Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

Email αλά ελληνικά

Εάν έπρεπε κάποιος να επιλέξει τους βασικότερους εκπροσώπους της εγχώριας startup σκηνής, θα έβαζε σίγουρα ανάμεσά τους και τον Παναγιώτη Μελισσαρόπουλο.
Συνιδρητής του Moosend, της υπηρεσίας που επιτρέπει την αποστολή μαζικών newsletter για επαγγελματικoύς σκοπούς, μένει μακριά από βαρύγδουπους τίτλους και προτιμά να συστήνεται ως ο Business Dude της υπηρεσίας. Δίπλα του βρίσκεται η Σοφία Αναδιώτου, υπεύθυνη πωλήσεων της πλατφόρμας, που αν και σπούδασε Φιλολογία, ολοκλήρωσε ένα ΜΒΑ με εξειδίκευση στο International Marketing Management «γιατί οι επιχειρήσεις της ταίριαζαν καλύτερα από τη σχολική τάξη». Αποφασίσαμε λοιπόν να συναντήσουμε τους δύο τους και να τους ζητήσουμε περισσότερες πληροφορίες για την υπηρεσίας τους.



Τι είναι το Moosend και σε ποιους απευθύνεται;
To Moosend είναι μια email marketing υπηρεσία, από τις λίγες που υπάρχουν διεθνώς, που έχει αναπτυχθεί εξολοκλήρου στην Ελλάδα. Απευθύνεται σε επιχειρήσεις που επικοινωνούν με τους πελάτες ή συνδρομητές ή με τα μέλη τους μέσω E-mail, και τους ανακοινώνουν είτε τα νέα ή τις προσφορές τους. Μέσω της πλατφόρμας του Moosend μπορεί να πραγματοποιήσει κανείς μια αποστολή email newsletter σε χιλιάδες ή και εκατοντάδες χιλιάδες μέλη πολύ γρήγορα και με τη σιγουριά ότι θα παραδοθεί. Στη συνέχεια να δει κάποια στατιστικά σχετικά με το ποσοστό που άνοιξε το newsletter, το ποσοστό που πάτησε σε κάποια links για να προχωρήσει προς το site του, να εντοπίσει τους πιο πιστούς του χρήστες και αναγνώστες, να δει τι ποσοστό χρησιμοποιεί κινητή συσκευή ή σταθερό υπολογιστή προκειμένου να στοχεύσει καλύτερα στο κοινό του. Κι όλα αυτά εξαιρετικά οικονομικά.

Πως σας ήρθε η ιδέα της δημιουργίας του;
Ο τομέας του email marketing είναι ταχύτατα αναπτυσσόμενος διεθνώς και προσφέρει πολλά οφέλη στις επιχειρήσεις που επενδύουν σε αυτό. Σύμφωνα με τα trends του κλάδου, είναι χαρακτηριστικό ότι το 2012 εστάλησαν περίπου 3,3 δισεκατομμύρια emails ανά τον κόσμο, και η πρόβλεψη για το 2016 είναι ότι θα φτάσουν τα 4,3 δισεκατομμύρια emails. Ένας απλός χρήστης, ιδιώτης, μέχρι το τέλος του 2014 θα έχει λάβει περίπου 9.000 emails μέσα σε ένα χρόνο στο inbox του. Οπότε το να δημιουργήσουμε μια υπηρεσία που να βοηθά στην αποστολή και διαχείριση email newsletter, αφορούσε έναν κλάδο που δείχνει να έχει μεγάλη προοπτική και ανάπτυξη. Σε αυτή την προσπάθεια λάβαμε ως παράδειγμα άλλες υπηρεσίες που υπάρχουν διεθνώς σε αυτό τον κλάδο, αλλά καταφέραμε να διαφοροποιηθούμε τόσο στο κομμάτι της εμπειρίας του χρήστη, όσο και στις προσφερόμενες υπηρεσίες και πληροφορίες που μπορεί να λάβει κανείς μετά από κάθε αποστολή email newsletter, ώστε να έχει πολύ αξιόπιστη και χρήσιμη πληροφόρηση.

Εχετε καταφέρει να περάσετε στην κερδοφορία;
Είμαστε κερδοφόροι από την πρώτη χρονιά λειτουργίας μας. Στα επόμενα σχέδιά μας είναι η ανάπτυξη των αγορών του εξωτερικού, που δείχνουν μεγαλύτερη εξοικείωση με το αντικείμενο και η στρατηγική τους εστιάζει πολύ στο Email Newsletter, και πώς μπορεί να αξιοποιηθεί για την ανάπτυξη της επιχείρησης.

Ποιο είναι το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα σε σχέση με αντίστοιχες υπηρεσίες του εξωτερικού;
Κατά τη δημιουργία της πλατφόρμας, σίγουρα λάβαμε υπ’ όψιν μας υπηρεσίες που υπάρχουν διεθνώς. Ωστόσο στην πορεία καταφέραμε να διαφοροποιηθούμε τόσο στο κομμάτι της εμπειρίας του χρήστη, όσο και στις προσφερόμενες υπηρεσίες και πληροφορίες που μπορεί να λάβει κανείς μετά από κάθε αποστολή Email Newsletter, καθώς επίσης και στο τελικό κόστος. Με έναν εξαιρετικά ανταγωνιστικό τιμοκατάλογο, και με μια πολύ αξιόπιστη υπηρεσία, μπορούμε να πούμε πως έχουμε προβάδισμα έναντι πολλών ανταγωνιστών μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου