Η BMW, μαζί με την πρόγευση της Σειράς 3 plug-in hybrid, παρουσίασε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης Group Innovation Days 2014, την πρωτότυπη Σειρά 5 GT με eDrive και τεχνολογία
Twin Power Turbo. Διαθέτει συνδυαστική ισχύ άνω των 680 ίππων και ροπή που ξεπερνά τα 1.015 Nm.
Οι ηλεκτρικοί κινητήρες του υβριδικού της συστήματος παίρνουν την ενέργειά τους από μπαταρίες ιόντων λιθίου 20 kWh, οι οποίες έχουν τοποθετηθεί τόσο στο πίσω μέρος της κεντρικής κονσόλας όσο και κάτω από τα πίσω καθίσματα.
Με πλήρη φόρτιση των μπαταριών της, η υβριδική Σειρά 5 GT έχει ηλεκτρική αυτονομία έως και 100 χλμ. Ο συμβατικός κινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια ρεύματος, ενώ μπορεί και να προσδώσει επιπλέον ισχύ στον εμπρόσθιο άξονα. Οι πίσω τοποθετημένοι ηλεκτρικοί κινητήρες κινούν τους πίσω τροχούς μέσω ενός πολύστροφου κιβωτίου.
Όταν, πάλι, το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται ως υβριδικό, η αυτονομία του είναι πάνω από 595 χλμ. Υπάρχει και ένας ηλεκτρικός κινητήρας μπροστά, ο οποίος λειτουργεί μέσω του αυτόματου κιβωτίου των 8 σχέσεων, μετατρέποντας έτσι το αυτοκίνητο όταν χρειάζεται σε τετρακίνητο.
Πηγή: autotriti.gr
Twin Power Turbo. Διαθέτει συνδυαστική ισχύ άνω των 680 ίππων και ροπή που ξεπερνά τα 1.015 Nm.
Οι ηλεκτρικοί κινητήρες του υβριδικού της συστήματος παίρνουν την ενέργειά τους από μπαταρίες ιόντων λιθίου 20 kWh, οι οποίες έχουν τοποθετηθεί τόσο στο πίσω μέρος της κεντρικής κονσόλας όσο και κάτω από τα πίσω καθίσματα.
Με πλήρη φόρτιση των μπαταριών της, η υβριδική Σειρά 5 GT έχει ηλεκτρική αυτονομία έως και 100 χλμ. Ο συμβατικός κινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια ρεύματος, ενώ μπορεί και να προσδώσει επιπλέον ισχύ στον εμπρόσθιο άξονα. Οι πίσω τοποθετημένοι ηλεκτρικοί κινητήρες κινούν τους πίσω τροχούς μέσω ενός πολύστροφου κιβωτίου.
Όταν, πάλι, το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται ως υβριδικό, η αυτονομία του είναι πάνω από 595 χλμ. Υπάρχει και ένας ηλεκτρικός κινητήρας μπροστά, ο οποίος λειτουργεί μέσω του αυτόματου κιβωτίου των 8 σχέσεων, μετατρέποντας έτσι το αυτοκίνητο όταν χρειάζεται σε τετρακίνητο.
Πηγή: autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου