Ταλαιπωρία, μεγάλη καθυστέρηση και απαράδεκτη συμπεριφορά καταγγέλλει στο zougla.gr, μία επιβάτης της πτήσης με αριθμό V7 4266, της ισπανικής εταιρείας Volotea.
Όπως ανέφερε η πτήση ήταν προγραμματισμένη να αναχωρήσει από το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» στις 8.50 το πρωί της Κυριακής με προορισμό τη Ρόδο. Κάτι που όμως δεν έγινε. Η επιβάτης, η οποία θέλησε να κρατήσει την ανωνυμία της, δήλωσε ότι από το πρωί περιμένουν στο αεροδρόμιο για να αναχωρήσουν.
«Αρχικά αφού επιβιβαστήκαμε, ο πιλότος μας ενημέρωσε ότι θα έπρεπε να κατέβουμε από το αεροπλάνο, καθώς εντοπίστηκε κάποιο πρόβλημα στα ηλεκτρικά του. Μετά από μισή ώρα περίπου επιβιβαστήκαμε και πάλι, αλλά μετά από αρκετή ώρα μας είπαν ότι έπρεπε να κατέβουμε ξανά..», λέει χαρακτηριστικά η επιβάτης.
«Από τότε περιμένουμε στο αεροδρόμιο, ζητώντας εξηγήσεις από υπάλληλο της εταιρείας για την καθυστέρηση και για το τι μέλλει γενέσθαι».
Η επιβάτης μεταξύ άλλων είπε ότι η ενημέρωση έρχεται μέσω μηνυμάτων στα κινητά τους τηλέφωνα, «μέσω SMS μα ενημέρωσαν ότι στις 16.00 το απόγευμα θα ερχόταν βαν της εταιρείας να μας παραλάβει και να μας μεταφέρει σε ξενοδοχείο, κοντά στο αεροδρόμιο, για φαγητό και ξεκούραση... Το βαν ήρθε με δύο ώρες καθυστέρηση, αλλά κανείς δεν μας ενημέρωσε από ποιο ακριβώς σημείο θα αναχωρούσε το εν λόγω βαν με αποτέλεσμα να μην το αντιληφθούμε», ανέφερε.
Η καταγγέλλουσα, φανερά κουρασμένη και ταλαιπωρημένη, περιέγραψε στο zougla.gr, ότι επιβάτες με προβλήματα υγείας καθώς και οικογένειες με παιδιά περιμένουν επί ώρες μία απάντηση, η οποία όμως δεν έχει έρθει.
Όπως ανέφερε η πτήση ήταν προγραμματισμένη να αναχωρήσει από το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» στις 8.50 το πρωί της Κυριακής με προορισμό τη Ρόδο. Κάτι που όμως δεν έγινε. Η επιβάτης, η οποία θέλησε να κρατήσει την ανωνυμία της, δήλωσε ότι από το πρωί περιμένουν στο αεροδρόμιο για να αναχωρήσουν.
«Αρχικά αφού επιβιβαστήκαμε, ο πιλότος μας ενημέρωσε ότι θα έπρεπε να κατέβουμε από το αεροπλάνο, καθώς εντοπίστηκε κάποιο πρόβλημα στα ηλεκτρικά του. Μετά από μισή ώρα περίπου επιβιβαστήκαμε και πάλι, αλλά μετά από αρκετή ώρα μας είπαν ότι έπρεπε να κατέβουμε ξανά..», λέει χαρακτηριστικά η επιβάτης.
«Από τότε περιμένουμε στο αεροδρόμιο, ζητώντας εξηγήσεις από υπάλληλο της εταιρείας για την καθυστέρηση και για το τι μέλλει γενέσθαι».
Η επιβάτης μεταξύ άλλων είπε ότι η ενημέρωση έρχεται μέσω μηνυμάτων στα κινητά τους τηλέφωνα, «μέσω SMS μα ενημέρωσαν ότι στις 16.00 το απόγευμα θα ερχόταν βαν της εταιρείας να μας παραλάβει και να μας μεταφέρει σε ξενοδοχείο, κοντά στο αεροδρόμιο, για φαγητό και ξεκούραση... Το βαν ήρθε με δύο ώρες καθυστέρηση, αλλά κανείς δεν μας ενημέρωσε από ποιο ακριβώς σημείο θα αναχωρούσε το εν λόγω βαν με αποτέλεσμα να μην το αντιληφθούμε», ανέφερε.
Η καταγγέλλουσα, φανερά κουρασμένη και ταλαιπωρημένη, περιέγραψε στο zougla.gr, ότι επιβάτες με προβλήματα υγείας καθώς και οικογένειες με παιδιά περιμένουν επί ώρες μία απάντηση, η οποία όμως δεν έχει έρθει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου