Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2023

Πορφυράκης για Τερζή: «Είχε έναν πάκο πενηντάρικα μπροστά του, μας έδινε δύο για να πιούμε μπίρα»

 Ο Βασίλης Πορφυράκης παραχώρησε μία συνέντευξη για την εμπειρία του από το J2US, τη σχέση του με τη Ματίνα Νικολάου, αλλά και τη συνεργασία του με τον Πασχάλη Τερζή.Για τον τελευταίο μάλιστα, αποκάλυψε στην κάμερα του «Ποιος είναι πρωινιάτικα» και μία άγνωστη ιστορία από τα παλιά, όταν εμφανιζόταν σε μαγαζί μαζί του.

«Όταν πρωτομπήκα στα μπουζούκια ήταν το 2001 με τον Πασχάλη Τερζή. Ήταν μοναδικός άνθρωπος. Ήμασταν 20 σερβιτόροι, 20 βοηθοί και 20 λουλουδούδες και, όταν τελείωσε το πρόγραμμα εκείνη τη χρονιά, είπε "φωνάξτε όλους τους βοηθούς στο καμαρίνι"» είπε αρχικά, ο Βασίλης Πορφυράκης και πρόσθεσε: «Είχε έναν πάκο πενηντάρικα ο Τερζής μπροστά του, έπιανε δύο πενηντάρικα, μας τα έδινε και έλεγε "αυτά για να πιείτε μια μπύρα, σας ευχαριστώ πολύ γιατί ξέρω ότι εσείς είστε αυτοί που κουράζονται για να ευχαριστηθεί ο κόσμος"».Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, ο τραγουδιστής είπε: «Ξεκίνησα ως σερβιτόρος στη νύχτα. Ήμουν πιτσιρίκος, όταν ξεκινούσε ο Νίκος Βέρτης, όταν έβγαινε και έλεγε 3 τραγούδια στο Ρόδον».

Για τη μητέρα του, ανέφερε: «Η μητέρα μου ήταν φλαουτίστα. Αυτή μου έχει δώσει και το ταλέντο που το δουλεύω για να κάνω την καριέρα που επιθυμώ. Είναι ο άγγελός μου. Προσφάτως έχασα και τη γιαγιά μου, οπότε έχω δύο αγγελούδια εκεί πάνω».

Τέλος, για τη σύντροφό του, Ματίνα Νικολάου, δήλωσε: «Η δουλειά μας είναι μαραθώνιος. Μας βοήθησε το J2US, γιατί εγώ έδειξα πέντε πράγματα παραπάνω αλλά και η Ματίνα έβγαλε λίγο από πάνω της τον ρόλο της Βάνιας».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου