Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Φτιάχνοντας..."ωτία" ποντιακά!

Μαγειρεύουμε με την γειτόνισσα...
Τα "ωτία" ίσως δεν τα έχετε δοκιμάσει, πάντως εγώ προσωπικά τα αγαπώ πολύ και κάθε φορά που κάποια
φίλη Πόντια τα φτιάχνει μου φέρνουν. Κάποτε δοκίμασα να τα κάνω μα δεν τα πολυκατάφερα και είμαι από τους.."οπτικούς" ανθρώπους. προτιμώ να δω κάτι για να το φτιάξω.

Όλα τα μέτρησε με ένα απλό "μετρίδι"...ένα κουπάκι γιαούρτι όπως κάνω εγώ με τα τυροπιτάκια κουρού!
Υλικά:
1 κεσεδάκι γιαούρτι στραγγιστό (αγγελαδίτσα)
1 κεσεδάκι ζάχαρη λίγο πιο γεμάτο
3 αυγά (μεγάλα)
1 πρέζα αλάτι.
1 κουταλάκι σόδα
1 φλυτζανάκι μικρό του καφέ με χυμό πορτοκαλιού για να διαλύσουμε τη σόδα
Αλεύρι ΓΟΧ όσο πάρει.(περίπου 1 κιλό)
Δεν χρειάστηκε ούτε μίξερ φίλοι μου. Σε μία λεκανίτσα έβαλε το γιαούρτι, τα αυγά τα χτύπησε με το ..πιρούνι και έβαλε και τη ζάχαρη συνεχίζοντας το χτύπημα!!!!
Πρόσθεσε το αλάτι, τη σόδα μέσα στο χυμό και κοσκίνισε το αλεύρι μέσα σε αυτό το μείγμα. Το ζύμωσε με το χέρι μέχρι να ξεκολλάει η ζύμη και κάνοντας την μία μπάλα την άφησε σκεπασμένη με μία πετσέτα να..ξεκουραστεί όσο εμείς πίναμε ένα καφεδάκι!
 Μετά χώρισε τη ζύμη σε 3 μέρη τα σκέπασε πάλι και άνοιξε το ένα σε ένα σχετικά μικρό φύλλο πάχους περίπου 4-5 χιλιοστών όπως βλέπετε στην εικόνα.
Την έκοψε λωρίδες και κομματάκια, τους έκανε μία χαραγματιά στη μέση κι ...εγώ..έκανα τη τεράστια δουλειά να περάσω τη μία άκρη μέσα από τη τρύπα..κατακουράστηκα η αφιλότιμη!
Μου είπε ότι πρέπει να φτιαχτούν όλα , τα βάλαμε στη σειρά τα σκεπάσαμε σε 3..πατώματα με μία πετσέτα μη ξεραθούν μέχρι να ζεσταθεί το λάδι γιατί εγώ λόγω κουζίνας φυσικού αερίου το λαδί μου ζεσταίνεται αμέσως.
Έγιναν 104 κομμάτια φίλοι μου και όλη η η διαδικασία ( και ο καφές που ήπιαμε) κράτησε μόλις 1 ώρα!
Είχα βάλει καθαρό καλαμποκέλαιο σε μία κατσαρόλα και ρίχναμε μέσα τα φιογκάκια ανά 5-6 κομμάτια και τα βγάζαμε ροδοκόκκινα χωρίς να ψηθούν πολύ γιατί όπως μου είπε αν ψηθούν πολύ την επόμενη μέρα είναι ξερά ενώ αν τα βγάλουμε απλά ροδοκόκκινα είναι σαν κεκάκια.
Γεμίσαμε ένα ταψί..και μου σύστησε μόλις κρυώσουν να τα βάλω στη..κατάψυξη! όμως δεν σκέφτηκε ότι το δικό μου σπίτι είναι...πέρασμα κόσμου και σας διαβεβαιώ ότι μέχρι το βράδυ στο ταψί έμεινα λίγα για να τα πάω σήμερα στη καλή μου γειτόνισσα στο κτήμα να τα δοκιμάσει.
Φίλοι μου αν σας αρέσει το μικρό αυτό...υπόγλυκο...γλυκάκι που είναι ιδανικό για παιδάκια και για καφέ σας το συνιστώ, είναι τα υλικά φθηνά και γίνονται πανεύκολα .

Από τη καλή μας φίλη:  αχτίδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου