Δευτέρα 15 Ιουλίου 2019

Τζίνα Αλιμόνου: Νέα αρχή στη ζωή

Για να είναι μάλιστα στην ώρα της είχε επιλέξει να μην αλλάξει το απλό μπεζ φόρεμα που φορούσε, παρά το γεγονός ότι λίγο προτού φύγει από το σπίτι ο γιος της είχε καταφέρει να αφήσει πάνω του τα μικροσκοπικά του αποτυπώματα...

Η Τζίνα Αλιμόνου παραμένει ένα γοητευτικό πλάσμα που εξακολουθεί να κινείται -αθόρυβα, τις περισσότερες φορές- ανάμεσά μας. Το φετινό καλοκαίρι είναι πολύ ιδιαίτερο για την πρώην σύζυγο του Παύλου Βαρδινογιάννη που ανακάμπτει επαγγελματικά, όχι όμως στο θέατρο, ούτε στην τηλεόραση. Αν και η υποκριτική είναι η μεγάλη της αγάπη, η Τζίνα αποφάσισε να κάνει κάτι που είχε στο μυαλό της από το 2016, όταν ακόμα ζούσε στο παγωμένο Κονέκτικατ. Σε περίπου δύο εβδομάδες κάνει πρεμιέρα το δικό της κανάλι στο YouTube με μικρές εκπομπές που θα πραγματεύονται -μεταξύ άλλων- το ευ ζην, τη μόδα, το μακιγιάζ, τη διατροφή. Τα γυρίσματα για τις πρώτες 20 εκπομπές έχουν ήδη ολοκληρωθεί και η ίδια δεν μπορεί να κρύψει τη χαρά και την ικανοποίησή της γι’ αυτό το νέο βήμα στη ζωή της. Μπορεί να χρειάστηκε να περιμένει δύο χρόνια -ας όψεται η σκληρή δικαστική αντιπαράθεση με τον Παύλο Βαρδινογιάννη-, αλλά ο φετινός Ιούλιος είναι πολύ πιο φωτεινός από τον περσινό.

«Εχω βρει τις καινούριες μου ισορροπίες»



Στην ερώτηση πώς αισθάνεται φέτος αρχίζει να μιλάει χωρίς κανέναν δισταγμό: «Εκτός του ότι κάθε χρόνο κερδίζω περισσότερη σοφία και γνώση, αυτό είναι ένα καλοκαίρι όπου είμαι πιο ήρεμη, έχω βρει τις καινούριες μου ισορροπίες και -δόξα τω Θεώ- είμαι καλά και εγώ και τα παιδιά μου. Πλέον έχω χαράξει μια νέα πορεία και προσπαθώ να κάνω πράγματα που ήθελα εδώ και πολύ καιρό, οπότε νομίζω ότι είμαι και πολύ πιο χαρούμενη. Εχω μπει στη διαδικασία μιας μεγάλης προετοιμασίας εδώ και μήνες για το νέο μου επαγγελματικό εγχείρημα στο YouTube και το Instagram και τον όποιο χρόνο περισσεύει από τις ανάγκες των παιδιών τον αφιερώνω στο στήσιμο της δουλειάς που θα παρουσιάσω σε δύο εβδομάδες».

Σχολιάζω ότι μέχρι πρότινος κανείς δεν θα περίμενε από την Τζίνα Αλιμόνου να ανοίξει λογαριασμό στο Instagram και το YouTube και χαμογελάει.

«Δίκιο έχεις. Είμαι εντελώς εκτός όλου αυτού που ονομάζουμε social media εδώ και χρόνια, δεν έχω ούτε Facebook, και αυτό γιατί ήταν θέμα και δικής μου φιλοσοφίας να κρατάω την ιδιωτική μου ζωή εκτός δημοσιότητας και προστατευμένη. Δεν τα κατάφερα τελικά».

Επισημαίνω ότι κάτι τέτοιο ήταν αναμενόμενο από τη στιγμή που έγινε γνωστό το διαζύγιό της από τον επιχειρηματία.



«Το αντιλαμβάνομαι γιατί και τόσο εγώ όσο και ο πρώην σύζυγός μου είμαστε δημόσια πρόσωπα, αλλά το θέμα ήταν ότι ο χωρισμός μας πήρε μεγάλες διαστάσεις και δόθηκαν στη δημοσιότητα ανυπόστατες πληροφορίες, ειδικά σε ό,τι αφορούσε εμένα. Αυτό πραγματικά δεν το περίμενα. Με βρήκε και λίγο απροετοίμαστη, αλλά επειδή κατάγομαι από τη Σπάρτη δεν το έβαλα κάτω και το πάλεψα με τα κατάλληλα μέσα. Πλέον το αφήνω πίσω μου όλο αυτό, παρότι ακούστηκαν τέρατα. Αφού αντέδρασα όπως μπορούσα στις συγκεκριμένες κατηγορίες, η μόνη απόδειξη πια ότι προχωράω στη ζωή μου είναι το να κάνω καινούρια πράγματα».


 

Ακολουθωντας τα βηματα της ευζωιας

Τη ρωτάω με ενδιαφέρον για τα νέα της επαγγελματικά σχέδια και το πρόσωπό της φωτίζεται. «Εδώ και έναν χρόνο ασχολούμαι με την πραγμάτωση μιας ιδέας που θα δείτε σε λίγες ημέρες στο Instagram και το YouTube. Υπάρχουν κάποια πράγματα για μένα που μέχρι τώρα γνώριζαν μόνο ελάχιστοι καλοί μου φίλοι, όπως είναι η μεγάλη μου αγάπη για τη φυσική ζωή. Γεννήθηκα, όπως ανέφερα, στη Σπάρτη και έζησα τα πρώτα μου παιδικά χρόνια μέσα στα αρώματα της ρίγανης και του σιδερίτη. Η μητέρα μου τη δεκαετία του ’80 μας διέτρεφε σύμφωνα με τις σημερινές τάσεις, δηλαδή λίγο κρέας, χορτοφαγία μία φορά την εβδομάδα και σταφυλοθεραπεία. Ετσι, βιωματικά, έμαθα πώς να φροντίζω το σώμα μου, να έχω πάντα ευεξία και να διατηρώ καθαρό τον οργανισμό μου από τοξίνες. Αργότερα, όταν άρχισα το μόντελινγκ, στα ταξίδια που έκανα συνέλεγα πάντα πληροφορίες για το ευ ζην ενώ ως μητέρα εντρύφησα ακόμη περισσότερο πάνω στο συγκεκριμένο θέμα και κατάφερα να του δώσω μια πρακτική διάσταση».

Τι σημαίνει όμως ευζωία; Πώς θα παίρνει τηλεοπτική υπόσταση μέσα από μια εκπομπή;

«Είναι κάτι που εξαρτάται και προκύπτει από πολλούς παράγοντες. Τι τρώμε, τι πίνουμε, τι καλλυντικά εφαρμόζουμε στο δέρμα μας, τι υλικά χρησιμοποιούμε στο σπιτικό μας, πώς αναπνέουμε, πώς ασκούμαστε, πώς εκφράζουμε τα συναισθήματά μας. Είναι αυτά και πολλά άλλα ακόμα, όπως οι τάσεις της μόδας, το make-up και τα μαλλιά που θα παρουσιάζουμε εγώ μαζί με ειδικούς συνεργάτες που είχα δίπλα μου σε όλη την καριέρα μου. Η θεματολογία προκύπτει από την πληροφορία και τις γνώσεις που έχω συλλέξει όλα αυτά τα χρόνια καθώς και μέσα από τακτικές συναντήσεις με ειδικούς όλων των τομέων με τους οποίους θα ασχοληθούμε. Μετά τις εισηγήσεις τους θα σας τα παρουσιάζω ιδωμένα μέσα από τη δική μου τρυφερή ματιά».

Στο άκουσμα της λέξης «τρυφερή» η κουβέντα πάει αναπόφευκτα στα παιδιά της: «Είμαι πολύ καλή μαγείρισσα. Μαγειρεύω τρία γεύματα την ημέρα για τα παιδιά μου και όποτε μπορώ -πράγμα σπάνιο- για τους φίλους μου».
Η μητρότητα, εξάλλου, της έδωσε την αφορμή να διαβάσει πολλά βιβλία γύρω από το ευ ζην και όχι μόνο. Σε συνδυασμό με όσα είχε αποκομίσει από τον τρόπο ζωής που ακολουθούσε όταν ήταν ακόμη παιδί συνετέλεσαν στο να μπορεί να δίνει πλέον συμβουλές για μια καλύτερη καθημερινότητα.

«Είμαι τυχερή γιατί έχω και πολύ καλούς συνεργάτες σε όλο αυτό, το οποίο αργότερα φιλοδοξώ να γίνει και αγγλόφωνο. Θα δείχνω γιόγκα όχι ως ειδικός αλλά μέσα από μικρά προγράμματα που κάνω με τη δασκάλα μου και θα μπορούν να τα κάνουν κι άλλες γυναίκες.

Θα ζυμώνω επίσης ψωμί, θα φτιάχνω αμυγδαλόγαλα και πολλά ακόμα. Τα βιντεάκια θα έχουν διάρκεια 5-15 λεπτά και θα αφορούν τις τάσεις στο make-up, ας πούμε, για το φετινό καλοκαίρι, ή τη μόδα. Στην ενότητα ‘‘Ευ Ζην’’ που έχει να κάνει με το παιδί μιλάμε, για παράδειγμα, με τη μαία μου για τη σημασία του χαδιού. Εκτός από τη γιόγκα, θα υπάρχει και γυμναστική, ενώ στην ενότητα ‘‘Διατροφή’’ θα φτιάχνω ένα ζελέ με αγαύη χωρίς ζάχαρη, με βιολογική ζελατίνη. Θα υπάρχει ακόμη και κεφάλαιο Detox με καρπουζοθεραπεία».




Μοντέλο ξανά

Η συζήτηση φτάνει στη μόδα, αφού μετά από χρόνια θα τη δούμε ξανά σε ρόλο μοντέλου στο Instagram.

«Εκεί θα αναρτώ φωτογραφίες από την προσωπική μου ζωή ενώ θα παρουσιάσω και τα ζωάκια που έχω, όπως το κουνέλι μου, το οποίο πρωταγωνιστεί σε ένα βίντεο όπου το ταΐζω μπανάνα, αλλά όχι τα παιδιά μου. Θα υπάρχουν και κάποιες πιο επαγγελματικές λήψεις μόδας, ένα street fashion που θα απευθύνεται σε όλες τις γυναίκες και όχι μόνο στις αδύνατες».

Μιλώντας για όλα αυτά δεν κρύβει τον πηγαίο ενθουσιασμό της.

«Μου αρέσει πολύ αυτή η νέα προσπάθεια γιατί οδηγήθηκα σε όλο αυτό σχεδόν φυσικά. Πιστεύω ότι από μια ηλικία και μετά αναγνωρίζεις στον εαυτό σου αυτό που πραγματικά σου αρέσει. Να φανταστείς ότι πηγαίνω σε μια φάρμα και φυτεύω διάφορα».

Ομολογώ ότι μου είναι δύσκολο να τη φανταστώ αγρότισσα σε μποστάνι και γελάει ξανά.

«Το ξέρω, αλλά μου αρέσει πολύ. Πάω στην Πάρνηθα σε μια φάρμα. Στις αρχές Ιουνίου φύτεψα ντοματιές, όσο κι αν ακούγεται παράταιρο σε πολλούς. Πάντα το έκανα, από παιδάκι, όταν φύτευα μαζί με τον παππού μου. Απλώς βλέποντας κάποιος τον γάμο μου και την πρωτύτερη εικόνα μου μέσα από τις σελίδες των περιοδικών δεν μπορεί να το φανταστεί. Ξέρεις, μετά το διαζύγιο δεν νιώθω πλέον τόσο απομονωμένη. Ολα αυτά που ετοιμάζω τα σκεφτόμουν από το 2016, αλλά προχώρησα σιγά-σιγά και πολύ προσεκτικά. Εχω ετοιμάσει είκοσι εκπομπές. Αυτός ο κύκλος θα πάει μέχρι τις αρχές Σεπτεμβρίου. Μετά ακολουθούν οι καινούριες».
Κλείνοντας τη ρωτάω αν έχει σύντροφο. Γελάει για μία ακόμη φορά και μου απαντάει με ένα «όχι» για να προσθέσει με νόημα: «Δεν έχω, γιατί είναι νωρίς ακόμη. Ασε να ωριμάσω πρώτα»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου