Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

Έλενα Ράπτη: Θέλω να κάνω παιδιά

Έλενα Ράπτη: Θέλω να κάνω παιδιά
Τι είπε στην εκπομπή «Σπίτι μου, σπιτάκι μου»;
Στην Κωνσταντίνα Σπυροπούλου παραχώρησε συνέντευξη η Έλενα Ράπτη και μίλησε για τα επόμενα επαγγελματικά της σχέδια αλλά και για την προσωπική της ζωή.

Η πολιτικός που το τελευταίο διάστημα έχει απασχολήσει αρκετά τον Τύπο, εξαιτίας της σχέσης που διατηρεί με τον τραγουδιστή Λούκα Γιώρκα, αποκάλυψε στην κάμερα της εκπομπής «Σπίτι μου, σπιτάκι μου» πως θέλει να δημιουργήσει την δική της οικογένεια και να κάνει σύντομα παιδιά: «Δεν έχω αποκτήσει ακόμα τα δικά μου παιδιά. Είναι κάτι που θέλω κι εύχομαι να το υλοποιήσω σύντομα».

Η Έλενα Ράπτη, ωστόσο, δεν θέλησε να σχολιάσει την σχέση της με τον Λούκα Γιώρκα μιας και όπως είπε δεν πιστεύει πως αφορά τον κόσμο.

Τέλος όσον αφορά την πολιτική της καριέρα είπε: «Καθώς περνούν τα χρόνια νιώθω ότι ο κόσμος αντιλαμβάνεται το έργο μου κι, έτσι, το άγχος μειώνεται. Ίσως τώρα υπάρχει περισσότερος «χώρος» για τις προσωπικές μου επιλογές, που πριν δεν τις επέτρεπα στον εαυτό μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου