Το σχέδιο του ιδρυτή της Alibaba για ένα διαδικτυακό εμπορικό κέντρο που θα καλύπτει σχεδόν όλες τις καταναλωτικές ανάγκες
Ο δισεκατομμυριούχoς Tζακ Μα επιταχύνει την εξέλιξη της Alipay σε διαδικτυακό εμπορικό κέντρο για τα πάντα, από τραπεζικά δάνεια και ταξιδιωτικές υπηρεσίες έως την παράδοση φαγητού, σε μια προσπάθεια να ανακτήσει τους αγοραστές που κέρδισε η Tencent Holdings Ltd. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ant Group, Σάιμον Χου προωθεί ψηφιακές πληρωμές και προσφορές cloud στις KFC Holding Co. και Marriott International Inc., επεκτείνοντας τους στόχους. Η στρατηγική της θυγατρικής της Alibaba Group Holding Ltd. έχει στόχο να αναχαιτίσει την επιτυχία του γίγαντα Meituan Dianping της Tencent και της παράδοσης τροφίμων στην προσέλκυση τοπικών εμπόρων στις πλατφόρμες τους. Η αγορά πληρωμών μέσω κινητού της Κίνας αγγίζει το αστρονομικό ποσό των 29 τρισεκατομμυρίων δολαρίων.
«Θέλουμε να βοηθήσουμε στην ψηφιοποίηση του κλάδου των υπηρεσιών», δήλωσε ο Χου στην πρώτη του συνέντευξη με ξένα ΜΜΕ από τότε που ανέλαβε το ρόλο του Διευθύνοντος Συμβούλου τον Δεκέμβριο. «Ακολουθούμε τη στρατηγική για να εξελίξουμε την Ant σε μια εταιρεία τεχνολογίας, με μια στρατηγική ανοιχτής πλατφόρμας για πολλά χρόνια».
Ο Χου θέλει τους χρήστες να σκεφτούν την Alipay όχι ως εξειδικευμένο πάροχο χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και ως πύλη πληρωμών για τη μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο, αλλά ως εφαρμογή για ένα ευρύ φάσμα καθημερινών αναγκών από είδη παντοπωλείου έως κρατήσεις ξενοδοχείων και αιτήσεις δανείου. Στόχος του είναι να συγχωνεύσει ταυτόχρονα τεχνολογικές λύσεις όπως τεχνητή νοημοσύνη, blockchain και έλεγχο κινδύνων στις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα.
Η Alibaba κατέχει μερίδιο 33% στην Ant. Η Ant έχει σήμερα περίπου 600 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες για τα 2 εκατομμύρια μίνι προγράμματα. Ο Χου, ο οποίος προσχώρησε στην Alibaba το 2005, αφού εργάστηκε στην China Construction Bank, έχει τη φήμη του μάγου στην ανάπτυξη νέων καινοτομιών, όπως η χρήση αναλυτικών δεδομένων για την παροχή υπηρεσιών χρηματοδότησης σε μικρές επιχειρήσεις και βοηθώντας την Alibaba να κερδίσει το Amazon.com Inc. για τη δημιουργία της μεγαλύτερης επιχείρησης cloud της Ασίας.
Ο δισεκατομμυριούχoς Tζακ Μα επιταχύνει την εξέλιξη της Alipay σε διαδικτυακό εμπορικό κέντρο για τα πάντα, από τραπεζικά δάνεια και ταξιδιωτικές υπηρεσίες έως την παράδοση φαγητού, σε μια προσπάθεια να ανακτήσει τους αγοραστές που κέρδισε η Tencent Holdings Ltd. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ant Group, Σάιμον Χου προωθεί ψηφιακές πληρωμές και προσφορές cloud στις KFC Holding Co. και Marriott International Inc., επεκτείνοντας τους στόχους. Η στρατηγική της θυγατρικής της Alibaba Group Holding Ltd. έχει στόχο να αναχαιτίσει την επιτυχία του γίγαντα Meituan Dianping της Tencent και της παράδοσης τροφίμων στην προσέλκυση τοπικών εμπόρων στις πλατφόρμες τους. Η αγορά πληρωμών μέσω κινητού της Κίνας αγγίζει το αστρονομικό ποσό των 29 τρισεκατομμυρίων δολαρίων.
«Θέλουμε να βοηθήσουμε στην ψηφιοποίηση του κλάδου των υπηρεσιών», δήλωσε ο Χου στην πρώτη του συνέντευξη με ξένα ΜΜΕ από τότε που ανέλαβε το ρόλο του Διευθύνοντος Συμβούλου τον Δεκέμβριο. «Ακολουθούμε τη στρατηγική για να εξελίξουμε την Ant σε μια εταιρεία τεχνολογίας, με μια στρατηγική ανοιχτής πλατφόρμας για πολλά χρόνια».
Ο Χου θέλει τους χρήστες να σκεφτούν την Alipay όχι ως εξειδικευμένο πάροχο χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και ως πύλη πληρωμών για τη μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο, αλλά ως εφαρμογή για ένα ευρύ φάσμα καθημερινών αναγκών από είδη παντοπωλείου έως κρατήσεις ξενοδοχείων και αιτήσεις δανείου. Στόχος του είναι να συγχωνεύσει ταυτόχρονα τεχνολογικές λύσεις όπως τεχνητή νοημοσύνη, blockchain και έλεγχο κινδύνων στις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα.
Η Alibaba κατέχει μερίδιο 33% στην Ant. Η Ant έχει σήμερα περίπου 600 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες για τα 2 εκατομμύρια μίνι προγράμματα. Ο Χου, ο οποίος προσχώρησε στην Alibaba το 2005, αφού εργάστηκε στην China Construction Bank, έχει τη φήμη του μάγου στην ανάπτυξη νέων καινοτομιών, όπως η χρήση αναλυτικών δεδομένων για την παροχή υπηρεσιών χρηματοδότησης σε μικρές επιχειρήσεις και βοηθώντας την Alibaba να κερδίσει το Amazon.com Inc. για τη δημιουργία της μεγαλύτερης επιχείρησης cloud της Ασίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου