Τετάρτη 11 Μαρτίου 2020

Ζιζέλ: Το πρόσωπο της ομορφιάς

Θα μπορούσε να είναι η ενσάρκωση της θεάς Αφροδίτης σε κοινή θνητή - Στα 40 της η Ζιζέλ
αποτελεί την καλύτερη εκδοχή του εαυτού της: ευτυχισμένη μητέρα και σύζυγος, πρέσβειρα καλής θέλησης των Ηνωμένων Εθνών, ακτιβίστρια και πρόσωπο πλέον της εμβληματικής σειράς αντιγήρανσης του οίκου Dior

Το πρόσωπό της είναι ηλιόλουστο. Το σώμα της φτιαγμένο για μπικίνι. Από την ημέρα που πρωτοεμφανίστηκε ως μοντέλο έκανε τους πάντες να μιλούν για την καμπυλόγραμμη σωματοδομή της που απέπνεε υγεία και ζωντάνια, στέλνοντας στο πυρ το εξώτερον τα heroin chic μοντέλα των catwalks.

Το κορίτσι από τη Βραζιλία που έγινε το πιο ακριβοπληρωμένο μοντέλο στον κόσμο με τα χιλιάδες εξώφυλλα και τις πολυφωτογραφημένες σχέσεις με αστέρια του Χόλιγουντ κατάφερε με πολλή προσπάθεια και ενδοσκόπηση να ξεφύγει από την εικόνα του Αρχαγγέλου της Victoria’s Secret και να βρει την εσωτερική γαλήνη μέσα από τη γιόγκα, τον διαλογισμό, τη φύση. Να δημιουργήσει μια ευτυχισμένη οικογένεια με τον σύζυγό της Τομ Μπρέιντι και ακόμα και σήμερα, που επισήμως έχει αφήσει πίσω της το μόντελινγκ, να εξακολουθεί να είναι ανάρπαστη από τα διάσημα brands που επιθυμούν να την έχουν στο ρόστερ τους.
Η Ζιζέλ αποτελεί το τέλειο πρότυπο υγιούς ομορφιάς και η στάση ζωής που πρεσβεύει εναρμονίζεται πλήρως με τη φιλοσοφία του οίκου Dior που εστιάζει πέρα από την ομορφιά και στην ευεξία. Αποστολή της σειράς περιποίησης δέρματος του οίκου, Capture Totale C.E.L.L. Energy, έτσι όπως φαίνεται και από τη διαφημιστική καμπάνια, είναι «να κάνει τις γυναίκες όχι μόνο πιο όμορφες, αλλά και πιο χαρούμενες».



Εξάλλου, η νέα φιλοσοφία ομορφιάς πρεσβεύει: «Το πιο αντιγηραντικό συστατικό είναι να ζεις καλά και σε ισορροπία με τη φύση. Να γνωρίζεις την καλύτερη εκδοχή σου και να τροφοδοτείς την ενέργειά σου. Να σε φροντίζεις ουσιαστικά και να σε αγαπάς. Και σε αυτό ταυτίζεται απόλυτα η δική μου φιλοσοφία και στάση ζωής με αυτήν του οίκου Dior που επενδύει στη βιωσιμότητα», δηλώνει η Ζιζέλ. Επισημαίνει μάλιστα ότι «το να αγαπάς τον εαυτό σου σημαίνει να φροντίζεις και το δέρμα σου. Η δική μου καθημερινή ρουτίνα ομορφιάς είναι απλή. Κατ’ αρχάς, δεν φοράω ποτέ make-up όταν δεν εργάζομαι. Επικεντρώνομαι στην ενυδάτωση και τον σωστό καθαρισμό της επιδερμίδας μου και συνήθως μετά τον καθαρισμό χρησιμοποιώ ένα serum και στη συνέχεια την ενυδατική μου. Για μένα το “less is more” είναι κάτι που το έμαθα από τη μητέρα μου, και αυτό θέλω να μεταδώσω και εγώ στην κόρη μου. Δεν χρειάζονται υπερβολές, απλώς ενυδάτωση και συνέπεια σε όλη αυτή τη διαδικασία. Επιπλέον, δεν ξεχνάω να ψεκάζω το πρόσωπό μου με ένα face mist, ώστε να αναζωογονείται η επιδερμίδα, και δεν παραλείπω το lip balm για τα χείλη μου».

Αυτό που θέλει να περάσει στα κορίτσια που τη θαυμάζουν είναι η βαθιά της πεποίθηση ότι οι πιο όμορφες γυναίκες είναι αυτές που νιώθουν καλά με τον εαυτό τους. «Η ομορφιά κατά βάση έρχεται από μέσα μας, από την ενέργεια και τη διάθεσή μας. Καθένας από μας είναι μοναδικός και η μοναδικότητά μας είναι ένα θείο δώρο».

Και φαίνεται ότι η στροφή που έκανε στη φιλοσοφία ζωής της δεν ήταν για λόγους μάρκετινγκ, αλλά σωτηρίας. Πέρασε από πολλά κύματα και η φαινομενικά λαμπερή ζωή της είχε πολλά σκοτάδια μέχρι να ανακαλύψει αυτό που της δίνει ισορροπία και να ορίσει τις προτεραιότητές της. «Είναι ξεκάθαρο πλέον για μένα ότι προτεραιότητά μου στη ζωή είναι η οικογένειά μου. Πάντα εστίαζα στις σχέσεις μου, όμως τώρα είμαι απόλυτη ως προς το τι είναι αυτό που αφήνει πίσω και σε μεγάλη χιλιομετρική απόσταση όλα τα υπόλοιπα. Ξεκάθαρα η οικογένειά μου», δηλώνει εμφατικά.



Η Ολιβ που έγινε πάμπλουτο σούπερ μόντελ

Αν δεν γινόταν σούπερ μόντελ, θα ήταν σίγουρα κτηνίατρος ή θα ασχολούνταν με το επαγγελματικό βόλεϊ. Η ζωή όμως είχε άλλο σενάριο για την πιτσιρίκα από την Οριζοντίνα της Βραζιλίας: στα 14 της χρόνια την ανακαλύπτει ένας σκάουτερ. Εκεί λοιπόν που οι συμμαθητές της τη φώναζαν Ολιβ Παλίτο (του Ποπάι) και της έκαναν μπούλινγκ για τα ψηλά και αδύνατα πόδια της αναγκάζοντάς τη να φορά δύο παντελόνια, το ένα πάνω στ’ άλλο, για να πάει σχολείο, ξαφνικά άρχισε να μοιράζει αυτόγραφα ως ένα από τα πλέον διάσημα μοντέλα του κόσμου. Η καθηγήτρια πανεπιστημίου μητέρα της και ο τραπεζικός πατέρας της δεν ενθουσιάστηκαν με την προοπτική του μόντελινγκ, ωστόσο η Ζιζελί, όπως τη φώναζαν, το 1995 πήρε μέρος στον διαγωνισμό Elite of the Year της Βραζιλίας και βγήκε δεύτερη.

Ακολούθησε η Εβδομάδα Μόδας στη Νέα Υόρκη. Εκεί την πρόσεξε η Αννα Γουίντουρ, που λάτρεψε την ψηλόλιγνη Βραζιλιάνα με το ιδιαίτερο horsewalk (και τις αναλογίες 91-60-89 σε ύψος που ξεπερνά το 1,80 μ.) και το 1999 το κορίτσι με τα πλούσια καστανά μαλλιά, τις φακίδες και το εντυπωσιακό μπούστο έγινε εξώφυλλο στην αμερικανική «Vogue» με τίτλο «Η επιστροφή του σέξι μοντέλου». Οι ανορεκτικές ντίβες της πασαρέλας έχασαν το χρώμα τους, η Κέιτ Μος παρακολουθούσε τη Gisele να γίνεται η νέα αγαπημένη σχεδιαστών και εκδοτών.


Η Κλόντια Σίφερ δήλωνε τότε: «Τα σούπερ μόντελ όπως ήταν παλιά δεν υφίστανται πια. Μονάχα η Gisele Bündchen αξίζει πλέον αυτό τον τίτλο». Ο Τζον Γκαλιάνο με ενθουσιασμό έλεγε: «Είχα ακούσει γι’ αυτήν, αλλά όταν μπήκε στο δωμάτιο ένιωσα σαν να είχα βάλει το δάχτυλό μου στην πρίζα. Αληθινός ηλεκτρισμός. Είναι ομορφότερη από κοντά». Ο διάσημος φωτογράφος Μάριο Τεστίνο ανέφερε: «Είναι άψογη επαγγελματίας, συνεπής, δεν έχει υπερβολικές απαιτήσεις και προσαρμόζεται εύκολα στις ανάγκες κάθε φωτογράφησης», ενώ ο αδικοχαμένος Αλεξάντερ ΜακΚουίν ενθουσιασμένος με τις αψεγάδιαστες αναλογίες της την αποκαλούσε «Το Σώμα». Στην πατρίδα της μάλιστα έγινε η δεύτερη εθνική ηρωίδα μετά τον Πελέ. Δεν είναι τυχαίο ότι το 2000 περισσότερες από 36.000 Bραζιλιάνες επισκέφτηκαν πλαστικούς χειρουργούς με τη φωτογραφία της ανά χείρας!

Φυσικά, προτού την αποδεχτούν όλοι είχε εισπράξει 42 «όχι» σε ισάριθμες οντισιόν για πασαρέλα, ενώ σε συνέντευξή της κάποτε ανέφερε: «Θυμάμαι μια γυναίκα μού είχε πει ότι δεν πρόκειται ποτέ να κάνω εξώφυλλο, γιατί δεν κάνουν τα χαρακτηριστικά του προσώπου μου. “Εχεις μικρά μάτια, μικρό πρόσωπο και μεγάλη μύτη”, μου είπε. Ημουν μόλις 14 τότε και πήγα κλαίγοντας στον πατέρα μου να του το πω. “Την επόμενη φορά που θα σου πουν κάτι τέτοιο να τους πεις ότι η μύτη σου είναι μεγάλη γιατί ταιριάζει με την προσωπικότητά σου”, μου είπε». Σε κάθε περίπτωση, η προσωπικότητα μαζί με τη μύτη της χώρεσε σε 7.000 εξώφυλλα των πλέον εμβληματικών τίτλων διεθνώς όπως «Time», «Forbes», «Newsweek», «Harper’s Bazaar», «Elle», «Marie Claire», «GQ», «Arena», «Esquire», «i-D» και «Rolling Stone». Παράλληλα έχει υπάρξει πρόσωπο των οίκων Ralph Lauren, Missoni, Christian Dior, Bvlgari, Dolce&Gabbana, Versace, περπάτησε σε όλα τα catwalks των μεγάλων οίκων μόδας σε Παρίσι, Μιλάνο, Λονδίνο, Τόκιο και Αμερική, εμφανίστηκε με έναν μικρό ρόλο στην ταινία «Ο Διάβολος φοράει Prada», κέρδισε περισσότερα από 25 εκατ. δολάρια από διαφημιστικές καμπάνιες, ενώ οι πελάτες την προτιμούσαν γιατί το πρόσωπο και το σώμα της εξασφάλιζαν καλύτερες πωλήσεις των προϊόντων τους. Μάλιστα τα τηλεοπτικά σποτ που έκανε στη Βραζιλία για την εταιρεία C&A ανέβασαν τις πωλήσεις της κατά 30%.

Το συμβόλαιο των 5 εκατ. δολαρίων τον χρόνο με τη Victoria’s Secret τη μεταμόρφωσε από σούπερ μόντελ σε φαντασίωση. Το περιοδικό «New York», το 2005, δημοσίευσε μια λίστα με 123 λόγους για να αγαπήσει κανείς τη Νέα Υόρκη. Στον 43ο βρίσκεται το «Γιατί η Gisele μένει εδώ!». Το «Forbes», το 2014, την κατέταξε στη 16η θέση των πλουσιότερων γυναικών της σόουμπιζ με περιουσία που ξεπερνούσε τα 150 εκατ. δολάρια. «Ο Θεός είχε κέφια όταν έπλασε τον Μίδα της Μόδας. Ο,τι πιάνει η Gisele γίνεται χρυσός», έγραφαν γι’ αυτήν, ενώ η φήμη ότι δεν σηκωνόταν από το κρεβάτι της για λιγότερο από 130.000 δολάρια κυκλοφορούσε ευρέως, με την ίδια να τη διαψεύδει λέγοντας: «Δεν ξέρω πού τα βρίσκουν αυτά, πάντως όχι από τον λογιστή μου».

Κρις Εβανς, Τζος Χάρτνετ, Κέλι Σλέιτερ, ο Βραζιλιάνος εκατομμυριούχος Τζοάο Πάολο Ντινίζ και ο Ιταλός ποδοσφαιριστής Φραντσέσκο Κόκο ήταν μερικοί από τους διάσημους δεσμούς της. Η πεντάχρονη βέβαια σχέση της με τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο ήταν αυτή που φωτογραφήθηκε και σχολιάστηκε όσο καμία άλλη και φυσικά αυτή που εκτόξευσε τις μετοχές της στο γαλαξιακό σύμπαν του Χόλιγουντ. «Είχα φτάσει σε ένα σημείο που κάπνιζα, έπινα και δούλευα πάρα πολύ. Είχα γίνει κάτι που δεν ήθελα ποτέ μου. Ημουν μόνη μου εντελώς στην προσπάθειά μου να κάνω μια σοβαρή ενδοσκόπηση και να βρω την ισορροπία μου. Και ενώ εγώ ψαχνόμουν, ο άλλος παρέμενε ο ίδιος. Οπότε δεν υπήρχε άλλη λύση από τον χωρισμό», είχε αναφέρει σε συνέντευξή της στο «Porter» για τη διάλυση της σχέσης της με τον Λίο, αν και οι φήμες της εποχής ήθελαν τον χωρισμό να έχει επέλθει μετά την απιστία του άτακτου Ντι Κάπριο με τη Σιένα Μίλερ.
Η Gisele ενσαρκώνει το υγιές πρότυπο της σύγχρονης γυναίκας που μένει μακριά από εξαρτήσεις και κοντά στη φύση αλλά και στην οικογένειά της. Με τον σύζυγό της Τομ Μπρέιντι έχουν αποκτήσει δύο παιδιά και η σχέση τους μετρά 12 χρόνια
Η αυτοβιογραφία, τα σκοτεινά χρόνια και η ευτυχία

To 2015 και ενώ έχει εγκαταλείψει τις πασαρέλες, παντρεμένη με τον αστέρα του αμερικανικού φούτμπολ Τομ Μπρέιντι και μητέρα δύο παιδιών, η Gisele κυκλοφορεί ένα βιβλίο με φωτογραφίες από την πορεία της στον χώρο του μόντελινγκ. Τα αρνητικά σχόλια έπεσαν βροχή, καθώς η τιμή του ξεπερνούσε τα 700 δολάρια. Ομως η επιδραστικότητά της ήταν τέτοια που τα πρώτα 1.000 αντίτυπα έφυγαν σε χρόνο dt και ο εκδοτικός οίκος Taschen προχώρησε σε αρκετές επανεκδόσεις.

Το βιβλίο της όμως που έκανε τη διαφορά και μας άνοιξε ένα παράθυρο στη ζωή της πίσω από τα λαμπερά φώτα της δημοσιότητας και τους δαίμονες που την ταλαιπώρησαν ήταν το «Lessons: Μy Path to a Meaningful Life», το οποίο κυκλοφόρησε πέρυσι και περιλαμβάνει το ταξίδι αυτογνωσίας που χρειάστηκε να κάνει καθώς και μυστικά υγείας και ευεξίας. Η Amazon το περιέγραψε ως «έργο θάρρους και ειλικρίνειας».

«Ηθελα να αρέσω και να τους ευχαριστώ όλους. Ο Θεός μού απαγόρευε να απογοητεύσω κάποιον. Και γι’ αυτό άρχισα να παθαίνω κρίσεις πανικού», γράφει. Οταν κατέρρευσε βρισκόταν στο απόγειο της καριέρας της. «Ετρωγα φιλέτο και πατάτες κάθε βράδυ. Επινα ένα μπουκάλι κρασί και κάπνιζα, και για πρωινό έπινα ένα καπουτσίνο». Αρχισε να έχει έντονο άγχος, δεν μπορούσε να κοιμηθεί γιατί έπινε πολύ καφέ, ενώ κάποια στιγμή κοιτώντας το κενό από το μπαλκόνι του διαμερίσματός της σκέφτηκε να δώσει τέλος στη ζωή της. «Φοβόμουν. Δεν μπορούσα να αναπνεύσω. Και ξαφνικά συνειδητοποίησα ότι όλο αυτό το δημιουργούσα εγώ στον εαυτό μου: δημιουργούμε τις ζωές που ζούμε με τις πράξεις μας». Κάπως έτσι ξεκίνησε γιόγκα, διαλογισμό, έκοψε τη ζάχαρη, το οινόπνευμα, την καφεΐνη και τους υδατάνθρακες. Στράφηκε στη φιλοσοφία, στον ακτιβισμό, στην προστασία του περιβάλλοντος προβάλλοντας έναν νεο-χίπι τρόπο ζωής. Κάθε πρωί πίνει νερό με λεμόνι, τα γεύματά της βασίζονται σε φρούτα και λαχανικά και για σνακ τρώει ψημένους κολοκυθόσπορους.

«Το κάνω γιατί νιώθω καλύτερα, ευτυχισμένη», λέει. «Οσο πιο ευτυχισμένος είναι ο κόσμος, τόσο καλύτερος θα γίνει», υποστηρίζει. Η Gisele διαλέγει πλέον πολύ προσεκτικά το lifestyle της. Είναι η υγιής σύγχρονη γυναίκα-πρότυπο. Στον γάμο της με τον Τομ Μπρέιντι μοίρασαν σε όλους τους καλεσμένους ένα αντίτυπο του ψυχολογικού οδηγού «The Mastery of Love». Οι τέσσερις από τις πέντε αδελφές της εργάζονται στην εταιρεία της, ενώ το «Forbes» κατέταξε το ζευγάρι στην τρίτη θέση των σελέμπριτι ζευγαριών με τα μεγαλύτερα εισοδήματα της τελευταίας δεκαετίας.

Εχουν ιδιωτικό αεροσκάφος, ξενοδοχείο στη Νότια Βραζιλία, επαύλεις σε Λος Αντζελες, Μανχάταν, Βοστόνη, Κόστα Ρίκα και Καλιφόρνια. Ακόμη και τώρα, στην πέμπτη δεκαετία της ζωής της, η Gisele αφήνει τη σκόνη της σε μοντέλα που έχουν τα μισά της χρόνια. Δεν διστάζει να ποστάρει στο Instagram φωτογραφία της να θηλάζει την κόρη της, ενώ γύρω της υπάρχει ένα ολόκληρο επιτελείο που τη χτενίζει, τη βάφει και ασχολείται με το μανικιούρ - πεντικιούρ της για μια φωτογράφηση.

«Πιστεύω απόλυτα πλέον ότι το σώμα μας είναι ναός. Τι τρώμε; Ποιες είναι οι σκέψεις μας; Οταν αισθάνεσαι καλύτερα, φαίνεσαι καλύτερα και όταν πληγώνεις τη φύση, κάνεις κακό στον εαυτό σου», ανέφερε σε ένα περιβαλλοντικό φόρουμ δηλώνοντας ότι αυτό που γιάτρεψε τη δική της ψυχή δεν είναι άλλο από τη «φιλοσοφία της μιας λέξης», η Φύση.


Φωτογραφίες: getty images / ideal image, afp / visualhellas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου