Η BMW αναμένεται μέσα στην επόμενη διετία να παρουσιάσει, σε πιλοτικό πρόγραμμα, μία υδρογονοκίνητη X5.
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης του 2019, η BMW είχε παρουσιάσει μία πρωτότυπη έκδοση της 4ης γενιάς X5, η οποία χρησιμοποιεί ως καύσιμη ύλη, το υδρογόνο. Η εταιρεία από το Μόναχο ανακοινώνει πλέον περισσότερα τεχνικά στοιχεία για το συγκεκριμένο μοντέλο, το οποίο αναμένεται να βγει στην παραγωγή το 2022. Να αναφέρουμε καταρχήν ότι στη δημιουργία της υδρογονοκίνητης X5 έχει συμβάλει και η Toyota. Ο Ιάπωνας κατασκευαστής συνεργάζεται με τη BMW από το 2013 για την εξέλιξη συστήματος κίνησης με βάση τις κυψέλες υδρογόνου. Μάλιστα, στη γκάμα των μοντέλων της περιλαμβάνεται το Mirai, το οποίο μπήκε αισίως στη δεύτερη γενιά του.
Όπως ανακοινώνει η BMW, η συνδυαστική απόδοση του συγκεκριμένου πρότζεκτ θα φτάνει τους 374 ίππους, εκ των οποίων οι 170 θα προέρχονται από την ηλεκτρική ενέργεια, αποτέλεσμα της χημικής αντίδρασης του υδρογόνου με το οξυγόνο που περιέχει ο καθαρός αέρας. Κάτω από το αμάξωμα υπάρχουν δύο δεξαμενές με χωρητικότητα έξι κιλών υδρογόνου, που αποθηκεύονται υπό πίεση 700 bar, ενώ ο χρόνος ανεφοδιασμού διαρκεί μόλις 3-4 λεπτά. Και ενώ το «i Hydrogen Next», το πρωτότυπο όχημα που βασίζεται στην X5 θα είναι αποκλειστικά ένα πιλοτικό πρόγραμμα, η BMW στοχεύει να καταστήσει διαθέσιμη την τεχνολογία των κυψελών καυσίμου σε μία ευρύτερη κλίμακα, εισάγοντας αρχικά ένα μοντέλο παραγωγής το 2025, εφόσον οι συνθήκες της αγοράς θα το επιτρέψουν.
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης του 2019, η BMW είχε παρουσιάσει μία πρωτότυπη έκδοση της 4ης γενιάς X5, η οποία χρησιμοποιεί ως καύσιμη ύλη, το υδρογόνο. Η εταιρεία από το Μόναχο ανακοινώνει πλέον περισσότερα τεχνικά στοιχεία για το συγκεκριμένο μοντέλο, το οποίο αναμένεται να βγει στην παραγωγή το 2022. Να αναφέρουμε καταρχήν ότι στη δημιουργία της υδρογονοκίνητης X5 έχει συμβάλει και η Toyota. Ο Ιάπωνας κατασκευαστής συνεργάζεται με τη BMW από το 2013 για την εξέλιξη συστήματος κίνησης με βάση τις κυψέλες υδρογόνου. Μάλιστα, στη γκάμα των μοντέλων της περιλαμβάνεται το Mirai, το οποίο μπήκε αισίως στη δεύτερη γενιά του.
Όπως ανακοινώνει η BMW, η συνδυαστική απόδοση του συγκεκριμένου πρότζεκτ θα φτάνει τους 374 ίππους, εκ των οποίων οι 170 θα προέρχονται από την ηλεκτρική ενέργεια, αποτέλεσμα της χημικής αντίδρασης του υδρογόνου με το οξυγόνο που περιέχει ο καθαρός αέρας. Κάτω από το αμάξωμα υπάρχουν δύο δεξαμενές με χωρητικότητα έξι κιλών υδρογόνου, που αποθηκεύονται υπό πίεση 700 bar, ενώ ο χρόνος ανεφοδιασμού διαρκεί μόλις 3-4 λεπτά. Και ενώ το «i Hydrogen Next», το πρωτότυπο όχημα που βασίζεται στην X5 θα είναι αποκλειστικά ένα πιλοτικό πρόγραμμα, η BMW στοχεύει να καταστήσει διαθέσιμη την τεχνολογία των κυψελών καυσίμου σε μία ευρύτερη κλίμακα, εισάγοντας αρχικά ένα μοντέλο παραγωγής το 2025, εφόσον οι συνθήκες της αγοράς θα το επιτρέψουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου