπει να γράφω τα "γονατογραφήματά μου" όταν έχω χρόνο, στο κάτω κάτω δεν είναι ο προϋπολογισμός του Δήμου. Ο χρόνος μου είναι πολύ περιορισμένος και δεν ξέρω αν θα μου επιτρέπετε να ξαναμιλήσω εδώ, στο δημοτικό συμβούλιο. 

Η μοναδική μου υποχρέωση είναι να ενημερώνω τους δημότες για αυτά που βλέπω και για αυτά που κάνετε. Εσείς έχετε 5 χρόνια μέχρι να ξαναθυμήθητε ποιοι σας εξέλεξαν. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου