Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

Αλεξάνδρα Παλαιολόγου: Ο χωρισμός ήταν βαρύτερος απ’ ό,τι περίμενα

Αλεξάνδρα Παλαιολόγου: Ο χωρισμός ήταν βαρύτερος απ’ ό,τι περίμενα
Για την απόφαση του διαζυγίου της με τον Βαγγέλη Μητρογιάννη και για τη δημοσιότητα που πήρε ο χωρισμός τους μίλησε η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου στο «Join Us».
«Στα προσωπικά μου έχω αυτόν τον παρορμητισμό. Λέω: "Εντάξει τι θα πάθεις! Το πολύ πολύ να πληγωθείς, να πονέσεις, ανθρώπινα πράγματα δηλαδή". Έχω πληγωθεί πολύ. Ο χωρισμός ήταν βαρύτερος απ’ ό,τι περίμενα. Συνέβη με έναν περίεργο τρόπο, ενώ θα προτιμούσα να συμβαίνει με έναν πιο σιωπηλό τρόπο. Εγώ είμαι του 'τα εν οίκω μη εν δήμω'» εξομολογήθηκε η ηθοποιός, ενώ συμπλήρωσε: «Οι καταστάσεις αυτές είναι καμιά φορά περίεργες και οι άνθρωποι φτάνουν σε ακρότητες που δεν συνηθίζουν και δε μπορούν να διαχειριστούν ούτε και οι ίδιοι καλά τα πράγματα. Οπότε... Πίστευα πως δεν θα το έκανε ποτέ. Κι όμως φτάνει στο σημείο να το κάνει. Ήμασταν μαζί 3 χρόνια. Προφανώς για να τελειώσει ένα πράγμα οι συνθήκες δεν είναι καλές. Πιστεύω ότι αν αφήσεις άλλα πράγματα να παρεισφρήσουν στη σχέση, όπως η ρουτίνα, η καθημερινότητα, να μην λύνεις τα πράγματα δηλαδή, εκεί είναι όλο το θέμα. It takes two to tango. Και, όχι! Δεν ήμουν εγώ που δεν τα έκανα καλά- δεν τα κάναμε καλά».

Για την προσωπική της ζωή σήμερα, η ηθοποιός είπε: «Δεν ονειρεύομαι οικογένεια και παιδιά. Καθόλου. Ονειρεύομαι μία ισορροπημένη συντροφική ζωή. Δεν είμαι από τις γυναίκες που ονειρεύονται να κάνουν μωρά στη ζωή τους. Αν προκύψει, ωραία, ευχαρίστως. Αν δεν κάνω, δεν θα το βάλω και μαράζι. Αλλά από μικρή δεν με σκεφτόμουν με μωρά. Τον γάμο τον ήθελα γιατί έχει κάτι ρομαντικό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου