Μόνο η πιο ακραία Lamborghini Miura διέθετε το αρκτικόλεξο SVJ πλέον το κλειστό κλαμπ
ανοίγει τις πύλες του σε ένα νέο μέλος, την Aventador, με ισχύ που ξεπερνά και τα μονοθέσια τψν 90’S. Μήπως έχεις αλλάξει τα ελαστικά;» με ρωτάει με αρκετή δόση χιούμορ ο υπεύθυνος σχεδίασης τηςLamborghini, Mitja Borkert, τη στιγμή που η Aventador SVJ υπερστρέφει εντυπωσιακά. «Μήπως φοράει τα PirelliCinturato της Miura;» ουρλιάζει απεγνωσμένα, προσπαθώντας να ελέγξει μέσω του flat-bottomed τιμονιού την πορεία του supercar προς τις προστατευτικές μπαριέρες της πίστας.Ctrt, Alt, delete. Ευτυχώς για τον Mitja και τη φίρμα από τηνSant’Agata, όλα τα παραπάνω συμβαίνουν μόνο στον θαυμαστό κόσμο των προσομοιωτών οδήγησης. Αλλά, πιστέψτε μας,οι διαφορές ανάμεσα στην πραγματικότητα και την ψηφιακή απεικόνιση για την Aventador SVJ είναι απειροελάχιστες). Σίγουρα ένα σημαντικό όφελος για τη Lamborghini σε ότι αφορά το οικονομικό σκέλος, αλλά
αντίθετο από τις αρχικές προσδοκίες που είχαμε στο μυαλό μας υπολογίζοντας ότι θα οδηγούσαμε τη extreme και ταχύτερη έκδοση των μοντέλων παραγωγής από τη Sant’Agata.Κοιτώντας την Aventador SVJ μας έρχονται στο μυαλό οι πρόσφατες εικόνες και τα πρώτα-άκρως θετικά- σχόλια, κυρίως για την εξωπραγματική πρόσφυση, που είχε αποσπάσει ηMcLaren Senna, η οποία παρουσιάστηκε λίγους μήνες πριν στην ίδια πίστα. Μπορεί οι διαφορές ανάμεσα στα δύο μοντέλα να είναι σημαντικές σε τομείς όπως η τιμή αγοράς (υπολογίστε το διπλάσιο κόστος για τη Senna) και η συνολική παραγωγή (500 η Senna, 900 η SVJ), αλλά έχουν και αρκετά κοινά στοιχεία. Πρώτα από όλα και τα δύο χρησιμοποιούν ανθρακόνημα για την κατασκευή του πλαισίου και του αμαξώματος. Τεράστια σημασία έχει δοθεί και στην αεροδυναμική σχεδίαση, με νέας γενιάς ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, τα οποία ανεβάζουν τις κάθετες δυνάμεις σε πρωτοφανή επίπεδα. Οι τιμές επιτάχυνσης για το 0-100 km/hείναι παρόμοιες (2,8”), ενώ αμφότερα έχουν δημιουργηθεί κυρίως για χρήση εντός πίστας.
(Η αίσθηση και η απόκριση στο γκάζι είναι εξαιρετικές, η βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς της SVJ στην πίστα είναι χαρακτηριστική, γύρο με τον γύρο, τώρα που το φως της ημέρας στεγνώνει το βρεγμένο οδόστρωμα)
Οι τεράστιες διαστάσεις της,η εμφάνιση-λαϊκό προσκύνημα,ο οσονούπω «θρυλικός» V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας και η οδηγική εμπειρία κάνουν την ντίβα της Sant’Agataνα σε κατακλύζει με παράλογα συναισθήματα, είτε κινείσαι χαλαράς τους δρόμους της πόλης, είτε ψάχνεις το χαμένο δευτερόλεπτο στην πίστα.
Το αρκτικόλεξο SV (Super Veloce) δεν είναι κάτι που χρησιμοποιείται από τηLamborghini για πρώτη φορά, καθώς στο παρελθόν έχει τιτλοφορήσει κά-ποιες ειδικές εκδόσεις, όπως τη Miura SV και αργότερα τις αντίστοιχες Diablo,Murcielago και Aventador. Εν έτει 2018, η ιταλική εταιρεία επανέφερε τον κωδικόSVJ, που έκανε την πρώτη του εμφάνιση στις αρχές των 70s στην περιορισμένης παραγωγής Miura Jota. Το συγκεκριμένο μοντέλο πήρε σάρκα και οστά όταν ο θρυλικός δοκιμαστής-μηχανικός της εταιρείας, Bob Wallace, θέλοντας να φέρει τη Miura στους αγώνες τροποποίησε την έκδοση «S» τόσο αισθητικά,τοποθετώντας μεγαλύτερα φτερά και μεγαλύτερα σπόιλερ, όσο και μηχανικά,με τον ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα να αποδίδει για την περίσταση 440 PS. Αυτό ςο κινητήρας των 3,5 lt είναι ένα από τα πιο σημαντικά δημιουργήματα του «πα-νούργου» Ιταλού μηχανικού, Giotto Bizzarrini, αφού η βασική του αρχιτεκτονική διατηρήθηκε μέχρι και στη Murcielago του 2011.Παρ’ όλα αυτά, ο Ferruccio Lamborghini, όπως μου εκμυστηρεύτηκαν κάποιοι από τους παλαιότερους μηχανικούς της εταιρείας, αδιαφορούσε για τα αγωνιστικάδρώμενα.
Το αποτέλεσμα ήταν να μην προχωρήσει το πρότζεκτ της Miura SVJ, καθώς ο ιδρυτής της φίρμας ήθελε να επικεντρωθεί στις πωλήσεις της έκδοσης SV και να προχωρήσει η έρευνα για το μοντέλο που θα την αντικαθιστούσε (Countach).Η μία και μοναδική Miura Jota πουλήθηκε το 1972 και, δυστυχώς, λίγους μήνες αργότερα καταστράφηκε ολοσχερώς, όταν ο ιδιοκτήτης της ενεπλάκη σε ατύχημα.Εντούτοις, η Lamborghini κατασκεύασε συνολικά επτά Miura SVJ, που πουλήθηκαν έναντι ενός αρκετά σημαντικού ποσού στους ενδιαφερόμενους αγοραστές.Η φιλοσοφία του μηχανικού συνόλου της Miura διατηρείται και στην Aventador SVJ,με τη 12 κύλινδρη διάταξη (η περιεχόμενη γωνία είναι 60 μοίρες) και την απουσίαturbo, όντας ένα από τα τελευταία supercars Ευρωπαίου κατασκευαστή που χρησιμοποιούν ατμοσφαιρικό κινητήρα.
Η τροποποιημένη κυλινδροκεφαλή με βαλβίδες εισαγωγής από τιτάνιο, ο ελαφρύτερος σφόνδυλος και οι λιγότερες εσωτερικές τριβές βοήθησαν στην αύξηση της ιπποδύναμης στους 770 PS, σε σχέση με τους 750 PS της Aventador SV και τους 740 PS της έκδοσης «S».Σημειώστε επίσης ότι το στροφόμετρο φτάνει πλέον μέχρι και τις 8.700 rpm.Λίγο πριν από το τέ-λος της μεγάλης ευθείας των 985 m του Εστορίλ, ρίχνω μια βιαστική ματιά στο ταχύμετρο και τα 280 km/h μου μουδιάζουν το μυαλό. Είμαι σίγουρος ότι αν δεν έπρεπε να μειώσω την ταχύτητα, λόγω της πρώτης δεξιάς που ακολουθεί, πολύ εύκολα θα έβλεπα την τελική ταχύτητα των 350 km/h. Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι η μέγιστη ροπή των 73,4 kgm αποδίδεται τώρα σε μεγαλύτερο φάσμα φτάνοντας μέχρι και τις 6.750 rpm, σε σχέση με την Aventador SV (70,3kgm/5.500 rpm). Οι Ιταλοί μηχανικοί υπόσχονται, πάντοτε μέσω των επίσημων ανακοινώσεων, ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας εντυπωσιάζει τόσο με την ευστροφία όσο και με την ηχητική του, όπως ακριβώς συνέβαινε κατά καιρούς με κάθε 12 κύλινδρο μηχανικό σύνολο. Και όντως, δεν υπερβάλλουν.
Ο ήχος είναι εξωπραγματικά πωρωτικός. Στο ρελαντί δεν ακούγεται τόσο οξύς όσο στους V8 του Maranello, αλλά είναι βαρύς και κτηνώδης. Όσο περισσότερο βυθίζω το δεξί μου πόδι στο γκάζι τόσο προσθέτει οκτάβες στο ρεπερτόριό του. Χάρη στο σύστημα τετρακίνησης, η Aventador μπορεί να φτάσει από στάση στα 200 km/h σε 8,6”, είναι δηλαδή πιο αργή από την πισωκίνητη McLaren 720S(7,8”), αλλά και από τη Senna, η οποία ζυγίζει 327 kg λιγότερο και είναι ισχυρότερη κατά 30 PS (6,8”). Το μειονέκτημα της Aventador SVJ σε σχέση με τα παραπάνω μοντέλα είναι, αν μη τι άλλο, η εμμονή των Ιταλών στην παράδοση (που πλέον όμως διαθέτει ξεπερασμένη τεχνολογία) σε ότι αφορά τα κιβώτια ταχυτήτων, όπως το σειριακό επτά σχέσεων που διαθέτει η SVJ. Σε περιβάλλον πίστας η λειτουργία του στην επιλογή Auto είναι μέτρια, με τις αλλαγές σχέσεων να γίνονται σε αργό ρυθμό.
Η αλλαγή στη χειροκίνητη επιλογή (Manual) θεωρείται επιβεβλημένη, το ίδιο και η λειτουργία Corsa, που αλλάζει την αίσθηση και το βάρος του μεταβλητής υποβοήθησης τιμονιού (το οποίο ορισμένες φορές το αισθανθήκαμε υπερβολικά βαρύ)και τον χρόνο αλλαγής των σχέσεων. Φυσικά, όπως και στις υπόλοιπες εκδόσεις του ιταλικού supercar, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει διαφορετικά προφίλ, όπως τοStrada ή το Sport, των οποίων τα γραφικά -σε αντίθεση με την Aventador S- παραμένουν ως επί το πλείστον αμετάβλητα σε κάθε πάτημα του κουμπιού.
Τα Pirelli P Zero Corsa δυσκολεύονται να βρουν πρόσφυση, αλλά το τιμόνι σε διευκολύνει να βρεις την ιδανική γωνία στην είσοδο της στροφής. Η αίσθηση και η απόκριση στο γκάζι είναι εξαιρετικές, η βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς της SVJ στην πίστα είναι χαρακτηριστική, γύρο με τον γύρο, τώρα που το φως της ημέρας στεγνώνει το βρεγμένο οδόστρωμα. Αλλά όσα χιλιόμετρα κι αν έκανα, δεν μου έφτασαν για να καταλάβω τον χαρακτήρα της συγκεκριμένης Aventador, να διαπιστώσω πώς λειτουργεί η νέα ενεργητική τετραδιεύθυνση LRS για καλύτερο έλεγχο στις στροφές συνδυάζοντας ανάρτηση με ράβδους ώσης και μαγνητοροϊκά αμορτισέρ.
Επίσης,να μην παραλείψω το αεροδυναμικό πακέτο ALA 2.0, με την αρνητική άντωση (downforce) να είναι 40% περισσότερη από την AventadorSV. Σε σχέση με την υποστροφική συμπεριφορά της Aventador S, που πρόσφερε περισσότερη ασφάλεια στα χέρια ενός μέσου οδηγού, η SVJ,μέσω των αλλαγών στο σύστημα μετάδοσης μεταφέρει περισσότερη ροπή στον πίσω άξονα προσφέροντας αρκετή δόση αίσθησης από ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό supercar, όμοια με αυτή του μοντέλου που κρατούσε για κάποιες εβδομάδες τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής, μετά τον χρόνο-ρεκόρ στην Πράσινη Κόλαση του Ring. Αλλά η Lamborghini Aventador SVJ είναι κάτι παραπάνω από μία οθόνη γύρων στο Nürburgring. Οι τεράστιες διαστάσεις της, η εμφάνιση-λαϊκό προσκύνημα, ο οσονούπω «θρυλικός» V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας και η οδηγική εμπειρία κάνουν την ντίβα της Sant’Agata να σε κατακλύζει με παράλογα συναισθήματα, είτε κινείσαι χαλαρά στους δρόμους της πόλης, είτε ψάχνεις το χαμένο δευτερόλεπτο στην πίστα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά:
Lamborghini Aventador SVJ
Κινητήρας: 6.498 c c ,V12, 770 PS @ 8.500 r pm,73,4 kgm @ 6.750 rpm
Κιβώτιο: Αυτόματο 7 σχέσεων
Μετάδοση: στους τέσσερις τροχούς
Ανάρτηση: διπλά ψαλίδια (E ) διπλά ψαλίδια (Π)
0-100 km/h: 2,8 ”,
Τελική: 350 km/h
Μέση Κατανάλωση: 19,6 lt/100 km
CO2: 452 g/km
Διαστάσεις (Μ/Π/Y): 4.943/2.098/1.136 mm
Μεταξόνιο: 2.700 mm
Βάρος: 1,525 kg
Χώρος αποσκευών: 140 lt
Τιμή:από €349.116 (σ την Ιταλία)
ανοίγει τις πύλες του σε ένα νέο μέλος, την Aventador, με ισχύ που ξεπερνά και τα μονοθέσια τψν 90’S. Μήπως έχεις αλλάξει τα ελαστικά;» με ρωτάει με αρκετή δόση χιούμορ ο υπεύθυνος σχεδίασης τηςLamborghini, Mitja Borkert, τη στιγμή που η Aventador SVJ υπερστρέφει εντυπωσιακά. «Μήπως φοράει τα PirelliCinturato της Miura;» ουρλιάζει απεγνωσμένα, προσπαθώντας να ελέγξει μέσω του flat-bottomed τιμονιού την πορεία του supercar προς τις προστατευτικές μπαριέρες της πίστας.Ctrt, Alt, delete. Ευτυχώς για τον Mitja και τη φίρμα από τηνSant’Agata, όλα τα παραπάνω συμβαίνουν μόνο στον θαυμαστό κόσμο των προσομοιωτών οδήγησης. Αλλά, πιστέψτε μας,οι διαφορές ανάμεσα στην πραγματικότητα και την ψηφιακή απεικόνιση για την Aventador SVJ είναι απειροελάχιστες). Σίγουρα ένα σημαντικό όφελος για τη Lamborghini σε ότι αφορά το οικονομικό σκέλος, αλλά
αντίθετο από τις αρχικές προσδοκίες που είχαμε στο μυαλό μας υπολογίζοντας ότι θα οδηγούσαμε τη extreme και ταχύτερη έκδοση των μοντέλων παραγωγής από τη Sant’Agata.Κοιτώντας την Aventador SVJ μας έρχονται στο μυαλό οι πρόσφατες εικόνες και τα πρώτα-άκρως θετικά- σχόλια, κυρίως για την εξωπραγματική πρόσφυση, που είχε αποσπάσει ηMcLaren Senna, η οποία παρουσιάστηκε λίγους μήνες πριν στην ίδια πίστα. Μπορεί οι διαφορές ανάμεσα στα δύο μοντέλα να είναι σημαντικές σε τομείς όπως η τιμή αγοράς (υπολογίστε το διπλάσιο κόστος για τη Senna) και η συνολική παραγωγή (500 η Senna, 900 η SVJ), αλλά έχουν και αρκετά κοινά στοιχεία. Πρώτα από όλα και τα δύο χρησιμοποιούν ανθρακόνημα για την κατασκευή του πλαισίου και του αμαξώματος. Τεράστια σημασία έχει δοθεί και στην αεροδυναμική σχεδίαση, με νέας γενιάς ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, τα οποία ανεβάζουν τις κάθετες δυνάμεις σε πρωτοφανή επίπεδα. Οι τιμές επιτάχυνσης για το 0-100 km/hείναι παρόμοιες (2,8”), ενώ αμφότερα έχουν δημιουργηθεί κυρίως για χρήση εντός πίστας.
(Η αίσθηση και η απόκριση στο γκάζι είναι εξαιρετικές, η βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς της SVJ στην πίστα είναι χαρακτηριστική, γύρο με τον γύρο, τώρα που το φως της ημέρας στεγνώνει το βρεγμένο οδόστρωμα)
Οι τεράστιες διαστάσεις της,η εμφάνιση-λαϊκό προσκύνημα,ο οσονούπω «θρυλικός» V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας και η οδηγική εμπειρία κάνουν την ντίβα της Sant’Agataνα σε κατακλύζει με παράλογα συναισθήματα, είτε κινείσαι χαλαράς τους δρόμους της πόλης, είτε ψάχνεις το χαμένο δευτερόλεπτο στην πίστα.
Το αρκτικόλεξο SV (Super Veloce) δεν είναι κάτι που χρησιμοποιείται από τηLamborghini για πρώτη φορά, καθώς στο παρελθόν έχει τιτλοφορήσει κά-ποιες ειδικές εκδόσεις, όπως τη Miura SV και αργότερα τις αντίστοιχες Diablo,Murcielago και Aventador. Εν έτει 2018, η ιταλική εταιρεία επανέφερε τον κωδικόSVJ, που έκανε την πρώτη του εμφάνιση στις αρχές των 70s στην περιορισμένης παραγωγής Miura Jota. Το συγκεκριμένο μοντέλο πήρε σάρκα και οστά όταν ο θρυλικός δοκιμαστής-μηχανικός της εταιρείας, Bob Wallace, θέλοντας να φέρει τη Miura στους αγώνες τροποποίησε την έκδοση «S» τόσο αισθητικά,τοποθετώντας μεγαλύτερα φτερά και μεγαλύτερα σπόιλερ, όσο και μηχανικά,με τον ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα να αποδίδει για την περίσταση 440 PS. Αυτό ςο κινητήρας των 3,5 lt είναι ένα από τα πιο σημαντικά δημιουργήματα του «πα-νούργου» Ιταλού μηχανικού, Giotto Bizzarrini, αφού η βασική του αρχιτεκτονική διατηρήθηκε μέχρι και στη Murcielago του 2011.Παρ’ όλα αυτά, ο Ferruccio Lamborghini, όπως μου εκμυστηρεύτηκαν κάποιοι από τους παλαιότερους μηχανικούς της εταιρείας, αδιαφορούσε για τα αγωνιστικάδρώμενα.
Το αποτέλεσμα ήταν να μην προχωρήσει το πρότζεκτ της Miura SVJ, καθώς ο ιδρυτής της φίρμας ήθελε να επικεντρωθεί στις πωλήσεις της έκδοσης SV και να προχωρήσει η έρευνα για το μοντέλο που θα την αντικαθιστούσε (Countach).Η μία και μοναδική Miura Jota πουλήθηκε το 1972 και, δυστυχώς, λίγους μήνες αργότερα καταστράφηκε ολοσχερώς, όταν ο ιδιοκτήτης της ενεπλάκη σε ατύχημα.Εντούτοις, η Lamborghini κατασκεύασε συνολικά επτά Miura SVJ, που πουλήθηκαν έναντι ενός αρκετά σημαντικού ποσού στους ενδιαφερόμενους αγοραστές.Η φιλοσοφία του μηχανικού συνόλου της Miura διατηρείται και στην Aventador SVJ,με τη 12 κύλινδρη διάταξη (η περιεχόμενη γωνία είναι 60 μοίρες) και την απουσίαturbo, όντας ένα από τα τελευταία supercars Ευρωπαίου κατασκευαστή που χρησιμοποιούν ατμοσφαιρικό κινητήρα.
Η τροποποιημένη κυλινδροκεφαλή με βαλβίδες εισαγωγής από τιτάνιο, ο ελαφρύτερος σφόνδυλος και οι λιγότερες εσωτερικές τριβές βοήθησαν στην αύξηση της ιπποδύναμης στους 770 PS, σε σχέση με τους 750 PS της Aventador SV και τους 740 PS της έκδοσης «S».Σημειώστε επίσης ότι το στροφόμετρο φτάνει πλέον μέχρι και τις 8.700 rpm.Λίγο πριν από το τέ-λος της μεγάλης ευθείας των 985 m του Εστορίλ, ρίχνω μια βιαστική ματιά στο ταχύμετρο και τα 280 km/h μου μουδιάζουν το μυαλό. Είμαι σίγουρος ότι αν δεν έπρεπε να μειώσω την ταχύτητα, λόγω της πρώτης δεξιάς που ακολουθεί, πολύ εύκολα θα έβλεπα την τελική ταχύτητα των 350 km/h. Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι η μέγιστη ροπή των 73,4 kgm αποδίδεται τώρα σε μεγαλύτερο φάσμα φτάνοντας μέχρι και τις 6.750 rpm, σε σχέση με την Aventador SV (70,3kgm/5.500 rpm). Οι Ιταλοί μηχανικοί υπόσχονται, πάντοτε μέσω των επίσημων ανακοινώσεων, ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας εντυπωσιάζει τόσο με την ευστροφία όσο και με την ηχητική του, όπως ακριβώς συνέβαινε κατά καιρούς με κάθε 12 κύλινδρο μηχανικό σύνολο. Και όντως, δεν υπερβάλλουν.
Ο ήχος είναι εξωπραγματικά πωρωτικός. Στο ρελαντί δεν ακούγεται τόσο οξύς όσο στους V8 του Maranello, αλλά είναι βαρύς και κτηνώδης. Όσο περισσότερο βυθίζω το δεξί μου πόδι στο γκάζι τόσο προσθέτει οκτάβες στο ρεπερτόριό του. Χάρη στο σύστημα τετρακίνησης, η Aventador μπορεί να φτάσει από στάση στα 200 km/h σε 8,6”, είναι δηλαδή πιο αργή από την πισωκίνητη McLaren 720S(7,8”), αλλά και από τη Senna, η οποία ζυγίζει 327 kg λιγότερο και είναι ισχυρότερη κατά 30 PS (6,8”). Το μειονέκτημα της Aventador SVJ σε σχέση με τα παραπάνω μοντέλα είναι, αν μη τι άλλο, η εμμονή των Ιταλών στην παράδοση (που πλέον όμως διαθέτει ξεπερασμένη τεχνολογία) σε ότι αφορά τα κιβώτια ταχυτήτων, όπως το σειριακό επτά σχέσεων που διαθέτει η SVJ. Σε περιβάλλον πίστας η λειτουργία του στην επιλογή Auto είναι μέτρια, με τις αλλαγές σχέσεων να γίνονται σε αργό ρυθμό.
Η αλλαγή στη χειροκίνητη επιλογή (Manual) θεωρείται επιβεβλημένη, το ίδιο και η λειτουργία Corsa, που αλλάζει την αίσθηση και το βάρος του μεταβλητής υποβοήθησης τιμονιού (το οποίο ορισμένες φορές το αισθανθήκαμε υπερβολικά βαρύ)και τον χρόνο αλλαγής των σχέσεων. Φυσικά, όπως και στις υπόλοιπες εκδόσεις του ιταλικού supercar, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει διαφορετικά προφίλ, όπως τοStrada ή το Sport, των οποίων τα γραφικά -σε αντίθεση με την Aventador S- παραμένουν ως επί το πλείστον αμετάβλητα σε κάθε πάτημα του κουμπιού.
Τα Pirelli P Zero Corsa δυσκολεύονται να βρουν πρόσφυση, αλλά το τιμόνι σε διευκολύνει να βρεις την ιδανική γωνία στην είσοδο της στροφής. Η αίσθηση και η απόκριση στο γκάζι είναι εξαιρετικές, η βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς της SVJ στην πίστα είναι χαρακτηριστική, γύρο με τον γύρο, τώρα που το φως της ημέρας στεγνώνει το βρεγμένο οδόστρωμα. Αλλά όσα χιλιόμετρα κι αν έκανα, δεν μου έφτασαν για να καταλάβω τον χαρακτήρα της συγκεκριμένης Aventador, να διαπιστώσω πώς λειτουργεί η νέα ενεργητική τετραδιεύθυνση LRS για καλύτερο έλεγχο στις στροφές συνδυάζοντας ανάρτηση με ράβδους ώσης και μαγνητοροϊκά αμορτισέρ.
Επίσης,να μην παραλείψω το αεροδυναμικό πακέτο ALA 2.0, με την αρνητική άντωση (downforce) να είναι 40% περισσότερη από την AventadorSV. Σε σχέση με την υποστροφική συμπεριφορά της Aventador S, που πρόσφερε περισσότερη ασφάλεια στα χέρια ενός μέσου οδηγού, η SVJ,μέσω των αλλαγών στο σύστημα μετάδοσης μεταφέρει περισσότερη ροπή στον πίσω άξονα προσφέροντας αρκετή δόση αίσθησης από ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό supercar, όμοια με αυτή του μοντέλου που κρατούσε για κάποιες εβδομάδες τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής, μετά τον χρόνο-ρεκόρ στην Πράσινη Κόλαση του Ring. Αλλά η Lamborghini Aventador SVJ είναι κάτι παραπάνω από μία οθόνη γύρων στο Nürburgring. Οι τεράστιες διαστάσεις της, η εμφάνιση-λαϊκό προσκύνημα, ο οσονούπω «θρυλικός» V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας και η οδηγική εμπειρία κάνουν την ντίβα της Sant’Agata να σε κατακλύζει με παράλογα συναισθήματα, είτε κινείσαι χαλαρά στους δρόμους της πόλης, είτε ψάχνεις το χαμένο δευτερόλεπτο στην πίστα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά:
Lamborghini Aventador SVJ
Κινητήρας: 6.498 c c ,V12, 770 PS @ 8.500 r pm,73,4 kgm @ 6.750 rpm
Κιβώτιο: Αυτόματο 7 σχέσεων
Μετάδοση: στους τέσσερις τροχούς
Ανάρτηση: διπλά ψαλίδια (E ) διπλά ψαλίδια (Π)
0-100 km/h: 2,8 ”,
Τελική: 350 km/h
Μέση Κατανάλωση: 19,6 lt/100 km
CO2: 452 g/km
Διαστάσεις (Μ/Π/Y): 4.943/2.098/1.136 mm
Μεταξόνιο: 2.700 mm
Βάρος: 1,525 kg
Χώρος αποσκευών: 140 lt
Τιμή:από €349.116 (σ την Ιταλία)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου