Το γερμανικό αμιγώς ηλεκτροκίνητο σεντάν θα αποτελεί το δεύτερο μοντέλο της γκάμας
«EQ», μετά την EQC, και περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα εξηλεκτρισμού της Mercedes-Benz που περιλαμβάνει το λανσάρισμα 10 αυτοκινήτων, μέχρι και το 2022. Να αναφέρουμε ότι, από αυτά που γνωρίζουμε, μετά την EQS σειρά έχουν η EQV και η EQA. Επιστρέφοντας στην EQS, το συγκεκριμένο μοντέλο θα έχει το ρόλο της ναυαρχίδας της γκάμας, ενώ από τις πρώτες εικόνες αντιλαμβανόμαστε ότι η σχεδιαστική γραμμή διαθέτει δυναμικές λεπτομέρειες, θυμίζοντας αρκετά την CLS. Μπορούμε επίσης να διακρίνουμε και αρκετά χαρακτηριστικά γνωρίσματα σχεδίασης της Mercedes-EQ, όπως τα διπλά εμπρός φωτιστικά σώματα και τη μάσκα.
Πιθανότατα, η νέα Mercedes-Benz EQS θα δανείζεται αρκετά τεχνολογικά καλούδια από την άρτι αφιχθέντα EQC, ξεκινώντας από την πλατφόρμα MEA, ειδικά σχεδιασμένη για ηλεκτροκίνητες κατασκευές. Επίσης, θα διαθέτει δύο ηλεκτρικά μοτέρ, τοποθετημένα ένα σε κάθε άξονα, τα οποία θα αποδίδουν 408 PS, ενώ η μπαταρία των 80 kWh θα προσφέρει αυτονομία έως και 415 km.
«EQ», μετά την EQC, και περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα εξηλεκτρισμού της Mercedes-Benz που περιλαμβάνει το λανσάρισμα 10 αυτοκινήτων, μέχρι και το 2022. Να αναφέρουμε ότι, από αυτά που γνωρίζουμε, μετά την EQS σειρά έχουν η EQV και η EQA. Επιστρέφοντας στην EQS, το συγκεκριμένο μοντέλο θα έχει το ρόλο της ναυαρχίδας της γκάμας, ενώ από τις πρώτες εικόνες αντιλαμβανόμαστε ότι η σχεδιαστική γραμμή διαθέτει δυναμικές λεπτομέρειες, θυμίζοντας αρκετά την CLS. Μπορούμε επίσης να διακρίνουμε και αρκετά χαρακτηριστικά γνωρίσματα σχεδίασης της Mercedes-EQ, όπως τα διπλά εμπρός φωτιστικά σώματα και τη μάσκα.
Πιθανότατα, η νέα Mercedes-Benz EQS θα δανείζεται αρκετά τεχνολογικά καλούδια από την άρτι αφιχθέντα EQC, ξεκινώντας από την πλατφόρμα MEA, ειδικά σχεδιασμένη για ηλεκτροκίνητες κατασκευές. Επίσης, θα διαθέτει δύο ηλεκτρικά μοτέρ, τοποθετημένα ένα σε κάθε άξονα, τα οποία θα αποδίδουν 408 PS, ενώ η μπαταρία των 80 kWh θα προσφέρει αυτονομία έως και 415 km.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου