Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2023

Τουρκία: Πήγε να μείνει στο σπίτι του πρώην συζύγου της και της έριξε καυτό νερό

 Η 25χρονη μητέρα δύο παιδιών, Αλέβ Αλτούν, γλίτωσε από σεισμό στην Τουρκία, όχι όμως από τον πρώην σύζυγό της καθώς κατέληξε στο νοσοκομείο με εγκαύματα στο πρόσωπο, το στήθος και τα χέρια αφού της παρείχε καταφύγιο και στη συνέχεια, της έριξε καυτό νερό στο πρόσωπο την ώρα που κοιμόταν.Πιο συγκεκριμένα, η 25χρονη Αλέβ Αλτούν, η οποία βίωσε τον σεισμό στο Χατάι, δεν μπόρεσε να ξεφύγει από τη βία του πρώην συζύγου της, με τον οποίο χώρισε πριν από 9 μήνες. Η νεαρή γυναίκα άρχισε να μένει στο σπίτι του πρώην συζύγου της με τα δύο παιδιά της (ηλικίας 4 και 2 ετών) μετά τον σεισμό, επειδή πίστευε ότι ήταν πιο ασφαλές.




Η 25χρονη Αλέβ Αλτούν






Ο πρώην σύζυγός της Σάβας Αλτούν της έριξε ζεστό νερό ενώ εκείνη κοιμόταν. Η γυναίκα ξύπνησε από τους πόνους και πριν συνειδητοποιήσει τι είχε συμβεί, ο πρώην σύζυγός της έφυγε με τα παιδιά της ενώ άρπαξε και χρήματα που είχε στο πορτοφόλι της και έφυγε τρέχοντας. Η Αλέβ, η οποία περπάτησε μέχρι το σπίτι της μητέρας της με σοβαρά εγκαύματα, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο από τους γείτονές της όπου υποβλήθηκε σε θεραπεία.



Στη συνέχεια, η αστυνομία συνέλαβε τον πρώην σύζυγό της ο οποίος στην κατάθεσή του, ισχυρίστηκε ότι το ζεστό νερό έπεσε πάνω της λόγω των μετασεισμών.


Η 25χρονη Αλέβ Αλτούν και ο πρώην σύζυγός της



«Μου έριξε βραστό νερό στο κεφάλι με μια κατσαρόλα ενώ κοιμόμουν. Ξύπνησα με φρίκη, μου είπε: "Προσευχήσου που δεν σε σκότωσα''. Θέλω δικαιοσύνη, είμαι μόνη μου με τα παιδιά μου, σας παρακαλώ βοηθήστε με, είμαι πολύ απελπισμένη» κατέθεσε από την πλευρά της η 25χρονη.

Γιατί πήγε να μείνει στον πρώην της

Η 25χρονη τερμάτισε τον 9ετή γάμο της πριν από 9 μήνες επειδή δεν μπορούσαν να τα βρουν. Η Altun έζησε τον σεισμό στο Hatay μαζί με τα δύο παιδιά της ηλικίας 4 και 2 ετών.

Όταν το σπίτι της υπέστη σοβαρές ζημιές, μετακόμισε με τα παιδιά της στην αδελφή της. Ο 37χρονος πρώην σύζυγός της, ο οποίος εργαζόταν ως κουρέας στο Κουβέιτ, επέστρεψε στην Τουρκία λόγω του σεισμού και είπε στην πρώην σύζυγό του: «Ας κάνουμε ειρήνη, το σπίτι μας δεν υπέστη ζημιές, ας ζήσουμε με τα παιδιά μας».

Η 25χρονη, η οποία δέχτηκε να συμφιλιωθεί και εγκαταστάθηκε στο σπίτι του πρώην συζύγου της επειδή βρισκόταν σε δύσκολη κατάσταση, ξύπνησε με τρομερό πόνο τη νύχτα της 19ης Φεβρουαρίου.

Ο πρώην σύζυγός της, μετά την επίθεση, άφησε τα παιδιά στην αδελφή της και προσπάθησε να διαφύγει αλλά συνελήφθη από την αστυνομία και τα παιδιά επέστρεψαν κοντά στη μητέρα τους.







Η Αλέβ εξήγησε το φρικτό περιστατικό που βίωσε: «Το σπίτι μας υπέστη σοβαρές ζημιές λόγω του σεισμού, έπρεπε να το εκκενώσουμε. Πήγα στο σπίτι της αδελφής μου με τα δύο μου παιδιά την επομένη του σεισμού, μείναμε εκεί για 9 ημέρες. Ο πρώην σύζυγός μου είπε: "Ας κάνουμε ειρήνη, το σπίτι μας είναι αντισεισμικό, δεν υπάρχει ούτε μια ρωγμή, ας μείνουμε με τα παιδιά μας". Πήγαμε στο σπίτι για να μην έχουν τα παιδιά κανένα πρόβλημα. Δεν είχαμε καμιά διαφωνία τις πρώτες 3 ημέρες. Στο τέλος της τρίτης ημέρας, ενώ κοιμόμουν, μου έριξε βραστό νερό στο κεφάλι με μια κατσαρόλα. Ξύπνησα με τρόμο, μου είπε: "Προσευχήσου που δεν σε σκότωσα". Ο λόγος ήταν ότι στεκόμουν όρθια μετά το διαζύγιό μου και είχα φίλους. Με εκδικήθηκε».


Η 25χρονη Αλέβ Αλτούν μετά την επίθεση

Αναφέροντας ότι ο πρώην σύζυγός της ήταν ο γιος του θείου της, η 25χρονη δήλωσε ότι υπέβαλε μήνυση και είπε: "Μετά από αυτή τη φρίκη που βίωσα, όταν προσπαθούσα να πάω στο σπίτι της μητέρας μου, έστειλε τον γείτονά μας και μου είπε: "Μην κάνεις μήνυση εναντίον του''».

«Ξυπνήσαμε από τις κραυγές της κόρης μου»



Από την πλευρά της, η μητέρα της δήλωσε ότι η κόρη της είχε υποστεί βία από τον σύζυγό της καθ' όλη τη διάρκεια του γάμου τους και είπε: «Χτυπούσε την κόρη μου ακόμη και όταν ήταν έγκυος, προσπάθησε να τη στραγγαλίσει και της έβαλε όπλο στο κεφάλι. Η κόρη μου ερχόταν πολλές φορές σε μένα, μερικές φορές ξυπόλητη. Και μετά, ευτυχώς κατέθεσε αίτηση διαζυγίου αλλά τώρα της έριξε καυτό νερό. Ξυπνήσαμε από τις κραυγές της κόρης μου, ήρθε στο σπίτι μας με τα πόδια. Ήμουν έτοιμη να λιποθυμήσω όταν είδα την Αλέβ έτσι. Ήταν βρεγμένη, έτρεμε από τον πόνο. Η κόρη μου φώναζε: "Πηγαίνετε με στον γιατρό, με εκδικήθηκε"».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου