Την άρνηση της Ford για εισαγωγή της κορυφαίας έκδοσης της Mustang στην Ευρωπαϊκή αγορά, έρχεται να «ντριμπλάρει» μια Αυστριακή εταιρεία που φέρνει την Shelby GT 500 κατόπιν παραγγελίας.
H Peicher US-Cars είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει πως όσοι θέλουν να έχουν την ξεχωριστή Shelby GT 500 στο γκαράζ τους, ένα αυτοκίνητο που η Ford δεν εισάγει στην Ευρώπη, μπορούν να απευθυνθούν σε εκείνη για να πραγματοποιήσουν το όνειρό τους. Η εταιρεία με έδρα στην Αυστρία, από την οποία δεν έχει γίνει γνωστό το πώς προμηθεύεται τα αυτοκίνητα που εμπορεύεται, μπορεί να φέρει κατόπιν παραγγελίας τη Shelby GT 500, με ένα κόστος που κυμαίνεται από τα €110.000 έως τα €155.000 αναλόγως με τον εξοπλισμό που θα ζητήσει ο πελάτης.
Η ακριβότερη για παράδειγμα, είναι η έκδοση του αυτοκινήτου με το Carbon Fiber Track Pack που έχει σαφή προσανατολισμό προς την οδήγηση σε πίστα. Η GT 500 θυμίζουμε πως έχει ένα υπερτροφοδοτούμενο V8 σύνολο 5,2 λίτρων που αποδίδει 760 ίππους και… 86,4 kgm ροπής (ναι, καταλήγουν στους πίσω τροχούς αυτά). Τα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα από στάση έρχονται σε 3,5 δευτερόλεπτα, ενώ το 400άρι είναι υπόθεση 11 δευτερολέπτων. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα 7άρι αυτόματο της Tremec, που κάνει κάθε αλλαγή σε 80 milliseconts. Όσοι πιστοί λοιπόν, θα βρουν αυτό που ψάχνουν στην Αυστρία.
H Peicher US-Cars είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει πως όσοι θέλουν να έχουν την ξεχωριστή Shelby GT 500 στο γκαράζ τους, ένα αυτοκίνητο που η Ford δεν εισάγει στην Ευρώπη, μπορούν να απευθυνθούν σε εκείνη για να πραγματοποιήσουν το όνειρό τους. Η εταιρεία με έδρα στην Αυστρία, από την οποία δεν έχει γίνει γνωστό το πώς προμηθεύεται τα αυτοκίνητα που εμπορεύεται, μπορεί να φέρει κατόπιν παραγγελίας τη Shelby GT 500, με ένα κόστος που κυμαίνεται από τα €110.000 έως τα €155.000 αναλόγως με τον εξοπλισμό που θα ζητήσει ο πελάτης.
Η ακριβότερη για παράδειγμα, είναι η έκδοση του αυτοκινήτου με το Carbon Fiber Track Pack που έχει σαφή προσανατολισμό προς την οδήγηση σε πίστα. Η GT 500 θυμίζουμε πως έχει ένα υπερτροφοδοτούμενο V8 σύνολο 5,2 λίτρων που αποδίδει 760 ίππους και… 86,4 kgm ροπής (ναι, καταλήγουν στους πίσω τροχούς αυτά). Τα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα από στάση έρχονται σε 3,5 δευτερόλεπτα, ενώ το 400άρι είναι υπόθεση 11 δευτερολέπτων. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα 7άρι αυτόματο της Tremec, που κάνει κάθε αλλαγή σε 80 milliseconts. Όσοι πιστοί λοιπόν, θα βρουν αυτό που ψάχνουν στην Αυστρία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου