Αναλογιζόμενοι τι χρεώνει η Bugatti για μια Chiron, δεν υπάρχει κανένας λόγος η εταιρεία
να ζηλεύει άλλες μάρκες πολυτελείας που κατασκευάζουν SUV. Ωστόσο, εάν θέλει περισσότερα κέρδη στο μέλλον, ένα SUV σύμφωνα με τα Rolls-Royce Cullinan και Bentley Bentayga δεν θα ήταν κακή ιδέα.
Η ιδέα ενός Bugatti SUV είναι συναρπαστική. Πόσο θα πουλά η εταιρεία όμως κάτι τέτοιο; Η διπλάσια τιμή από την αντίστοιχη της Cullinan θα ήταν το λογικό σενάριο. Και λαμβάνοντας υπόψη ότι ο Bentley αναφέρει πως έχει κατασκευάσει 20.000 Bentayga, εύλογα καταλαβαίνει κανείς πως η αγορά δεν είναι καθόλου μικρή.
Επειδή οι Bugatti είναι κατασκευασμένες με παρόμοια τεχνολογία αιχμής και προσοχή στη λεπτομέρεια με ένα αυτοκίνητο της F1, οποιοδήποτε SUV το οποίο αναμένεται να προσφέρει θα εξακολουθεί να είναι εξαιρετικά σπάνιο και πιθανώς πολύ γρήγορο. Λαμβάνοντας υπόψη ότι ο Stephan Winkelmann βρίσκεται σήμερα στο τιμόνι της μάρκας, το ερώτημα είναι περισσότερο “πότε;” αντί για “αν;”. Σε περίπτωση που το ξεχάσατε, είναι ο άνθρωπος που παρουσίασε το Lamborghini Urus για πρώτη φορά, οπότε ξέρει ένα ή δύο πράγματα για να κάνει ένα SUV να φαίνεται εξωτικό.
Σύμφωνα με τις τελευταίες αναφορές, το όχημα δεν θα είναι SUV, αλλά ένα crossover-coupe με λεπτές γραμμές και ήπιο προσανατολισμό εκτός δρόμου. Οι πλουσιότεροι αγοραστές αυτοκινήτων στον κόσμο δεν θέλουν να ανέβουν χωματόδρομους, αλλά θέλουν μια επιβλητική εικόνα στο δρόμο. Αυτό είναι το είδος αυτής της σχεδιαστικής απόδοσης από τον Giorgi Tedoradze, που ονομάζεται Bugatti Royale. Πρόκειται για ένα απλό σκίτσο, το οποίο όμως στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα: Η εταιρεία υπερ-αυτοκινήτων εισέρχεται δυναμικά στα super SUV πολυτελείας.
Από τεχνολογική άποψη, το όχημα ελεύθερου χρόνου της Bugatti θα πρέπει να προσφέρει καλύτερες επιδόσεις από την Lamborghini Urus των 641 ίππων. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να δανειστεί μέρος της τεχνολογίας της. Πιθανότατα να διαθέτει τον ίδιο κινητήρα bi-turbo V8 4 λίτρων που βρίσκετε αυτή τη στιγμή στα Urus, Cayenne και Audi RS6. Αυτός ο πανίσχυρος κινητήρας μπορεί να βελτιωθεί περαιτέρω χρησιμοποιώντας μάλιστα και υβριδική τεχνολογία. Σημειώστε επίσης πως οι τελευταίοι ηλεκτρικοί κινητήρες της Porsche μπορούν πιθανώς να προσθέσουν άλλους 300 ίππους στην εξίσωση.
να ζηλεύει άλλες μάρκες πολυτελείας που κατασκευάζουν SUV. Ωστόσο, εάν θέλει περισσότερα κέρδη στο μέλλον, ένα SUV σύμφωνα με τα Rolls-Royce Cullinan και Bentley Bentayga δεν θα ήταν κακή ιδέα.
Η ιδέα ενός Bugatti SUV είναι συναρπαστική. Πόσο θα πουλά η εταιρεία όμως κάτι τέτοιο; Η διπλάσια τιμή από την αντίστοιχη της Cullinan θα ήταν το λογικό σενάριο. Και λαμβάνοντας υπόψη ότι ο Bentley αναφέρει πως έχει κατασκευάσει 20.000 Bentayga, εύλογα καταλαβαίνει κανείς πως η αγορά δεν είναι καθόλου μικρή.
Επειδή οι Bugatti είναι κατασκευασμένες με παρόμοια τεχνολογία αιχμής και προσοχή στη λεπτομέρεια με ένα αυτοκίνητο της F1, οποιοδήποτε SUV το οποίο αναμένεται να προσφέρει θα εξακολουθεί να είναι εξαιρετικά σπάνιο και πιθανώς πολύ γρήγορο. Λαμβάνοντας υπόψη ότι ο Stephan Winkelmann βρίσκεται σήμερα στο τιμόνι της μάρκας, το ερώτημα είναι περισσότερο “πότε;” αντί για “αν;”. Σε περίπτωση που το ξεχάσατε, είναι ο άνθρωπος που παρουσίασε το Lamborghini Urus για πρώτη φορά, οπότε ξέρει ένα ή δύο πράγματα για να κάνει ένα SUV να φαίνεται εξωτικό.
Σύμφωνα με τις τελευταίες αναφορές, το όχημα δεν θα είναι SUV, αλλά ένα crossover-coupe με λεπτές γραμμές και ήπιο προσανατολισμό εκτός δρόμου. Οι πλουσιότεροι αγοραστές αυτοκινήτων στον κόσμο δεν θέλουν να ανέβουν χωματόδρομους, αλλά θέλουν μια επιβλητική εικόνα στο δρόμο. Αυτό είναι το είδος αυτής της σχεδιαστικής απόδοσης από τον Giorgi Tedoradze, που ονομάζεται Bugatti Royale. Πρόκειται για ένα απλό σκίτσο, το οποίο όμως στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα: Η εταιρεία υπερ-αυτοκινήτων εισέρχεται δυναμικά στα super SUV πολυτελείας.
Από τεχνολογική άποψη, το όχημα ελεύθερου χρόνου της Bugatti θα πρέπει να προσφέρει καλύτερες επιδόσεις από την Lamborghini Urus των 641 ίππων. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να δανειστεί μέρος της τεχνολογίας της. Πιθανότατα να διαθέτει τον ίδιο κινητήρα bi-turbo V8 4 λίτρων που βρίσκετε αυτή τη στιγμή στα Urus, Cayenne και Audi RS6. Αυτός ο πανίσχυρος κινητήρας μπορεί να βελτιωθεί περαιτέρω χρησιμοποιώντας μάλιστα και υβριδική τεχνολογία. Σημειώστε επίσης πως οι τελευταίοι ηλεκτρικοί κινητήρες της Porsche μπορούν πιθανώς να προσθέσουν άλλους 300 ίππους στην εξίσωση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου